Nu Online
Momenteel zijn er 171 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Sofie
zaal de Waerboom
Mijn vriend en ik trouwen in augustus 2009. Onze zaal ligt reeds vast in De Waerboom te Groot-Bijgaarden. Wij kozen voor de kleinste zaal (Bosch) omdat we rond de 110 genodigden zitten. Ik ben nadien eens gaan kijken wanneer deze zaal gedekt stond en...
Locaties - Feestzaal Reacties: 5 10-6-2008 21:05:18

Jennifer
Ceremoniemeester Antwerpen, telefoonnummer Paul Huygens dringend gezocht
Hallo, Ben nog dringend op zoek naar een ceremoniemeester in Antwerpen voor 5 september. Ik heb op het forum al vaak iets zien staan over Paul Huygens uit Borgerhout, maar ik vind precies zijn nummer niet!Groetjes, Jenny
Andere Reacties: 3 10-6-2008 21:04:29

Sylvia
Lokatie foto's
Dag allemaalWeet er misschien iemand mooie plekjes in de omgeving van Wuustwezel om onze foto's te trekken. (eventueel ook voor als het weer iets slechter is)?
Fotografie Reacties: 1 10-6-2008 20:31:37

nele
dieet
Hey iedereen,ik ging tot mijn verschrikking op de weegschaal gaan staan en blijkt dat ik nu 58 kg weeg, lijkt niet veel maar voor iemand die maar 1m52 groot is is dit eigenlijk iets teveel.Kennen jullie een goed dieet dat goed vol te houden is en ook...
Andere Reacties: 11 10-6-2008 19:53:06

Stefanie
Goedkope bruidsjurken 10/6-28/6/2008
http://www.koonings.com/?page=8&item=30Dit zag ik net online staan! Had ik het geweten dan was ik om mijn favoriete jurk van Ian Stuart gegaan, maar ik ben heel blij met de mijne van Linea Raffaelli dus ja. Maar ik zag onlangs een berichtje van i...
Andere Reacties: 2 10-6-2008 19:12:17

Desirée
schieting
Hoi Ik ben dringend opzoek naar een tekst om onze buren te waarschuwen dat er een schieting is en dat ze mogen langs komen. Normaal zou mijn verloofde dat regelen maar die vergeet het altijd en de schieting is over 2 dagen . Dus doe het zelf vandaag ...
Andere Reacties: 3 10-6-2008 19:05:52

Karen
kapper aan huis in't Geelse
Beste bruidjes,kent er iemand van jullie een kapper/kapster die aan huis komt in de buurt van Geel?Lieve groetjes,Karen
Verzorging - Kapsel Reacties: 2 10-6-2008 18:09:24

Sarien
sangria aan kerk?
Hallo medebruidjes,met nog een maandje te gaan beginnen de zenuwen nu toch wel al wat te komen.Wij zouden graag bij het buitenkomen aan de kerk sangria serveren aan de mensen.Zijn er nog die dit al gedaan hebben of van plan zijn?Hoe regel je dit prak...
Andere Reacties: 1 10-6-2008 16:57:52

Sofie
Soms kan ik écht niet meer... die collega's!!
Dag iedereen, ik wil gewoon mn verhaal kwijt want ik word er zo ongelukkig van..Ik ben 'n jong optimistisch iemand die, toen mn vriend me ten huwelijk vroeg, ultra-enthousiast het vertelde aan mn collega's opt werk met 'n glaasje en 'n hapje..Maar mi...
Andere Reacties: 11 10-6-2008 16:57:07

Stefanie
Hostess gezocht
Momenteel zijn we nog op zoek naar een hostess voor ons huwelijk op 12 juli te Brugge.Taken: onthaal van avondgasten, aanduiden op de gastenlijst wie aanwezig is, een kaartje meegeven voor de tafel.Kent iemand een meisje die dit graag zou doen? tegen...
Andere Reacties: 11 10-6-2008 15:07:59

patricia
hoeveel dagen....
hoeveel dagen verlof krijg je bij een huwelijk?gr
Andere Reacties: 24 10-6-2008 13:45:46

isabelle
Goedkopere bruidskledij
HalloKan mij soms iemand zeggen welke ontwerpers van bruidskledij niet té duur zijn? Want ik ga binnenkort kijken voor een bruidsjurk samen met mijn ma en deze mag zeker niet de prijs van 1000 euro overschrijden. Ik hheb al een paar keer rondgek...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 15 10-6-2008 13:44:47

liesbeth
hulp gevraagd: feestschuur in het Antwerpse!
Hallo allemaal!We hebben al 3 weken alles gedaan om een mooie locatie te vinden voor ons trouwfeest op 11/10/2008 - dansfeest voor 150 personen - en vooral, die betaalbaar is. We hebben echt al mooie locaties gevonden, maar die waren ofwel met verpl...
Locaties - Feestzaal Reacties: 4 10-6-2008 13:12:15

CHARLOTTE
feestzaal De Vesten
Hallo,We willen misschien ons avondfeest houden in zaal De vesten in Laakdal. Heeft hier iemand ervaringen mee? Is het eten daar lekker en de ontvangst vriendelijk?groetjes
Locaties - Feestzaal Reacties: 3 10-6-2008 12:36:31

mireille
BINNENLOCATIE OMGEVING SCHILDE-TURNHOUT
Hallo mede-trouwers of pas gehuwden,Wij trouwen 20 december van dit jaar. Romantische periode om te trouwen maar oooh zo koud. We ijn nog opzoek naar een mooie binnenlocatie voor onze trouwreportage. Iemand iedeetjes ???groetjes,Mireille
Locaties - Fotografie Reacties: 0 10-6-2008 11:36:43
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...