Nu Online
Momenteel zijn er 176 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Gerlinde
leerlingen uitnodigen
Hey,Ik geef les in het secundair onderwijs en ik ben klastitularis van het tweede jaar. Mijn gasten zijn via via te weten gekomen dat ik ga trouwen en willen graag bij onze trouw zijn.Hoe kan ik ze nu op een orginele manier uitnodigen? Sowieso zal ...
Uitnodigingen Reacties: 4 18-5-2008 11:58:36

Natacha B
16 mei 2008: relaas van de dag + tips
Ziezo, onze langverwachte dag zit er ook al weer op … En het was een fantastische dag!’s Morgens verliep alles heel rustig. Gewoon samen met mijn vriend ontbijten enzo. Later is hij dan om mijn boeketje geweest en dat was eventjes schrikk...
Andere Reacties: 7 18-5-2008 10:09:55

Nanouchka
bedankkaartjes na het huwelijk: leuk tekstje??
Hey,wij zijn reeds 15dagen supergelukkig getrouwd en zijn aan het kijken voor de bedankkaartjes. We zoeken nog een leuk en tof tekstje om erop te zetten.Iemand ideetjes?Mercietjes!Nanouchka
Andere Reacties: 1 18-5-2008 9:51:30

Kim
17 mei bruidjes, hoe was je dag?
Hoi 16 en 17 mei bruidjesWeet dat er een aantal bruidjes gisteren en eergisteren getrouwd zijn, eerst en vooral een dikke proficiat. Bij mij staan er nog 314 dagen op de teller, dus nog een tijdje te gaan.Maar droom altijd weg, als ik de verslagjes h...
Andere Reacties: 1 18-5-2008 9:17:56

shirley
kindjes vragen bij de receptie
hoi,doordat ik als onthaalmoeder werk worden bij ons de kindjes gevraagd om de receptie mee te vieren we doen dit door een epart kaartje te steken bij de uitnodingingen maar zoekrn nog naar een leuke tekst hiervooriets in de aard van :graag hadden we...
Uitnodigingen Reacties: 1 18-5-2008 9:00:01

sarah
hoe was bij jullie het weer op 17 mei?
joepie gisteren getrouwd!!!Hoe was het weer bij de andere 17 mei bruidjes?Bij ons heeft het pijpenstelen geregend tot 11u... maar onze suite kwam bij elkaar om 11u30!Dus foto's buiten kunnen nemen, droog naar het gemeentehuis, droog fotosessie, droog...
Andere Reacties: 4 18-5-2008 8:32:06

Sofie
fotocliphouder
Hey iedereen, Ik zou voor de naamkaartjes een fotocliphouder willen voorzien met onze naam en trouwdatum erop (via een site van relatiegeschenken). Denken jullie dat de gasten hier achteraf iets mee zijn ? Of houd ik het maar beter bij de traditionel...
Ideeën Reacties: 2 18-5-2008 7:25:15

wendy
titanium trouwringen
hallo bruidjes,zijn er onder jullie koppels die kozen voor titanium trouwringen?heb er mooie gezien van xen en doria maar er staat natuurlijk geen prijs bij.weten jullie rond welke prijsklasse ze hangen?alvast bedankt xxx
Andere Reacties: 7 17-5-2008 22:57:59

Elke
Kapster + make-up aan huis gezocht!
Hallo allemaal, hoewel mijn trouwdatum nog 364 dagen in de toekomst ligt ben ik al stilletjes op zoek naar een kapper/kapster en visagiste. 2 in 1 zou handig zijn maar afzonderlijke tips zijn ook heel welkom. Ikzelf woon in Lier, dus liefst iemand ui...
Verzorging - Kapsel Reacties: 1 17-5-2008 22:44:34

Kim
Koonings - Amiga Pronivias
Iemand reeds bij Koonings geweest in Nederland?Kan je er mits afspraak vrijblijvend passen?Wat met Amiga Pronovias in Breda?Vind de collectie van Manuel Mota het einde, lijken mij twee winkels waar de collectie vrij groot is?Tips voor Blegie zijn wel...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 2 17-5-2008 22:11:39

sarah
Tafelkaartjes maken?
Hey,weet er iemand een site waar je zelf tafelkaartjes kan maken?Alvast bedanktGrtz sarah
Ideeën Reacties: 1 17-5-2008 21:37:19

Cindy
Bedankje getuigen
Hoi medebruidjes, nog veertien dagen op de teller en nu ik jullie berichtjes lees, besef ik dat ik nog geen bedankje heb voor de getuigen. Ik had gedacht aan een balpen met daarop de datum en onze namen. Maar weet iemand waar ik die nog kan laten ma...
Andere Reacties: 2 17-5-2008 19:34:41

christel
moeder overleden
hallo 8 jaar geleden is mijn moeder overleden waar ik een sterke band mee had en mijn pa is dezelfde tijd verlamd geraakt nu gaan we een videoboodschap opnemen en ik wil toch iets tegen mijn moeder zeggen maar ik weet ni hoe te beginnen graag hd ik j...
Andere Reacties: 1 17-5-2008 18:53:12

Karolien
Getuigen
Hey,ik heb een hoogoplopende discussie gehad met mijn mama en schoonmoeder over mijn getuigen en ben er niet goed van.... En wil even jullie raad vragen.Ik had gedacht om naast mijn zus ook nog een vriendin als getuige te nemen, en mijn vriend zou he...
Ceremonie Reacties: 12 17-5-2008 18:26:49

Ilse
Trouwringen: witgoud of zilver?
Lieve bruidjes, even een vraagje?kiezen jullie voor witgoude of zilveren trouwringen? Ik draag altijd zilveren juwelen en geef zelf de voorkeur aan een zilveren ring. Ik heb de indruk dat dit wel niet veel genomen wordt. Klopt dit? Bedankt alvast voo...
Andere Reacties: 14 17-5-2008 17:30:25
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...