Nu Online
Momenteel zijn er 176 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

dorien
Vervoer,help! Dringend!
Hallo,wij hadden al enige tijd geleden een heel leuk schoolbusje vastgelegd voor ons huweljk (12/07). Nu is er een vrachtwagen tegengereden (en uiteraard doorgereden :-/) en is ons mooi busje dus lelijk busje. Volgens directeur van het schooltje gaan...
Andere Reacties: 1 18-5-2008 20:25:48

Marianne
Spelletjes trouwfeest
kent iemand leuke spelletjes met het koppel op trouwfeest? Quizjes en opdrachten en zo?Leuke ideeën om geld af te geven ook welkom
Andere Reacties: 4 18-5-2008 18:09:55

Jelisa
Help, ik ken geen DJ
Help! ik ken geen DJ die super goed draait, ma dat vind ik iets heeeeeel belangrijk voor op zo een dag, kan iemand mij helpen? tis voor in feestzaal de scala in Beveren! dan jullie wel!Jelisa
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 11 18-5-2008 17:08:51

Jelisa
is ze goed?
Hoi allemaal, 16 mei 2009 trouwen wij en onze feestzaal is scala in Beveren, ik maak me soms een beetje zorgen of alles wel gaat goed komen! is het mss toch niet te klein, zou het eten er wel lekker zijn, hoe verloept de bediening en het ontvangst, ....
Locaties - Feestzaal Reacties: 2 18-5-2008 17:05:25

Lies
drukker gezocht regio Gent
Hallo allemaal,Wij zijn aan het kijken om uitnodigingen te maken en dan te laten drukken. We hebben al een paar ideetjes maar we hebben wel nog geen drukker. Ik heb al gemerkt dat die prijzen nogal kunnen variëren, vandaar mijn vraag: kennen jul...
Uitnodigingen Reacties: 4 18-5-2008 16:20:06

Nathalie
misboekje eindelijk af toch nog een klein vraagje
Hallo iedereen,Ik denk dat mijn misboekje eindelijk af is.Ik dacht dat ik er nooit ging geraken.Kunnen jullie mij juist nog eens laten weten waar jullie een liedje tussen spelen?Dank ugroetjesNathalie080808
Religie Reacties: 2 18-5-2008 15:58:56

Sigi
misboekje
Hey, moet dringend beginnen aan de misboekjes, hebben jullie enkele voorbeelden die jullie me kunnen mailen?Hebben jullie ook tips qua muziek tijdens de viering?
Voorbereiding Reacties: 2 18-5-2008 15:55:45

Olivier
Ervaringen met de Beekhoeve
Dag allemaal!Heeft iemand al ervaring met de Beekhoeve? Kunnen jullie de muziek nog herinneren? Omdat er in het verleden wel eens klachten geweest zijn door de buren over het geluid, werken ze nu met een huis-DJ die de muziek niet te luid zet. De zaa...
Andere Reacties: 0 18-5-2008 15:52:53

Natacha B
Bedankingsfoto's -> foto.com?
Hoi bruidjes en bruidegommen,wij willen nog een foto als bedanking opsturen. Heeft iemand ervaring met foto.com? Zijn de foto's een beetje van kwaliteit bv.?Groetjes,Natacha
Andere Reacties: 2 18-5-2008 14:13:42

romina
wat doet familie tijdens dat wij foto's trekken zijn?
Hoi allemaal,Wat doet jullie familie tijdens dat jullie met z'n twee en fotograaf foto's trekken zijn? Wij hebben 's middags een suitelunch en gaan nadien foto's trekken. Nu komt onze familie van overal in het land zo een beetje en hebben we ee zaal ...
Andere Reacties: 6 18-5-2008 13:38:19

Liesbeth
trouw verslag
Goedemorgen allemaal!Mijn trouwdag is nu een dagje voorbij en het was echt een prachtige dag!!Ook al heeft het heel wat stortbuien ingehouden, het was echt super!Heel goede sfeer !ik heb er volop van genoten!Voor degene die nog wachten op hun mooie d...
Verslag Huwelijksdag Reacties: 2 18-5-2008 13:29:28

p
Witte duiven
Hoi bruidjes,Weten jullie misschien waar ik witte duiven kan huren of eventueel kopen, omgevind Antwerpen.Alvast hartelijk bedankt, en nog veel pleziergroetjes Peggy
Ideeën Reacties: 2 18-5-2008 12:59:36

cien
mekaar niet zien voor de trouw
dag trouwers...ik lees hier meer en meer; en toen is hij me komen ophalen... ik snap daar totaal niets van waar is de romantiek gebleven? de extra spânning die je opbouwd door apart te slapen en mekaar pas te zien op de grote moment zelf? ik zou...
Andere Reacties: 24 18-5-2008 12:47:30

sandra
huwelijksmis
he bruidjes,heeft iemand een idee voor goeie livemuziek tijdens de huwelijksmis? iemand referenties? wij trouwen op 18 oktober 2008 in Kruishoutem.alvast bedabktvele groetjes en nog veel genot met het organiseren van jullie huwelijken.
Muziek - Live Reacties: 12 18-5-2008 12:42:55

Patricia
gepersonaliseerde wijn
Hallo,Ik heb hier iets gelezen over wijn met gepersonaliseerd label, als geschenk voor de suite. Weet iemand waar ik dit kan bestellen?groeten, Pat
Ideeën Reacties: 5 18-5-2008 12:05:46
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...