Nu Online
Momenteel zijn er 220 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Sabrina
versiering voor wandelpad aan de voordeur
hallo,wij trouwen volgend jaar en ben stilletjesaan ideetjes aan het opdoen doordat wij al samenwonen komt iedereen hier toe nu weet ik totaal niet hoe ik het moet versieren want voor je aan de voordeur komt is er een wandelpad dat door onze tuin loo...
Ideeën Reacties: 1 22-5-2008 23:02:54

Stefanie
Sensuele fotoshoot... nog kandidaten???
Hoi aanstaande bruidjes...Ik ben een tijdje geleden getrouwd, maar zou graag mijn ventje eens verrassen met een paar mooie sensuele foto's van mezelf.Ik heb daarvoor de fotograaf van onze trouw aangesproken. Hij maakte zeer mooie foto's en we voelden...
Andere Reacties: 7 22-5-2008 22:57:51

nathalie
voorbeelden boekjes huwelijkszegening
Hallo allemaal, wij zijn volop bezig met de voorbereidingen van ons huwelijk, we zijn op zoek naar voorbeelden van huwelijksinzegeningen voor mensen die reeds eerder voor de kerk zijn getrouwd en nu enkel een viering houden in de kerk...We zoeken zee...
Andere Reacties: 2 22-5-2008 21:45:47

A
Toffe teksten voor misboekje
We zijn momenteel volop bezig met de opmaak van het misboekje, dus als jullie nog toffe, mooie of zelfs grappige tekstjes hebben, mogen jullie deze steeds mailen (liesje82@yahoo.com)Alvast bedankt!groetjes,Annelies
Religie Reacties: 0 22-5-2008 21:03:31

veronique
mooie locatie voor receptie
Hallo!Wij trouwen op 29 augustus, maar zoeken nog een locatie voor de receptie. We willen deze door vrienden laten organiseren, dus hebben we een mooie plaats nodig zonder catering (en die zit er meestal bij inbegrepen). Kent iemand van jullie een mo...
Andere Reacties: 0 22-5-2008 20:46:06

els
kevers en witte karman ghia
wij trouwen op 05/06/2009en zouden graag onze suite allemaal in kevers stekken men vriend zelf heeft er ene maar we willen er meer en zelf zouden we in een witte karman ghia zitten
Andere Reacties: 2 22-5-2008 20:37:19

els
wij zijn op zoek naar
Andere Reacties: 0 22-5-2008 20:35:59

els
fotograaf gezocht
wij zijn op zoek naar een proffesionele fotograaf Voor 05/06/2009 regio kempen
Andere Reacties: 5 22-5-2008 20:35:47

els
dj gezocht
wij zijn op zoek naar een goede dj voor 05/06/2009 Dat is voor regio kempen
Andere Reacties: 4 22-5-2008 20:34:50

leslie
Hallo iedereen,Wij zijn op zoek naar een locatie om te trouwen in de omgeving van Oostende - Brugge-Torhout. We zouden graag een BBQ geven dus er hoeft geen menu aan vast te hangen. Onze voorkeur gaat uit naar een boerderij of oude schuur. Als iemand...
Locaties - Feestzaal Reacties: 5 22-5-2008 20:26:51

vanessa
openingslied colbie caillet bubbly
dag iedereenwie van jullie neemt ook als openingslied colbie caillet met bubbly? vinden jullie dit een gepast nummer om te slowen?mvgnog maar 29 dagen te gaan
Openingsdans Reacties: 3 22-5-2008 20:03:59

Indra
DJ
Hallo Bruidjes,Kennen jullie een goede DJ omgeving Limburg, meer bepaald regio Houthalen?En wat is de prijs ongeveer?Wij kennen niemand en willen niet zomaar iemand nemen, je weet dan niet of hij goed draait, stel je voor dat hij je heel feest om zee...
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 8 22-5-2008 19:45:27

Céline
Huwelijksreis
Hallo beste bruidjes,wij zitten met een probleem. We dromen van een 'verre',warme huwelijksreis, omdat we beiden nog nooit in een vliegtuig zaten. Nu is het probleem dat we eind september trouwen en ofwel in de herfst- of in de kerstvakantie op huwel...
Huwelijksreis Reacties: 13 22-5-2008 19:17:50

sylvie
gelnagels aan huis
Beste medebruidjes,Ikzelf trouw op 05/08/08.Ik ben proffesioneel nagelstyliste van beroep en heb al 6j ervaring.En kan bij jullie aan huis komen, als jullie dat wensen.Regio: kust, brugge, torhout.Grtjs Sylvie
Uitnodigingen Reacties: 5 22-5-2008 19:06:54

sylvie
Gelnagels aan huis
Beste medebruidjes,Ikzelf trouw op 05/08/08.Ik ben proffesioneel nagelstyliste van beroep en heb al 6j ervaring.En kan bij jullie aan huis komen, als jullie dat wensen.Regio: kust, brugge, torhout.Grtjs Sylvie
Verzorging - Make-Up Reacties: 0 22-5-2008 19:06:23
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...