Nu Online
Momenteel zijn er 116 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Iris
Le Chapeau te Antwerpen
Beste Bruidjes,Heeft er soms iemand zijn bruidskleed bij Le Chapeau gekocht? Hoe was de service daar?Iris
Andere Reacties: 11 17-5-2008 17:20:31

Kaatje
Zaal Vlaams Brabant-Limburg
Wij willen in 2009 in de zomer trouwen, onze datum zal van de zaal afhangen.Wij zoeken dus nog altijd een zaal. We hebben al heel wat zalen gezien maar we zijn nog niet 100% overtuigd. Alle hulp is welkom!! Er moet zeker ruimte zijn voor 200 personen...
Locaties - Feestzaal Reacties: 13 17-5-2008 14:39:02

Sofie
mooi korenveld of zo buurt waregem
Hey iedereen, Weet er iemand van jullie toevallig een mooi korenveld of een veld vol bloemen zijn in de buurt van waregem, deinze ? We zijn nog op zoek naar een fotolocatie. We hebben eigenlijk al de oude spoorwegbrug in Grammene die we willen nemen,...
Locaties - Fotografie Reacties: 2 17-5-2008 13:44:47

Lieke
Getuige
Hallo allemaalDe getuige voor de wet moet minimum 18 jaar zijn. Weet er iemand of er een minimum leeftijd is voor de getuigen van de kerk? Ik zou namelijk graag mijn broer van 17 als mijn getuige vragen. Groetjes!Lieke 06/09/2008
Andere Reacties: 3 17-5-2008 12:56:27

JOKE
suite
Hoi iedereen,Nog een vraagje waar ik maar niet uit geraak: mijn ouders zijn gescheiden en door omstandigheden heb ik in de tijd eigenlijk meer gehad aan mijn stiefvader dan aan mijne echte vader. Nu is alles wel weer goed maar dus de vraag; wie neem ...
Ceremonie Reacties: 10 17-5-2008 11:32:23

michelina
misboekje
hallo allemaal , nog honderd dagen en het is zover voor ons! we hebben zo goed als alles in orde maar begin te twijfelen over mijn misboekje. mijn papa is zeven jaar geleden overleden en zou hem graag in de mis herdenken met een leuk gedichtje of gew...
Andere Reacties: 3 16-5-2008 23:46:37

Elly
Trouwslippers met strasssteentjes
ik ben op zoek naar (trouw)slippers met strasssteentjes (swarovski), wie weet waar ik die zou kunnen kopen?
Kledij - Accessoires Reacties: 2 16-5-2008 20:22:08

Sofie
Bedankkaartjes na het huwelijksfeest
Hallo, Ik zoek regio Antwerpen of Brasschaat een drukker die bedankkaartjes ( foto met tekst erboven )kan drukken. Ik zou ze echter diezelfde dag dat de foto's genomen worden nog willen hebben om na het avondfeest uit te delen. Volgens mijn fotograaf...
Andere Reacties: 0 16-5-2008 20:19:50

nicole
kinder ideetjes voor bij huwelijksmis
Hoi medebruidjesWij trouwen op 5 september 2008, en nu willen wij in onze huwelijksmis ook iets leuks doen voor onze kinderen en andere kinderen (v/d klas)Ik heb alleen geen idee wat?? Wie heeft er ook zo iets of weet iets leuks?Alvast heel hartelijk...
Ideeën Reacties: 5 16-5-2008 19:53:06

Kelley
@ Ellen - digitale fotosleutelhanger
Hallo, wij vinden een digitale fotosleutelhanger als cadeau voor getuigen wel leuk idee. Waar heb je dit gevonden? Bedankt!
Ideeën Reacties: 2 16-5-2008 17:34:38

Natalie
gastenboek
Ik ben op zoek naar een gastenboek om in de feestzaal te leggen, graag had ik een zwart gastenboek gevonden dat toch wat klasse heeft. Kan iemand mij helpen.
Andere Reacties: 3 16-5-2008 17:02:57

Annelies
kikker
hallo, iemand enig idee waar ik kikkertjes met kroontjes kan kopen? beeldjes of kaarsjes, maakt niet uitik wil nl dit als thema voor mijn trouw(kom je nie vaak tegen he?)groetjes,Annelies uit oostende
Ideeën Reacties: 15 16-5-2008 16:25:25

dorien
themarestaurant SCALA in Gent - gesloten?
Hallo iedereen,Ik moet dit jaar de vrijgezellen organiseren van mijn zus en had het idee om s' avonds te gaan eten in Scala in Gent. Je weet wel dat fratsenrestaurant waar ze van alle leuke grappen met de klanten uithalen. Nu heb ik berichten gehoord...
Voorbereiding Reacties: 4 16-5-2008 15:45:06

Ann
up tempo liedje gezocht voor live versie
hoi bruidjes,wij zullen op ons huwelijk met een live band werken. Nu heb ik zelf altijd gezegd dat ik ooit voor mijn toekomstige man wil zingen. Ben nu op zoek naar een leuk op tempo zonnig liedje ( met niet te moeilijke toonaarden want ben geen echt...
Openingsdans Reacties: 3 16-5-2008 14:15:03

Saskia
cadeau voor getuigen
Help, heeft iemand een ideetje voor een tof cadeau voor ons getuigen (mijn vriendin + mijn vriend zijn zus)Wij trouwen volgend weekend en we hebben nog geen cadeau gevonden voor de getuigensaskia
Ideeën Reacties: 7 16-5-2008 13:54:01
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...