Nu Online
Momenteel zijn er 74 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Karen
Schminken of niet?
Hallo trouwkoppeltjes,Wil graag jullie mening. Ik schmink mij nooit en nu vraag ik me af of ik me moet schminken met de trouw. Ik wil echt mezelf blijven. Ik had gedacht om onder de zonnebank te gaan, dan heb ik alvast een kleurtje en misschien wel w...
Verzorging - Make-Up Reacties: 17 1-4-2008 15:07:39

Laura
Probleem trouwringen
Hey meiden,Hebben jullie ook zo'n problemen bij het kiezen van een trouwring. Mijn vriend en ik geraken er echt niet uit. Als ik alleen zou moeten kiezen zou het echt niet moeilijk zijn, de ringen van Niessing vind ik prachtig. Alleen zijn de manneli...
Andere Reacties: 16 1-4-2008 14:56:00

Veerle
erotische foto's voor mijn aanstaande
3 mei aanstaande is het onze dag en ik zou graag erotische foto's van mezelf aan mijn aanstaande cadeau doen. Waar kan ik dit laten doen? Ik ben van Antwerpen, dus liefst niet té ver daar vandaan. Heb schrik dat ik bij één of andere pe...
Andere Reacties: 8 1-4-2008 14:50:46

Sara
Teaterhuyse
Hey aan allen,Ik en mijn toekompstig ventje zijn reeds een tijdje op zoek naar een mooie zaal. Teaterhuyse te opwijk valt binnen ons budget en leek ons ook erg te aarden qua stijl. Kent iemand deze zaal en heeft er al iemand ervaring mee?
Locaties - Feestzaal Reacties: 4 1-4-2008 14:33:33

Diane
17 mei 2008
Hallo bruidjes (en bruidegommen)!Ik ben gewoon nieuwsgierig wie er nog op 17 mei huwt (en waar het huwelijk plaatsvindt).Nu begint het aftellen serieus he... nog 6 weekjes en het is bijna zo ver.Alles is bijna in orde en ik verheug me echt op D-Day!G...
Andere Reacties: 12 1-4-2008 14:00:35

Lien
skatepark
hallo!heeft iemand een idee waar ik een mooi skatepark kan vinden regio brugge en omstreken? mijn vriend was een skater, en we willen onze foto's daar gaan trekken (we zijn dan 10 jaar samen, tijd voor een kleine terugblik dus...)merci!
Locaties - Fotografie Reacties: 4 1-4-2008 12:30:25

Tiny
als niet alles loopt zoals verwacht
Hallo iedereen,Je leest hier altijd de leuke dingen over de voorbereidingen van de mooiste dag van je leven, maar wat als alles niet loopt zoals je zelf verwacht?Wij waren 1jaar en 9mnd verloofd en nu exact 3 mnd voor de trouw ziet hij het plots niet...
Andere Reacties: 15 1-4-2008 12:11:48

Bethy
fotograaf
Kent er iemand een goede drukkerij in regio Gent. De mama van mijn vriend is kunstenares en heeft een portretje van ons twee gemaakt waar we uitnodigingen van willen maken. Waar vind je trouwens een leuk tekstje om op je kaart te zetten ivm cadeautip...
Uitnodigingen Reacties: 3 1-4-2008 11:52:54

Bethy
traiteur
Kent er iemand een betaalbare traiteur regio Gent die huwelijksrecepties en -feesten verzorgd met bediening ? Alvast bedankt
Locaties - Feestzaal Reacties: 1 1-4-2008 11:50:11

annelies
prijs menu godshuis
Graag had ik geweten hoeveel per persoon men kwijt is aan een menu in het godshuis.Alles inbegrepen.Als ik het goed op heb, moet je er ook betalen voor de zaal te huren?En heeft er daar als eens iemand een viering gedaan?Groetjes
Andere Reacties: 8 1-4-2008 11:48:38

katleen
steven chys
HalloIemand van jullie ervaring met Steven Chys als ceremoniemeester?hebben jullie ook vervoer via hem geregeld?Groetjes
Ceremonie Reacties: 4 1-4-2008 11:30:17

katleen
gemeentehusi Beveren-Waas
Hallo,Volgend jaar in april is het eindelijk aan ons.Graag had ik geweten of iemand van jullie gehuwd is in Beveren-Waas.Hoeveel tijd moeten we voorzien voor de wettelijke trouw?Vanaf hoelang op voorhand kunnen we onze datum laten vastleggen?Groetjes
Ceremonie Reacties: 2 1-4-2008 11:28:15

valerie
hoeevl wijn kopen voor op avondfeest?
Hey,Voor ons avondfeest moeten we zelf wijn voorzien, maar ik heb er geen idee van hoeveel wijn we moeten kopen. Kan iemand me helpen, er zouden 140 gasten zijn. We willen liefst van de party boxen kopen bij de Colruyt of zo.groetjes,Valerie
Andere Reacties: 3 1-4-2008 11:24:14

Elke
menu op zakjes
Ik heb dat gezien op een beurs en daar kon je je menu op zakjes laten drukken. Weet er iemand een drukker die dit doet
Andere Reacties: 5 1-4-2008 11:09:43

Elke
menu op zakjes
Andere Reacties: 0 1-4-2008 11:08:52
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...