Nu Online
Momenteel zijn er 220 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

carine
INE
Ik verkoop mijn SUITEKLEED van LINEA RAFFAELI bestaande uit een topje met fijne bandjes en lange rok in kersenrood. Maat 40. Perfecte staat, slechts 1 keer gedragen!Ik vraag er slechts 300 euro voor (Minder dan de helft van de nieuwprijs) !
Kledij - Suite Reacties: 2 23-5-2008 16:09:23

Els
aan juffen/meesters
Hoi!Ik wou even vragen hoe jullie de kinderen van je klas betrokken hebben bij het huwelijksfeest? dank
Andere Reacties: 3 23-5-2008 15:39:04

Angélique
Dringend locatie gezocht voor trouwfuif en/of bbq!
Hallo,Uiteindelijk zijn we veranderd van idee: ipv te trouwen in het buitenland, in het geheim, gaan we dan toch vóór ons vertrek naar de Dominicaanse nog trouwen... Maw op 18 juli e.k. ...Heeft iemand een idee waar wij een gezellige bbq ku...
Locatie Reacties: 0 23-5-2008 15:32:03

Diane
17 mei 08
Hier mijn verslagje van vorige zaterdag:Het was een perfecte droomdag... en de eieren naar de Clarissen hebben gewerkt!!! Het was droog op de momenten dat het niet mocht regenen!! 7:15: het is zover, mijn dochter en ik gaan naar de kapper. Om 8.15 st...
Andere Reacties: 6 23-5-2008 12:03:02

Sylvie
tis zover
Over enkele uren is het zover...nog 2 uurtjes en dan komen ze mij omtoveren in Mevr R. en dan gaat het vrij snel gaan dus bij deze neem ik even de tijd om op adem te komen. Ik wens hierbij mijn geluk en vreugde te verspreiden aan alle toekomstige bru...
Andere Reacties: 6 23-5-2008 11:30:48

nele
trouwcake
heykes,weten jullie een goeie bakker in de geburen van temse voor een trouwtaart.Kan dit bij elke bakker?En wat zijn de prijzen hiervan?Liefsnele
Andere Reacties: 7 23-5-2008 11:29:41

katrien
feestzaal t rood kasteel
Hallo,Wij gaan op 8 augustus 2008 trouwen. En wij twijfelen nog aan de locatie. Heeft er iemand van jullie al een trouwfeest gegeven in t rood kasteel? We willen vooral weten of je daar goed en zeker voldoende eten en drinken krijgt.Want wij twijfele...
Locaties - Feestzaal Reacties: 1 23-5-2008 11:28:43

Mandy
Wat te Doen?
Hey medebruiden. Ik zit met een probleempje. Ik ben al naar twee winkels geweest en heb al een paar kleedjes gepast. Nu was er eentje waar ik direct aan verkocht was, maar ons mama zegt dat ik nog naar andere winkels moet. De laatste twee weken droom...
Andere Reacties: 15 23-5-2008 10:55:02

Annelies
kado's
Hoi bruidjesGeven jullie priester, ceremoniemeester, feestzaal een kado?Groetjes
Andere Reacties: 7 23-5-2008 10:10:28

Annelies
Openingdans
HeyNog een vraagje: wij doen onze openingsdans en daarna ga ik mijn papa en mijn partner zijn mama halen. Dan hebben we nog een derde liedje: hoe zit het dan?Gaat mijn papa dan mijn mama halen en mijn partner zijn mama zijn papa en wij eventuele getu...
Openingsdans Reacties: 2 23-5-2008 9:57:18

Nathalie
Nog 21 dagen te gaan heeeeeeeeeeeeeeeelp
Dag medetrouwerkes,Wie nog 21 dagen op haar tellerke?? Ik word er gek van. Krijg plotseling allerlei ideekes die ik dan nog rap rap wil uitvoeren, ik moet nog vanalles doen en als ik er dan aan begin blijkt er toch al een deel gedaan, kga dan spullen...
Andere Reacties: 4 23-5-2008 9:18:29

Annelies
Nog één dagje
Hoi bruidjesMorgen is het zover: onze grote dag, een dag waar we hard voor gewerkt hebben en naar uit kijken. Ik moet zeggen: ik heb nog geen zenuwen, hopelijk blijft dat zo!Zijn er nog bruidjes die morgen trouwen?Heel veel succes allemaal, het weer ...
Andere Reacties: 6 23-5-2008 9:07:52

inge
Openingsdans!!!
Hallo,Wat vinden jullie van het liedje You are the reason van Sarah en Koen Wouters.We twijfelen tussen deze en Purple Rain van Prince.Ik had graag jullie mening geweten.Groetjes 01/08/08www.ingeengizmo.bruiloftsite.nl
Openingsdans Reacties: 7 23-5-2008 8:51:08

Kim
volgorde naar gemeentehuis kerk,...
hallo trouwerswij trouwen 26 juli.Nu zijn er een paar discussies met de ouders/schoonouders over de volgorde van de suite en auto.We mogen de auto van de baas van mijn papa lenen (mazaratti).Nu mag alleen mijn vader daar mee rijden.voor de rest gebru...
Ceremonie Reacties: 2 23-5-2008 7:32:18

kim
Wanneer gelnagels laten zetten?
Hey allemaal,Ik zou graag gelnagels laten plaatsen voor de trouw maar wanneer laat je die best aanbrengen als je dat nog nooit eerder hebt gehad zodat ze perfect zijn voor de dag zelf. Doe je dat dag ervoor, week ervoor, maanden ervoor? Ik heb er eig...
Verzorging - Make-Up Reacties: 14 22-5-2008 23:21:01
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...