Nu Online
Momenteel zijn er 65 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

betsy
@sarah loca
hoi sarah!!!en? hoe was je huwelijksdag?ik ben de 16de bij jullie geweest en ben nog tot bij de camping gereden maar helaas geen stresskip te bespeuren!!!of toch wel ééntje en dat was je stiefpa...hopelijk heeft hij je de groeten enz doorge...
Andere Reacties: 0 19-5-2008 9:34:09

sarah
tips van kersverse bruidjes
dag kersverse bruidjes en toekomstige bruidjes,Misschien dat we eens een inventarisatie moeten maken voor onze collega-bruidjes van tips..ik zal er mee beginnen:- neem een ceremoniemeester, hij is zijn geld echt wel waard!- zet bij de bruid thuis all...
Andere Reacties: 4 19-5-2008 9:02:20

Sabine
Uitnodigingen 13/09 wanneer versturen, vakantieperiode he
Hallo,Ik heb eens een vraagje, ik weet het is al veel aan bod gekomen en de normale periode is 6-8 weken op voorhand.Wij trouwen 13/09 en dan valt het verdelen van de uitnodigingen net in een vakantieperiode.Ook vrees ik dat er nog veel vakanties boe...
Andere Reacties: 9 19-5-2008 8:49:23

Bieke
eigen ontwerp
Hallo! Ik trouw op 4 oktober 08 en ben volop bezig met de voorbereidingen. Onze uitnodiging is in handen van een grafisch ontwerper maar we weten zelf niet echt wat we willen dus de ontwerper nog veel minder ... Wij willen een wit/zwarte uitnodigin...
Uitnodigingen Reacties: 1 19-5-2008 8:42:59

Solange
rode loper goedkoop huren/kopen
Hallo, Wij zijn op zoek naar een rode loper van 40 meter. Is er iemand die er eentje kocht en deze wenst te verkopen, of kennen jullie iemand die ze verkoopt/verhuurt? Onze ceremoniemeester rekent 150 EUR aan voor 40 meter. Ik weet ondertussen dat...
Ceremonie Reacties: 0 19-5-2008 8:26:24

Kelly
WIj zijn getrouwd! 17 mei 2008
Haaaj mede bruidjes,Eindelijk na lang wachten is het eindelijk gebeurt.Wij zijn getrouwd, ondanks de slechte weersvoorspellingen hebben wij geen regen gehad de hele voormiddag dat was super!Het was een prachtige bruiloft gewoon perfect! met veel plez...
Andere Reacties: 5 19-5-2008 1:13:26

caroline
dj tony hermans
hallo,ik trouw op 13 juni, en onze DJ is Tony Hermans.Heeft iemand al ervaring met hem?
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 0 18-5-2008 23:56:41

Tari
Fotoalbum - dikke bladen
Hoi allemaal,Wij zijn op zoek naar een website waarlangs we zelf een fotoalbum met van die dikke kartonnen bladen (zoals kinderboekjes) kunnen laten afdrukken, formaat 40x40 of groter. Iemand een idee?Alvast bedankt!Groetjes,Tari
Andere Reacties: 5 18-5-2008 22:50:39

Sarien
menukaarten
Hallo medebruidjes,maken jullie zelf de menukaartjes? Hoe doen jullie dat? En vooral welke tekst zet je daarop? Vermeld je alles van de aperitief tot de hapjes of alleen de 'gangen' zelf?Wie kan mij een voorbeeldje doormailen?Alvast bedankt.Sarienh@h...
Andere Reacties: 2 18-5-2008 22:45:56

SOFIE
openingsdans
hallo, amaai, we zijn er eindelijk uitgeraakt, we hebben vandaag samen beslist wat onze openingsdans gaat worden.het was niet simpel aangezien we allebei een heel andere genre van muziekkeuze hebben.en.. het is geworden... don't wanna mis a thing van...
Andere Reacties: 4 18-5-2008 22:36:56

Geert
Rozenblaadjes, rijst of bellenblazen ?
Hallo iedereen, wat wordt er tegenwoordig eigenlijk het meest gedaan ? Ik had gehoord dat rijst smijten een beetje uit de tijd is... En wat is de regel ? Zorgt het koppel zelf voor de rozenblaadjes of bellenblazers, die dan aangereikt worden door de ...
Andere Reacties: 6 18-5-2008 21:34:09

kristel
videograaf regio sint-truiden
halo iedereen,wij zijn nog opzoek naar een videograaf om de mis te filmen. Kent er iemand een betaalbare videograaf?groetjes kristel (5-07-08)
Video Reacties: 3 18-5-2008 21:21:13

Desirée
schieting waar alles halen?
hoiWij willen graag in schieting doen op 12 juni.Ik ben hiervoor al naar het gemeente huis geweest en de vergunning krijg ik. Maar waar kan ik alles halen voor de schieting te doen? Op het gemeentehuis zeiden ze dat we dat zelf moeste uitzoeken. Dat ...
Andere Reacties: 11 18-5-2008 21:08:57

debbie
misboekje weg help
dag iedereen, ik heb een groot probleem! ik had van jullie misboekjes ontvangen en had leuke voorbeelden die ik zo had bewerkt met onze teksten tot ik tot een perfect aan ons aangepast geheel kwam nu op de een of andere manier vraag me ni hoe het kom...
Andere Reacties: 1 18-5-2008 20:52:49

debbie
misboekje weg help
Andere Reacties: 0 18-5-2008 20:44:43
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...