Nu Online
Momenteel zijn er 97 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

dennis
gastenboek gezocht lier
Hoi! Ik ben nog op zoek naar een gastenboek in lier of omgeving, maar ik heb geen idee waar ik dat kan vinden. Iemand tips?Vicky (nog 54 dagen!)
Andere Reacties: 7 9-6-2008 17:49:21

Mandy
Dj Gezocht
Hey iedereen,Ik had eens een vraagje, heeft er iemand ervaring met dj marc?Ik ben nog steeds op zoek naar een goede dj maar het moet wel een beeje binnen budget blijven.Groetjes -x-www.joost-mandy.bruiloftsite.nl
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 8 9-6-2008 17:08:53

Nathalie
Huwelijksreis Cinque Terra
Hallo,Onze huwelijkreis gaat naar Toscanië. Graag zouden we ook cinque terra bezoeken, maar we zijn nog op zoek naar een gezellig hotelletje in de buurt daar voor een 100€ per kamer. Heeft er iemand suggesties?Dank je wel!Groetjes,Nathalie
Huwelijksreis Reacties: 3 9-6-2008 16:50:18

veerle
DJ GEERT (De trouw die ik wou)
Wie heeft dj Geert van het Vijf-tv programma 'De trouw die ik wou' als dj op zijn feest gehad? Hoe is jullie ervaring met hem?
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 5 9-6-2008 15:55:32

veerle
BRUIDSJURK NOVEMBER STYLING
Wie heeft zijn bruidsjurk bij November Styling in Hasselt laten maken? Wat is jullie ervaring?
Kledij - Trouwjurk Reacties: 0 9-6-2008 15:50:04

Dorina
Trouwringen
Hey Bruidjes,Voor ons is het ook bijna zover maar ik ben even aan het panikeren over iets.Onze trouwringen zijn niet helemaal hetzelfde, er is wel een klein motiefje overgenomen maar mijn ring is plat en die van hem bol.Kan dit???Groetjes
Andere Reacties: 8 9-6-2008 15:39:04

Eva
DRINGEND ... witte paraplu's
Hallo bruiden en bruidegommen, Wij trouwen nu zaterdag 14 juni en aangezien het een wisselvallige dag kan worden zocht ik nog een paar grote witte paraplu's weet iemand waar ze deze verkopen. Ik ben van regio noord limburg. groetjes
Voorbereiding Reacties: 7 9-6-2008 15:36:54

Eva
DRINGEND ... witte paraplu's
Hallo bruiden en bruidegommen, Wij trouwen nu zaterdag 14 juni en aangezien het een wisselvallige dag kan worden zocht ik nog een paar grote witte paraplu's weet iemand waar ze deze verkopen. Ik ben van regio noord limburg. groetjes
Voorbereiding Reacties: 3 9-6-2008 15:36:52

Annemie
vrijgezellenavond en schieting tussen huwelijk voor wet en kerk?
Hallo allemaal,Graag had ik even jullie mening gehoord over het volgende. Wij trouwen voor de kerk in september, voor de wet in augustus, er zitten een 3-tal weken tussen. Nu vroegen we ons af wanneer we de vrijgezellenavond en de schieting best doen...
Andere Reacties: 8 9-6-2008 15:29:47

Inge
ceremoniemeester wevelgem
Wij hebben besloten dat we een professionele ceremoniemeester willen, zodat dat alvast een zorg minder is. Welke ceremoniemeester raden jullie aan uit de omgeving Wevelgem West-Vlaanderen?
Ceremonie Reacties: 5 9-6-2008 14:48:15

Liesbet
kostprijs ceremoniemeester?
Kan er iemand mij een idee geven hoeveel we ongeveer moeten betalen voor een ceremoniemeester? We waren eerst niet echt van plan om er een onder de arm te nemen, maar iedereen raadt het ons aan... Alleen moeten we uiteraard rekening houden met ons bu...
Andere Reacties: 13 9-6-2008 14:02:17

Kim
Bruidslingerie
Een ietwat domme vraag: hoe moet bruidslingerie eruitzien? Ik vermoed jaretellen... Blauwe kousenband? Ik heb intussen een korset, string en bruine (?) kousen. Ik vraag me af: de bruine kousen passen absoluut niet bij de witte set, ik kan er ook geen...
Andere Reacties: 8 9-6-2008 13:27:55

lien
avondfeest in tent
Met welke kostprijs (ongeveer) dien ik rekening te houden indien we ons avondfeest houden in een tent. Een gewone spantent (voor 150 personen), vloer, wc, tafels, stoelen, toog ... de ganse inkleding in feite. Ik ben beetje bang dat het duur zal ui...
Locaties - Feestzaal Reacties: 5 9-6-2008 13:19:34

nele
fotoreportage op cd
Hey,Ik ben op zoek naar een fotograaf waar we een reportage kunnen laten doen en deze achteraf op een cd te krijgen.Want een vriendin van ons is super goed in fotoboeken te maken, dus wil haar deze laten maken.Alvast bedankt,Nele
Fotografie Reacties: 17 9-6-2008 13:10:11

Mieke
Verlovingsfeest?
Hallo,Ik heb mij laten vertellen dat het de gewoonte is dat er bij de bruid thuis een verlovingsfeestje wordt gegeven. Wordt dit altijd zo gedaan? Ik was hiervan niet op de hoogte eigenlijk... Wie wordt er dan juist uitgenodigd: ouders, grootouders, ...
Andere Reacties: 12 9-6-2008 13:01:38
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...