Nu Online
Momenteel zijn er 157 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Sarah
Openingsdans
Hallo, Ik wou even weten: zijn er nog koppels die niet kiezen voor een 'traditionele' openingsdans, maar die iets speciaals doen? Wat doen jullie dan?Wij zijn eerder van plan zelf een dans in elkaar te steken, bvb een mambo of rumba. En dat dus als o...
Openingsdans Reacties: 15 20-5-2008 18:21:30

nancy
wie trouwt er nog op 24 mei?
Het is eindelijk bijna zover, nog enkele dagen en onze grote dag kan beginnen. Jammer genoeg, loopt mijn schoonfamilie op de toppen van hun tenen, waardoor ze heel ambetant doen. Dit weekend nog, was er weer ambras. Mijn schoonouders zeiden dat ze ni...
Andere Reacties: 6 20-5-2008 18:05:05

vanessa
aan nele
dag neleik zag dat je bij notaris werkt,ik heb een vraagje,wij hebben 2 jaar geleden een huis gekocht,nu gaan we trouwen, is dat verplicht om iets te gaan wijzigen bij notaris of zo...ons geld is samen en zo...mvgalvast bedankt
Juridisch Reacties: 6 20-5-2008 17:42:29

Koen
Hoeve gezocht regio Waasland
Kan iemand me helpen aan een toffe locatie voor ons huwelijk in juli? Wij zijn op zoek naar een hoeve/boerderij waar we een barbeque kunnen doen in een ontspannen omgeving. We willen geen dansfeest. Voor ons kan het op een hoeve of boerderij die niet...
Locatie Reacties: 1 20-5-2008 17:08:04

shirley
misboekjes te verkrijgen
hoi,aangezien ons misboekje helemaal klaar is en de goedkeuing heeft van ode priesterheb ik de overige misboekjes niet meer nodigik heb er een 5-tal gekregen van familie en vrienden en ze moeten deze niet meer terug hebbendus als er iemand misboekjes...
Religie Reacties: 0 20-5-2008 16:08:35

Melissa
versje voor uitnodiging
hallo, ik ben volop bezig met de tekst voor onze uitnodigingen. ik zoek nu nog een kort versje of gedichtje. we zijn al voor de wet getrouwd dit jaar en dat wou ik er graag in verwerken. iemand ideeën? groetjes melissa (13-09-08)
Uitnodigingen Reacties: 2 20-5-2008 15:57:49

Heidi
11 juli 2008
wie kan ons helpen aan een goedkope dj, fotograaf en vervoer hebben we ook nog nodig.Ik weet het we zijn er laat mee maar we hebben nog niet zolang geleden beslist om dit jaar nog te trouwen.
Voorbereiding Reacties: 8 20-5-2008 15:06:52

Isa
make-up en kapsel omgeving Gruitrode-Bree
Heeft iemand een adres waar ik mijn haar en make-up voor mijn huwelijk kan laten verzorgen, ik ben namelijk van Oostende naar Gruitrode verhuisd en weet hier nog niks, liefst aan huis, maar kan ook op verplaatsing.isamashiva@hotmail.com
Andere Reacties: 3 20-5-2008 15:02:45

Ellen
Volgorde Suite
Hallo, Misschien een vraag die al meerdere malen gesteld werd, maar ik geraak er niet aan uit. Wij trouwen eerst voor de wet en dan de kerk. Nu wou ik toch even weten hoe jullie (in welke volgorde) naar de gemeente gaan en vervolgens naar de kerk. E...
Andere Reacties: 0 20-5-2008 14:32:48

debbie
aan desiree
hey, we zullen wel komen zien aangezien wij in de kapelstraat wonen, dus eigenlijk wonen we vlak bij elkaar, zullen we het vuurwerk zeker opmerken hopelijk is het dan mooi weer he dan kan iedereen mee genieten van het vuurwerk.groetjes debbie
Andere Reacties: 3 20-5-2008 13:33:21

Naomi
The way you look tonight- Frank Sinatra
Hallo Iedereen!Wij zijn er eindelijk uit wat onze openingsdans zal worden (zie hierboven). Weet er iemand ergens op youtube een filmpje zijn waar er ook op gedanst word met zen tweeeen, zodat we een idee hebben hoe wij erop moeten dansen, en al kunne...
Openingsdans Reacties: 0 20-5-2008 13:27:49

els
wie trouwt er ook op 5 juni 09
is er hier ook iemand die in juni 2009 trouwt en regio vosselaar woont en ideetjes heeft voor een feestzaal ?en om op een originele manier te trouwen bv een trouwparty? wordt dat gedaan ?
Andere Reacties: 5 20-5-2008 13:03:04

katinka
locatie huwelijksfoto's
hallo,Op 3 mei jongstleden zijn wij getrouwd en toen zijn ook de traditionele huwelijksfoto's genomen door de fotograaf van stadhuis, kerk en feestzaal. ook de familiefoto's zijn toen al genomen. Maar we hebben afgesproken met de fotograaf, omdat er ...
Fotografie Reacties: 4 20-5-2008 11:44:23

Joke
Tiara gezocht!
Hey bruidjes!Binnen 8 weken is mijn trouw en ik begin toch al serieus nerveus te worden.Momenteel ben ik nog op zoek naar een tiara en leuke ideetjes om mijn haar te doen. Ik heb namelijk korte haren en vind niet zo veel voorbeelden.Groetjes van een ...
Kledij - Accessoires Reacties: 8 20-5-2008 11:40:37

Tineke
notariskosten
hallo, heeft iemand van jullie een idee hoeveel een notaris ongeveer kost?Wij hebben vorige week beslist om een huis te kopen (veel vroeger dan gepland, maar het was een drommkans...) en nu moeten we dus een huwelijkscontract laten opstellen.Maar mom...
Andere Reacties: 9 20-5-2008 11:35:22
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...