Nu Online
Momenteel zijn er 161 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Tina
aanrader bruidwinkel!
Wij hebben zaterdag, na lang zoeken eindelijk de perfecte kledij voor mijn mama gevonden. Ze wou persé een broek en niets te modern maar toch feestelijk genoeg... Onze trouw ligt zeer gevoelig na een zware scheiding en mijn mama was eigenlijk no...
Kledij - Suite Reacties: 2 26-5-2008 15:21:06

Desirée
ik zoek iemand voor mijn make up
Hoi. Ik zoek iemand die mijn make up kan komen doen. Ik heb een vriendin die dat normaal zou komen doen. Maar zee blijft altijd maar uitstellen voor eerst proef te doen en de laatste tijd krijg ik het gevoel dat ze het niet meer wilt doen. Dus zoek i...
Andere Reacties: 1 26-5-2008 15:19:24

Darcy
bolderkar voor bruidskindjes gezocht
Hallo,Weet er iemand waar ze bolderkarren verkopen, ik zoek één voor de bruidskindjes? regio gent of aalst. Bedankt en veel succes nog iedereen met de voorbereidingen van de trouw.
Ceremonie Reacties: 3 26-5-2008 14:56:44

SOFIE
bedankje getuige
hallo, vandaag heb ik de cadeautjes voor onze getuige aangekregen, nu zou ik er nog graag een tekstje willen aanhangen, iemand een idee van een kort mooi tekstje voor de getuige?groetjes, sofie
Andere Reacties: 0 26-5-2008 14:36:04

Lore
Aperitief Vermelden Op Menu Kaart ???
Hey Daar,Ik ben met het ontwerp van onze menukaartjes bezig: we hebben -aperitief-voorgerecht-soep-hoofdgerecht-dessertbuffet-koffieDe mensen lezen het menu pas aan tafel, dus na het aperitief.Zouden jullie dan 'Aperitief' nog vermelden op de kaart? ...
Andere Reacties: 6 26-5-2008 13:53:07

Lotta
@ Eline ivm de "Nunne billen"
hey Eline,bedankt voor je reactie. Ik ben inderdaad op zoek naar verschillende vormen en soorten. Je zegt dat ik dan wrsk naar een speciaalzaak zal moeten gaan. Ken jij er zo?Thx!
Andere Reacties: 1 26-5-2008 13:12:59

Lien
eretafel
hello allemaal!hebben jullie allemaal een eretafel, of zijn er die dat helemaal niet nodig vinden?mijn vriend en ik zouden dat liever niet doen, maar zouden de eerste zijn binnen familie en vrienden...alvast bedankt voor jullie reacties!Lien
Voorbereiding Reacties: 10 26-5-2008 12:51:24

gwen
aan shirly
hoe kan ik je mijn mailadres geven? ik dacht niet dat je dat hier zo mag prijsgeven. ik begrijp het wel want ik zou ook geen tonnen mail willen krijgen van iedereen...
Andere Reacties: 1 26-5-2008 12:30:56

Annelies
24 mei was een supermooie dag
Hoi iedereenwij zijn afgelopen zaterdag getrouwd en het was een superdag! Ik schrijf nog wel eens een verslagje maar hier zijn al enkele foto's. Jef Celen was onze fotograaf en ik kan hem iedereen aanbevelenFoto's:http://www.pixagogo.be/9798954166Gro...
Andere Reacties: 12 26-5-2008 12:16:34

gwen
uitnodigingen
hey shirly, ik heb mijn antwoord blijkbaar bij mijn eigen reacties gezet...
Andere Reacties: 0 26-5-2008 11:56:28

Caroline
Pianist
Hey iedereen! Wij zijn op zoek naar een pianist om onze huwelijkmis mee op te luisteren. Een goeie vriendin van mij zal zingen en een andere zal dwarsfluit spelen. Nu zijn we nog op zoek naar een pianist die hen zou kunnen begeleiden. Heeft iemand en...
Muziek - Ceremonie Reacties: 7 26-5-2008 11:44:46

nele
getuigen vragen
hey,Ik heb een vraagje wat is een leuke en originele manier om een getuige te vragen.Dank je
Ideeën Reacties: 11 26-5-2008 11:12:04

gwen
teksten op uitnodigingen
hey iedereen! ik zoek een geschikte tekst voor op de uitnodigingen. wij hebben 4 kinderen! waar halen jullie dat?
Uitnodigingen Reacties: 5 26-5-2008 10:47:57

betsy
aan de bruidjes van 6 juni 2008
hoi iedereen!!!volgende week vrijdag is het aan ons!!!de zenuwen slaan nu wel ECHT enorm toe!!!handen bibberen...maag doet raar...benen voelen raar aan...hopelijk gaat dit niet tot DE dag duren...hoe gaat het er bij jullie aan toe???
Andere Reacties: 4 26-5-2008 10:40:33

Karen
Cadeautjes voor de kindjes
Hallo iedereen,Ben gewoon eens benieuwd wat jullie allemaal voorzien hebben voor de kindjes aan de kerk / gemeentehuis?En wil ook eens weten hoeveel jullie er dan voorzien? Ik dacht aan 50 stuks, ik hoop dat dit genoeg is...Groetjes, KarenNog 39 dage...
Andere Reacties: 3 26-5-2008 10:19:08
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...