Nu Online
Momenteel zijn er 97 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Indra
DJ Björn Pennings
Hallo Medebruidjes,Heeft er iemand van jullie ervaring met DJ Björn Pennings uit Heusden-Zolder?Of kennen jullie hem?Wij zoeken nog een DJ en willen 'm graag nemen maar we kennen 'm niet en willen zeker zijn dat we de juiste keuze maken!
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 2 9-6-2008 12:58:52

annelies
feestarchitect
Graag had ik geweten wie er met een feestaannemer werkt.Wat de prijs daar voor is, en of het een meerwaarde aan uw feest geeft?Groetjes annelies
Andere Reacties: 2 9-6-2008 12:50:47

Vera
kleding bruidegom
Hallo,Wij trouwen op 08/08/08.Mijn vriend is op zoek naar kledij maar wil zijn zoontje van 9 jaar ongeveer hetzelfde laten aandoen.Onze voorkeur gaat naar linnen daar ik ook vrij modern aangekleed ben.Wij zijn van Vlaams-Brabant.Heeft er iemand suges...
Kledij - Bruidegom Reacties: 2 9-6-2008 12:20:28

Annelies
DJ
Hallo allemaal, wij zijn nog heel dringend op zoek naar een dj regio Lier - Duffel.Heeft er iemand van jullie goede ervaringen met een Dj uit deze regio? mvg, Annelies
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 10 9-6-2008 11:29:40

griet
help champagneglazen
Hey medebruidjes,Weet er iemand waar ik glazen kan laten graveren?Ik heb al heel veel websites bezocht maar niet gevonden wat ik zocht.Groetjes
Andere Reacties: 7 9-6-2008 11:22:10

bettina
goeie morgen allemaal
Kben volop bezig met de misboekjes te maken maar zoek me tepletter naar teksten die ik mooi vind! :-) moesten jullie willen mogen jullie je misboekjes door mailen!! dan zal ik wel keuze genoeg hebben! alvast mercikes!!! Bettinamaris@hotmail.com Super...
Religie Reacties: 2 9-6-2008 11:03:46

Sophie
ceremonie
Ik heb een paar vraagjes: - hoeveel mensen zet men in 1 suitewagen: 1 of 2 koppels?- hoe komen jullie binnen bij de wet: samen of appart? En idem in de kerk: samen of met vader? Alvast bedankt voor de hulp!
Voorbereiding Reacties: 11 9-6-2008 10:30:28

Sylvia
mijn vriend heeft enorme twijfels voor huwelijk.
beste bruidjeshet spijt me dat ik hier zo'n slecht nieuws moeten komen verkondigen maar ik moet het gewoon effe kwijt.Normaal zou ik trouwen op 30/08/08.Alles is geregeld behalve de bloemen...En nu weet mijn verloofde ineens niet meer of hij met me v...
Andere Reacties: 13 9-6-2008 10:06:45

Sarah
2 dagen getrouwd!!!
Hey allemaal,7 juni was onze dag, amai wat gaat het zo snel voorbij dat is wel spijtig!! Dus luister naar de mensen als ze zeggen probeer er zoveel mogelijk van te genieten!!Onze huwelijksviering was heel mooi ook door Double Voice die live zijn kome...
Andere Reacties: 5 9-6-2008 9:58:15

Heidi
Hooikoorts
Hallo iedereen,Is er iemand onder jullie die ook last heeft van hooikoorts? Ik heb schrik om op mijn trouwdag te liggen snotteren dat het ni mooi is. Nog iemand met dit probleem?Heidi 12/07/2008
Andere Reacties: 8 9-6-2008 9:56:21

Daphne
Merrie Me - Vlissingen
In mijn zoektocht naar bruidlingerie (heb D-cup en vond dus moeilijk iets dat voldeed) ben ik terecht gekomen bij Merrie Me in Vlissingen. Het is een heel eenvoudige winkel, maar het aanbod en de bediening is zeker de moeite en niet enkele wat betref...
Kledij - Accessoires Reacties: 0 9-6-2008 9:54:53

Kimberley
Binnenlocatie Lier
Dag allemaal,Heeft er iemand een idee voor een binnen locatie in Lier?? Wij trouwen op 12/09 maar ik wil iets achter de hand hebben voor het geval dat het aan het gieten is( ik hoop het niet, maar toch).Alvast bedankt!!!Kimberley12/09/2008www.gertenk...
Fotografie Reacties: 0 9-6-2008 9:17:18

christel
binnenkomen zaal
hallo effe een vraagje hoe doen jullie bij het binnenkomen van de zaal wie staat waar 12/07/08
Ceremonie Reacties: 3 9-6-2008 8:37:11

WANDA
GEZOCHT: Hoepelrok
Hey Dames,Graag had ik een 2dehands hoepelrok zonder ringen of balijnen gekocht van iemand.Heeft iemand die nog in zijn bezit?Mail mij dan aub...Op 27/06/2008 waag ik de stap.. Dus veel tijd heb ik niet meer he.Liefs WannekeWandaleys@telenet.be
Andere Reacties: 4 9-6-2008 8:06:56

Gerlinde
Misboekje
Hey,We zijn zaterdag naar de pastoor gegaan met ons misboekje. Het is zonder problemen volledig goedgekeurd! Geen spellingsfouten, niks! Zelfs geen commentaar op de muziek! Nochthans is onze pastoor een Jezuïet, maar hij vond het allemaal ze...
Andere Reacties: 9 9-6-2008 8:01:36
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...