Nu Online
Momenteel zijn er 216 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

annelies
thema trouw
Wie heeft er allemaal een thema waar jullie rond werken. Graag wat ideeën ...
Andere Reacties: 5 24-5-2008 18:19:44

vanessa
Plastrons gezocht!
Hoi, voor de mannen in de suite ben ik op zoek naar felle, frisse plastrons in Turquoois. Ik heb 4 stuks nodig.Ik kan er echter geen 4 dezelfde vinden (we blijken al ver in het seizoen te zitten). Ik heb al half Antwerpen afgezocht... kan iemand mi...
Andere Reacties: 4 24-5-2008 17:58:55

Cindy
bruidsparadijs
hey bruidjes, heb vanmorgen mijn eerst echte pasbeurt gedaan bij het bruidsparadijs en het viel heel goed mee. ik had een heel lieve verkoopster en heb vlug mijn keuze gevonden..qua inrichting van de winkel was het niet zo gezellig maar het er wel id...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 4 24-5-2008 16:57:45

Bieke
een vraagje voor Sofie
Ik vraag me af waar jij die beelden voor de getuigen gevonden hebt? Het lijkt me een leuk idee maar weet niet waar ik dat kan kopen.je mag mij je antwoord mailen op biekebo5@hotmail.com. alvast bedankt
Ideeën Reacties: 0 24-5-2008 16:39:44

Tania
foto's van ons huwelijk op 3/05/08!
Hallo iedereen,Ondertussen staat voor ons de teller op 21 dagen getrouwd! Amai, de tijd vliegt als je op huwelijksreis bent ;).Bij deze voor de geïnteresseerden de link naar onze fotootjes:http://www.pixagogo.be/6787894182Het is echt nagenieten ...
Fotografie Reacties: 20 24-5-2008 12:17:01

peggy
regio Aalst
hallo iedereen, wij trouwen op 8/8/8 en zijn nog op zoek naar een kostuum voor de bruidegom. Weten jullie waar wij kunnen gaan kijken voor kostuums? Bedankt Peggy
Kledij - Bruidegom Reacties: 7 24-5-2008 11:04:55

ulrike
na de mis
heb hier al gelezen dat sommigen na de mis een ijskar of iets waar de mensen iets kunnen drinken laten komen, waar halen jullie info daarover?
Andere Reacties: 2 24-5-2008 9:55:26

Barbara
WPC THE LOFT
Dag iedereen, graag had ik enkele reacties over de locatie WPC The Loft in Hoeselt. Voor -en nadelen, prijsklasse per persoon,...Groetjes!!
Locaties - Feestzaal Reacties: 4 24-5-2008 7:40:09

Kimberley
Ontgocheling(maar verwacht)
Hey allemaal,Vandaag heb ik een telefoontje gehad van mijn beste vriendin die ik al 10 jaar ken. Zij is bezig met mijn vrijgezellen feest. Het zat haar een beetje tegen, maar ze wilde dat eigenlijk eerst niet zeggen(om mij niet te kwetsen).Het is nam...
Andere Reacties: 7 23-5-2008 23:01:31

Patricia
Pluimpjes gezocht
Hallo! Voor de flesjes waar onze uitnodigingen in komen ben ik op zoek naar (kleine) pluimpjes (opvulling vd fles). Weet iemand ergens een winkel met knutselgerief waar ze dit kunnen hebben? Bij ava ben ik al gaan kijken, maar die waren veel te groot...
Andere Reacties: 5 23-5-2008 22:52:17

Tom
DJ Fabriekspand Roeselare
Hallo allemaal,Wij trouwen mei 2009 in het FP te Roeselare en zijn nog op zoek naar een DJ. Wij hebben totaal geen idee. Het FP stelt ook 3 DJs voor:DJ Danny, DJ DDD en DJ Steven Van Loocke. Heeft er iemand van jullie ervaring met één van d...
Andere Reacties: 3 23-5-2008 20:29:06

Melissa
Huwelijksreis???
Hallo,Wij trouwen in september en zouden graag als huwelijksreis naar Egypte gaan.Als we dit aan anderen vertellen verklaren de meesten ons gek want in september is het er zeer (té) warm.Wie van jullie is er al in september naar Egypte geweest o...
Huwelijksreis Reacties: 16 23-5-2008 17:50:28

SOFIE
boekje voor huwelijksviering
hallo Dorien,Jij hebt een reactie gestuurd op mijn vraag rond een boekje voor huwelijkszegening/dankviering.Hierbij mijn e-mail adres om eens door te sturen: diego.delanghe@telenet.be.Mochten er nog andere zijn die een boekje willen doorsturen, mag j...
Ceremonie Reacties: 0 23-5-2008 17:33:01

michel
fotograaf 15/8 te Lier
hallo, wij gaan ons trouwfeest geven op 15 augustus ( nadat we ons wettelijk al op 24 juni zullen hebben 'in de echt verbonden'.) We zoeken nog een betaalbare fotograaf die op 15/8 plaatjes kan komen schieten in het Lierse. Heeft er iemand een sugg...
Fotografie Reacties: 9 23-5-2008 17:05:03

sandra
@ Sarah
Hoi Sarah,las hier onlangs dat je voor je vrijgezellenavond naar 'mark'ara' werd gebracht? was het tof geweest? ben wel benieuwd! ik denk erover om dit ook met een vriendin die gaat trouwen te doen!wat houdt het precies in?alvast bedantk!
Andere Reacties: 3 23-5-2008 16:20:51
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...