Nu Online
Momenteel zijn er 128 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Kim
BEVESTIGING?
Hallo,Wie wacht er nog op de bevestiging van sommige mensen? We hebben deze gevraagd voor 1 juni maar de helft vind het blijkbaar nodig om pas heeel laat dit te doen! Wordt er zot van! Ok, ze hebben nog tijd, maar is het nu zoveel gevraagd om dit sne...
Andere Reacties: 20 20-5-2008 11:18:23

Astrid
trouwjurk - Help Wanted
Hallo Allemaal,wat al lang mijn droom was is uitgekomen ... volgend jaar trouwen we.Maar we hebben vorig jaar net een huis gekocht en dus is ons budget toch wel langs de lage kant.toch zou ik graag een heel leuk trouwkleed hebben (je trouwt toch maar...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 17 20-5-2008 11:11:05

PETER
misboekjes
Dag Bruidjes,Wij huwen op 16/08/08 en zijn volop bezig met het samenstellen van onze misboekjes. We missen enkel nog wat inspiratie. Kunnen jullie misschien enkele voorbeelden van misboekjes doormailen. Alvast bedankt voor de moeite.groetjes Jenny...
Religie Reacties: 4 20-5-2008 10:49:46

PETER
misboekjes
Dag Bruidjes,Wij huwen op 16/08/08 en zijn volop bezig met het samenstellen van onze misboekjes. We missen enkel nog wat inspiratie. Kunnen jullie misschien enkele voorbeelden van misboekjes doormailen. Alvast bedankt voor de moeite.groetjes Jenny...
Religie Reacties: 2 20-5-2008 10:49:45

eva
Nathalie De Bock
Hallo, heeft iemand van jullie ervaring met Nathalie De Bock (Sint-Gillis-Waas) voor je bruidskapsel? Was je er tevreden van? En wat was de prijs ongeveer? Alvast bedankt!eva
Verzorging - Kapsel Reacties: 2 20-5-2008 10:35:35

Kirsten
houten karretje
hallo,wij trouwen op 19 juli.wij hebben nog niets voor onze bruidsjongen(4) in zijn handen te geven. ik had gedacht voor zo een klein houten natrek karretje een daar een doek in met een beer op waar onze ringen aan hangen. heeft ter iemand een idee w...
Andere Reacties: 4 20-5-2008 9:42:12

Marieke
ROMANTISCHE LOCATIE REGIO HAMME
Hallo bruidjes,Ons huwelijk voor de wet is al geregeld: 18/04/2009 om 11:00. Maar voor een mooi kappelletje te vinden ofzo, regio Hamme is precies niet zo gemakkelijk.Ik had al één mooi gevonden in Tielrode, Temse, wil men enkel dopen doen ...
Andere Reacties: 2 20-5-2008 9:20:28

Karolien
Ceremonievervoer
Hey dames,weet iemand waar je in de buurt van Gent goedkoop wagens kan huren voor de suite? Thanks.Karolien.
Ceremonie Reacties: 1 20-5-2008 9:01:40

Kim
zenuwpees
Dag allemaal,Ik heb een vraagje. Wij zitten nu op 73 dagen voor onze trouw (trouwen op 2/08/08) en nu al ben ik één brok zenuwen van tijd. Soms heb ik zo een zeurderig gevoel in mijn maag (echte zenuwen). Nochtans zijn we met alles goed op ...
Andere Reacties: 10 20-5-2008 7:45:31

SOFIE
de laatste loodjes
hallo, nog 19 dagen en het is zover, nu had ik graag nog gehoord waar we zeker nog de laatste 2 weken moeten opletten wat regelingen en organisatie betreft, denk dat alles wel in orde is, maar heb echt bang om van die kleine dingen over het hoofd te ...
Andere Reacties: 9 19-5-2008 21:43:40

Kelly
Muziek Kerk
Hallo allemaal,Ik zit heel even met de volgende vraag ivm de zang in de kerk.Hebben de meeste onder jullie live muziek of via cd? Wij zouden graag iemand hebben die live muziek kan brengen in Noord-Limburg.(Lommel) Maar graag zou ik ook weten wat hie...
Muziek - Live Reacties: 14 19-5-2008 21:16:36

sandra
18 oktober 2008
hey allemaal, zijn er nog bruidjes die trouwen op 18 oktober 2008? hoever staan jullie met de voorbereidingen? enkele maanden geleden heb ik dit ook eens gevraagd, en was wel tof om te zien dat er nog bezige bruidjes zijn!veel plan genot en alvast pr...
Andere Reacties: 2 19-5-2008 21:04:16

els
trouwen
hallo allemaal het is zo ver mijn vriend heeft me ten huwelijk gevraagd en op 5 juni 2009 gaan wij trouwenik zou echter willen dat men vriend me pas ziet als ik de kerk binnen komt maar blijkbaar gaat da niet iemand tips liever niet trouwen in 2 dage...
Andere Reacties: 5 19-5-2008 20:59:28

Olivier
Beekhoeve
Dag allemaal!Heeft iemand al ervaring met de Beekhoeve?Kunnen jullie de muziek nog herinneren? Omdat er in het verleden wel eens klachten geweest zijn door de buren over het geluid, werken ze nu met een huis-DJ die de muziek niet te luid zet. De zaal...
Locaties - Feestzaal Reacties: 1 19-5-2008 20:51:18
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...