Nu Online
Momenteel zijn er 166 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Tina
huren statafels
Hoi iedereen,Weet er iemand waar je statafels met hoes en gewone tafelkleedjes kan huren? In de omgeving van Antweren of mechelen? Binnen 4 weken is het zover en we hebben nog geen statafels. Ik heb al veel rond gehoord maar overal vragen ze schandal...
Andere Reacties: 4 26-5-2008 19:54:28

vanessa
visagiste regio harelbeke,kortrijk,roeselare
dag iedereenik zoek een professionele visagiste, regio kortrijk, harelbeke, roeselare? wie kan mij helpen?mvg
Verzorging - Kapsel Reacties: 5 26-5-2008 19:44:11

vanessa
pffffffffff
dag iedereenwe hebben juist gedaan met onze verbouwingen, nu hebben we nieuwe meubels besteld die deze week gingen toekomen van top interieur. na 12 weken wachten. dus binnen 3 weken trouwen we, en komt het volk bij ons thuis, en wezullen onze meube...
Andere Reacties: 4 26-5-2008 19:35:10

sandra
stay ups?
hey bruidjes,waarschijnlijk domme vraag maar stay ups da ken ik niet kan iemand woordje uitleg geven? blijkbaar beter of nylonkousen?groetjes
Andere Reacties: 10 26-5-2008 19:32:39

Indra
Fotograaf
Hallo medebruidjes, kent er iemand een fotograaf (die eventueel ook digitale foto's maakt) regio Limburg - Vlaams-Brabant die prijs/kwaliteit héél goed is!Had er eentje op het oog maar helaas is hij reeds bezet voor 16 mei 2009, hij vroeg 5...
Fotografie Reacties: 9 26-5-2008 19:17:50

An
bruidsboeket
Weet er iemand sites waar je foto's van bruidsboeketten kan zien? Ik vind er altijd maar zo'n paar, niet echt de moeite..
Bruidsboeket Reacties: 4 26-5-2008 19:02:17

Peggy
help
beste iedereen ,Ik ben ten einde raad , ik zoek tekst ivm zegenen van huwelijkskaars.Ik hoop dat iemand mij kan helpen .groetje peggy
Religie Reacties: 6 26-5-2008 18:29:45

veronique
suitewagen
Hey, wij zijn op zoek naar nog 1 suitewagen Audi A8(zwart). We zijn al langs geweest bij garages, maar die kunnen ons niet verder helpen. Dus als jullie iemand kennen die met een Audi A8 rijdt regio Brugge, laat het ons weten. 21 juni 2008Veronique
Ceremonie Reacties: 0 26-5-2008 18:19:46

Kim
Rotdag
Hey,Ik wil even mijn hartje luchten. Ik ben vorige zaterdag getrouwd en heb me eigenlijk echt slecht gevoeld op bepaalde momenten. We hadden een zaal gehuurd die we zelf in orde gingen maken en daar bleek op vrijdag al heel wat niet in orde te zijn. ...
Andere Reacties: 4 26-5-2008 18:12:59

Inge
suite
Hallo bruidjes in spe, Hoe hebben jullie je getuigen gekozen? Gaat de voorkeur uit naar broer of zus? De situatie is nl het volgende, mijn vriend wil graag zijn beste vriend als getuige, maar dit wil zeggen dat die vriend en zijn partner een ganse da...
Ceremonie Reacties: 3 26-5-2008 17:07:10

vanessa
horloge of niet
dag iedereenmag de bruid een horloge dragen? of is dat niet toepasselijk?mijn horloge staat helemaal in mijn arm en heb enorm kleurverschil; en over 3 weken trouw ikmvg
Kledij - Accessoires Reacties: 10 26-5-2008 17:06:27

vanessa
lingerie
dag dames,na veel rondzien heb ik eindelijk men gepaste lingerie gevonden.Nu heb ik thuis hier nog een paar setjes liggen omdat ik niet wist wat te aandoen.Als er dames geintereseerd zijn.Je mag me mailen voor fotos en beschrijvingen en maten1) busti...
Kledij - Accessoires Reacties: 1 26-5-2008 16:45:22

Sofie
Oldtimer Mercedes Bus - Waregem
Kan iemand me helpen aan een adres waar ze een Oldtimer Mercedus Bus verhuren? Ik wil m'n bijna ventje verrassen..Liefst regio Waregem..LiefsSofie12/09/2009
Andere Reacties: 1 26-5-2008 16:19:53

Tina
aangepaste etiketten
Wie kan er mij zeggen waar je etiketten voor bv champagneflessen kan laten personaliseren als bedankje? En moet je dan de oorspronkelijke etiketten verwijderen of koop je speciale flessen?Groetjes,Tina 16/8/08
Ideeën Reacties: 5 26-5-2008 15:56:02

leen
Salons Wellington Moortsele
Hallo,Wij zijn van plan om in februari 2009 te trouwen. Na vele zalen bezocht te hebben, denken we eraan om het feest te laten doorgaan in Salons Wellington in Moortsele. Toch twijfelen we nog. We kennen namelijk niemand die er reeds is geweest. ...
Locaties - Feestzaal Reacties: 1 26-5-2008 15:24:48
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...