Nu Online
Momenteel zijn er 104 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

saskia
nog 3 dagen te gaan!!!
jaja nog 3 dagen en dan is het aan ons.ben aant doodgaan van de zenuwen,dacht niet dat dat kon maar blijkbaar heb ik toch ook last van gezonde stress.het is hier dan ook de laatste dagen een aaneenschakelingen van vanalles geweest,beginnende op vrijd...
Andere Reacties: 2 10-6-2008 10:44:46

Vi
07/06/08 GETROUWD -verslag en tips !!
Lieve bruidjes, Wij zijn net getrouwd! Ik heb een heerlijk goed gevoel vanbinnen. Doch kennen we elkaar al 12 jaar. Het is toch anders. Het is net of ons relatie in een verhoogde dimensie zit.Hier ons veslag van een onvergetelijke dag in ons leve...
Verslag Huwelijksdag Reacties: 9 10-6-2008 10:37:20

Vi
07/06/08 GETROUWD -verslag en tips !!
Lieve bruidjes, Wij zijn net getrouwd! Ik heb een heerlijk goed gevoel vanbinnen. Doch kennen we elkaar al 12 jaar. Het is toch anders. Het is net of ons relatie in een verhoogde dimensie zit.Hier ons veslag van een onvergetelijke dag in ons leve...
Verslag Huwelijksdag Reacties: 2 10-6-2008 10:37:17

betsy
@ julien
beste Julien,ik heb een enorm probleem met U manier van reageren...blijkbaar...en gelukkig ben ik niet de enige!ons huwelijksfeest was AF alles erop en eraan...van top tot teen klasse...!etiquette op de eerste plaats!!! je misplaatste en zelfs missel...
Andere Reacties: 35 9-6-2008 22:51:31

Karolien
Buxusboompjes huren
Hey,ik zou heel graag op de rode loper buiten de kerk hier en daar een buxusboompje plaatsen... Zijn er nog koppels die dit doen? En zo ja, waar hebben jullie die gevonden tegen welke kostprijs?ThxGroetjes,Karolientje.
Ceremonie Reacties: 3 9-6-2008 22:28:16

Stefanie
vragen voor de praatpaal
Bruidjes, op 12 juli is het onze dag. Tijdens het avondfeest zullen we gebruik maken van de praatpaal. Nu zitten we wat zonder inspiratie. Iemand originele vragen die we kunnen stellen aan onze gasten?alvast bedankt!
Andere Reacties: 4 9-6-2008 22:04:08

An
vergevingsmoment
Hallo, Ik ben al een tijdje bezig met het zoeken naar leuke teksten voor onze huwelijksviering. Ik ben vnl op zoek naar gedichten. Heeft iemand een leuk gedicht dat kan dienen als vergevingsmoment?Alvast bedankt. An
Religie Reacties: 4 9-6-2008 21:56:27

An
vergevingsmoment
Hallo, Ik ben al een tijdje bezig met het zoeken naar leuke teksten voor onze huwelijksviering. Ik ben vnl op zoek naar gedichten. Heeft iemand een leuk gedicht dat kan dienen als vergevingsmoment?Alvast bedankt. An
Religie Reacties: 0 9-6-2008 21:56:25

Karen
feestzaal omg antwerpen
hoi iedereen,ja hoor, wij gaan ook trouwen!uiteraard zijn we nu op zoek naar een feestzaal.Iemand ideetjes..?Wij wonen in Zwijndrecht. (Antwerpen)Deze omgeving dus, maar wil gerust wel wat langer rijden voor een goede feestzaal.Gr K
Locaties - Feestzaal Reacties: 5 9-6-2008 21:54:28

Mieke
Uitnodigingen bij fotograaf of bij drukker?
Hallo,Waar laten jullie de uitnodigingen maken: bij de fotograaf of bij de drukker? Ik veronderstel dat dit natuurlijk afhangt of je al dan niet een foto gebruikt bij de uitnodiging of niet? Er zal waarschijnlijk ook wel een duidelijk prijsverschil z...
Uitnodigingen Reacties: 2 9-6-2008 21:03:14

cathy
veranderen van getuige
kunnen wij nog veranderen van getuige als we de namen al hebben doorgegeven?mijn getuige daar kom ik niet meer mee overeenzou ze graag veranderen door iemand anders die er wel is voor me
Andere Reacties: 2 9-6-2008 20:04:49

nikita
vlinders
hoi medebruidjes ,wij trouwen 11juli 2009 .wij zijn op zoek naar vlinders of andere ideeeën . ik zou het wel tof vinden om bij het buitenkomen van de kerk zo een pak vlinders vrij te laten . is eens wat anders of 2duiven want ik heb daar wel sc...
Ideeën Reacties: 13 9-6-2008 19:34:30

valentine
tafelafroeping: Films 'dringende hulp'
Hoi allemaal, Over grote 2weken is het zover. Wij zijn nu nog op zoek naar films met bijpassend leuk muzieknummer om de tafelafroeping vlot te laten verlopen. Alle ideeën welkom! We hebben al: grease, footloose, sister act, flinstones, flashdanc...
Ideeën Reacties: 7 9-6-2008 19:24:57

Liesbet
ceremoniemeester in Limburg?
Wie kan mij aan een betaalbare doch degelijke ceremoniemeester in Limburg helpen? Alvast bedankt!
Andere Reacties: 10 9-6-2008 18:43:02

Karen
geldzaken
Heey bruidjes,ik ben nog nieuw hier (ik trouw 6 sept) en was op zoek naar wat andere trouwende koppels doen met hun geldzaken na hun huwelijk. Maken jullie een gemeenschappelijke rekening aan waarop dan jij en je man heel jullie loon doorstorten of s...
Andere Reacties: 14 9-6-2008 18:31:51
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...