Nu Online
Momenteel zijn er 151 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

cathy
laten bruin spuiten
nog 34 dagen en dan trouwen wenu ben ik op zoek waar ik me kan laten bruin spuiten, ik mag namelijk niet onder de zonnebank aangezien mijn rug volstaat met acne.ik zie het echt niet zitten om met bleke huidskleur te trouwengroetjescathy
Verzorging - Make-Up Reacties: 9 8-6-2008 16:22:54

heidi
7 juni was prachtig
hallo,gisteren was het onze grote dag. na heel lang wachten mochten we eindelijk elkaar het ja-woord geven. om kwart voor 5 werd ik wakker in mijn oud bed bij mijn ouders thuis. wonder boven wonder zonder zenuwen. om half 7 kwam de kapster aan huis. ...
Andere Reacties: 4 8-6-2008 15:53:18

patricia
walking dinner
hallo,ivp van een receptie geven wij voor al de genodigen een "walking dinner"van 19.30u.tot 22.30u,hoe zetten wij dit best op onze uitnodiging??
Andere Reacties: 1 8-6-2008 13:48:37

Ilse
bedankcadeautjes
Nog 2 weken!!! en nog steeds zijn we er niet uit wat we voor onze getuien en onze ouders gaan kopen...Ik heb al vanalles gelezen, maar ik weet 't toch niet zo goed.Wat kopen jullie (en waar kochten jullie het) ?Alvast bedankt voor de reactiesIlse
Andere Reacties: 3 8-6-2008 13:24:37

David
twijfel bij schoenenkeuze
Hallo,ik trouw op 14 februari 2009. Toen ik mijn kleed ben gaan passen, raadde de mevrouw in de winkel mij aan om open schoenen te nemen. De schoenen zaten vrij gemakkelijk, dus heb ik mij laten overtuigen. Maar nu heb ik enkele weken geleden een bru...
Kledij - Accessoires Reacties: 5 8-6-2008 12:27:12

patricia
tekst voor op gastenboek
ben even aan het rond kijken voor en tekstje op de eerste bladzijde van ons gastenboek of zetten jullie daar niet in ???
Voorbereiding Reacties: 4 8-6-2008 12:08:51

katrien
lyrics tabitha
Hallo allemaal,Tijdens onze huwelijksviering brengen 2 zangeressen met enkele muzikanten het liedje A beautifull day van Tabitha (ze zong het op de selectie van eurosong 2008).We kunnen nergens de tekst van dit liedje vinden. hebben al zeer veel site...
Andere Reacties: 2 8-6-2008 12:02:25

betsy
6 juni is voorbij...het was een prachtdag!!!
hey lieve medebruidjes en anderen die meelezen!!!6 juni is voorbij...het was een prachtdag, we genieten er nog steeds van na!even een kort verslagje van deze eindeloos mooie dag:s'ochtends ben ik vrij rustig opgestaan, dit had ik me voorgenomen te do...
Andere Reacties: 7 8-6-2008 10:15:21

joke
feestzaal gezocht regio tienen
Hallo, wij hopen in de zomer 2009 te trouwen en zoeken een feestzaal in de buurt van Tienen. Heeft er iemand ervaring met het 'Posthof' in Tienen, 'hof ten steen' in orsmaal, 'Kastanjehof' in Pellenberg? Of weet er iemand nog een andere toffe feestza...
Locaties - Feestzaal Reacties: 4 7-6-2008 21:26:18

Vanessa
openingsdans: scorpions wind op change??
HalloWij trouwen over 21 dagen en zijn nog aan het zoeken naar een geschikt nummer voor de openingsdans. Mijn aanstaande hoort zeer graag het nummer Wind of Change van de Scorpions (je kan het vinden op Youtube). Ik vind het nummer ook zeer mooi ma...
Openingsdans Reacties: 5 7-6-2008 21:22:35

sandra
kindjes
hey bruidjes,ben bezigmet de voorbereidingen voor ons huwelijk op 18 okotber 08 en nu vraag ik mij af of jullie iets voorzien voor de kindjes. vb springkasteel, animatie of dergelijke? wij trouwen in de namiddag en dan receptie maazr van de familie +...
Andere Reacties: 5 7-6-2008 20:26:00

kim
Nagelstudios rond Gent
Hey,Zijn er hier mensen die ervaring hebben met een nagelstudio in het Gentse?Ik zoek een nagelstudio rond Gent,Sint-amandsberg, oostakker, lochristi, destelbergen,...Ik zoek een nagelstudio waar men professioneel gelnagels kan plaatsen.Ik heb al 2 n...
Verzorging - Make-Up Reacties: 0 7-6-2008 20:21:32

vanessa
het weer op 20 juni
dag bruidjesik heb eens geinformeerd voor het weer op 20 juni, het ziet er niet goed uit, zeer bewolkt en zwakke regenbuien, en we waren van plan om de receptie buiten te houden, ik ga ook nog paraplu's moeten gaan kopen,pfff wat een weer hier...gr
Andere Reacties: 11 7-6-2008 20:07:37
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...