Nu Online
Momenteel zijn er 166 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

shirley
liedje van?
wie weet er welke groep het liedje zingt :can you feel a brand new dayalvast bedanktshirley12/07/2008
Muziek - Ceremonie Reacties: 4 26-5-2008 10:11:04

Lotta
Snoepbrochettes met "meetjesvlees": waar kopen?
Hey bruidjes,Ik ben van plan om zelf snoepbrochettes te maken om uit te delen aan de kindjes aan de kerk. Ik zou hiervoor graag verschillende soorten "meetjesvlees" gebruiken. Ik weet niet wat de algemeen aanvaarde naam van deze snoep is, m...
Andere Reacties: 6 26-5-2008 10:10:48

liese
gilet
Heykes,Weet iemand waar we terecht kunnen voor aankoop van enkel gilet met bijbehorende das en pochet. Mijn lieve toekomstige kocht bij Mexx mooi kostuum maar we zijn nog op zoek naar neutraal gilet met das en eventueel pochette. Meestal is dit samen...
Andere Reacties: 2 26-5-2008 10:10:37

Lotta
Naamkaartjes tafels zelf maken?
Hey bruidjes,Heeft iemand tips om naamkaartjes voor op de tafel op een gemakkelijke en snelle manier zelf te maken? Alvast bedankt!Lotta
Andere Reacties: 2 26-5-2008 10:07:18

Daphne
Lingerie en tape
Ik heb op dit forum verschillende malen de merken Felina Mariage en Sellmark aan bod zien komen. Kan iemand mij zeggen waar ze deze merken verkopen.Waar er ook regelmatig over gesproken wordt, is de kledingtape. Is deze tape ook bruikbaar om een klee...
Kledij - Accessoires Reacties: 2 26-5-2008 10:04:28

Daphne
gezocht muziek voor in de kerk gezocht
hallo allemaal,met nog 54 dagen op de teller, wordt het zo stilletjes aan toch wel spannend, zeker omdat ik nog heel wat dingen moet regelen. de grote zaken zijn wel in orde, dus als ik een tandje bijsteek zal dit wel lukken.we zijn volop bezig met h...
Andere Reacties: 2 26-5-2008 9:59:36

heidi
kinderdasjes
hallo, ik ben op zoek naar 2 grijze kinderstropdasjes (zonder elastiek), om te knopen, wie weet waar ik deze vindt.alvast bedankt
Andere Reacties: 3 26-5-2008 9:42:44

Kerry
Ceremoniemeester Limburg
Hallo,Wie kent er nog een goede ceremoniemeester in Limburg? Wij zijn nog dringend op zoek...groetjesKerry
Andere Reacties: 1 25-5-2008 10:12:09

Kelly
kleuters in mis
Hallo, op zaterdag 16 augustus 2008 gaan wij trouwen. Mijn beroep is kleuterleidster. Nu is het bij ons de gewoonte dat de kleuters in de kerk iets doen bvb dansje, liedje, ...Er is echter nog een collega die de week ervoor trouwt. Haar klasje gaat i...
Ceremonie Reacties: 3 25-5-2008 8:46:44

p
accesoires voor onze hond die de ringen brengt
Hallo,Sorry ik had op de verkeerde toets gedrukt.Mijn vraag is: waar kan ik accesoires vinden om onze hond mooi te maken voor onze trouw, ook voor de bevestiging van onze ringen?Heeft iemand misschien een idee?Alvast bedanktGroetjes Peggy
Andere Reacties: 5 24-5-2008 22:55:33

p
Accesoires voor hond die ringen brengt!
Andere Reacties: 0 24-5-2008 22:51:20

vanessa
herdenkingsgedicht gezocht
voor ons misboekje ben ik nog op zoek naar een mooi gedicht om onze overleden ouders te herdenken. Ik wil dat het een positief gedicht wordt, liefst met het thema vlinders, aangezien we na de kerk vlinders loslaten (ipv duiven) om hen te herdenken. ...
Religie Reacties: 1 24-5-2008 21:01:36

ellen
volgorde binnentreden kerk
ik vroeg me eigenlijk af hoe het aankomen van de suite en het binnentreden in de kerk praktisch verloopt?Er staan nog kijklustige mensen aan de ingang van de kerk en de suite vormt een erehaag. Is het dan zo dat op het moment dat jullie als bruidspaa...
Andere Reacties: 2 24-5-2008 20:10:38

Kim
huwelijksnacht
Hoi bruidjes,Slapen jullie de nacht van het huwelijk in jullie eigen huisje/appartementje of gaan jullie de huwelijksnacht op hotel doorbrengen?Ik wilde mijn ventje verrassen met een hotelsuite, maar hij heeft al laten vallen dat hij liever de eerste...
Andere Reacties: 12 24-5-2008 19:38:41

Kim
lingerie
Hoi allemaal,Ik vroeg mij eigenlijk af wie van jullie jarretels gaat aandoen op zijn trouwdag? Ik vond dit wel een leuke accessoire om het ventje mee te verrassen??Zit dit wel goed? Ik heb er geen enkel idee van. Heb er al een paar gezien van Huit en...
Kledij - Accessoires Reacties: 7 24-5-2008 19:35:49
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...