Nu Online
Momenteel zijn er 182 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Andra
dj gezocht
Hey bruidjes en bruidegoms in spé,wij zijn nog op zoek naar een goeie dj in regio Kempen (meerbepaald Zoersel-Malle) die er een spetterend feest van kan maken met zowel oudere als nieuwe hits, iemand een idee?Groetjes
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 9 11-6-2008 15:52:33

joke
12 juli 2008
Hey trouwertjes in spe,Voor wie van jullie valt de grote dag ook op 12 juli? Begint serieus te korten, hé...Ik zou graag eens willen weten hoever jullie staan met alles, wij moeten precies nog zoveel doen (buitenkant misboekjes, menukaarten, naa...
Andere Reacties: 8 11-6-2008 15:22:22

dorien
misboekje (grotendeels)afgekeurd door pastoor
Hey,dit moet me toch even van het hart. We zijn vorig weekend ons misboekje gaan binnensteken bij de pastoor. Wij waren er vrij zeker van dat alles in orde ging zijn. Er was ons gezegd dat hij ruimdenkend is en helemaal niet moeilijk.Maar het is dus ...
Ceremonie Reacties: 11 11-6-2008 15:10:11

anuschka
Gastenboek
Hey alle toekomstigen getrouwdeIk ben op zoek naar iets origineels van gastenboek! Ik vind een gewoon boek een beetje saai en dit vliegt toch in de kast!Iemand een idee?Een deur zetten voor het toilet later gaat niet want onze deuren zijn besteld en ...
Andere Reacties: 10 11-6-2008 14:47:13

sandra
@ Julien vraagje
Zonder dat iemand zich weer gaat opjagen... het spijt me maar ik heb een vraagje voor Julien :Julien, ik vroeg me af of jij eventueel de ceremoniemeesters Gerd en Fernand Bylois eventueel kent? Ben op zoek naar een goede ceremoniemeester in limburg e...
Andere Reacties: 0 11-6-2008 14:43:56

inge
Bruidsschoenen!!!
Hallo bruidjes,Ik heb nog een paar nieuwe bruidsschoenen te koop.Ze zijn voor van kleur en hebben maatje 38.Ze hebben een hekje van 6 cm en ze zijn nog nieuw.Wie een foto wenst gelieve mij te mailen aub.ingedinge05@hotmail.comGroetjes
Kledij - Accessoires Reacties: 0 11-6-2008 14:11:35

Tamara
Dressed by Jill
Heeft iemand van jullie al eens een bestelling geplaatst bij Dressed by Jill (Nederlandse website)?Ik vernam pas vandaag (bestelling dateert al van 2 mei!!) dat je eerst moet betalen eer ze je bestelling opsturen.Nu is de levertijd 2 à 4 weken e...
Andere Reacties: 3 11-6-2008 13:53:47

Jennifer
Wat doen met de fotograaf tijdens het eten?
Hey bruidjes, Ik zit een beetje in de knoop met het diner. Wij gaan een diner doen met enkel de naaste familieleden (14 personen) in een een beetje afgegrezend deel van een restaurant en daarna een (hopelijk) spetterend dansfeest in het Hilton Hotel....
Andere Reacties: 6 11-6-2008 13:51:59

evelien
snoepmandje voor kindjes
Hoi hoi,Hebben jullie al beslist welke snoepjes jullie geven aan de kindjes die na de huwelijksviering een bloemetje of kusje komen geven? En hoe jullie dit gaan verpakken?Ik zou er graag iets leuks van maken, maar heb momenteel nog niet echt veel in...
Andere Reacties: 7 11-6-2008 13:27:08

Eveline
T&B producties
Hoi,de omschrijving van T&B producties (foto's + video) spreekt ons erg aan, maar we kennen niemand die al ervaring heeft met hen. Heeft er al iemand met hen gewerkt? Zo ja, waren de foto's mooi?Groetjes,Sofie en Joeri
Fotografie Reacties: 5 11-6-2008 13:24:34

Nathalie
Muziek kerk
Hey allemaal,Ik zit in de knoop met mijn misboekje, het is te zeggen met de muziek. Mijn misboekje is af maar de muziek lukt mij niet.Voor mijn openingsdans was het onmiddellijk beslist, maar voor in de kerk geraken we er niet uit.Zouden mij jullie w...
Voorbereiding Reacties: 9 11-6-2008 12:39:11

Sophie
Iemand ervaring met Elke Alen, visagiste?
Hello brides-to-be,Heeft iemand van jullie ervaring (of reeds gehoord) van Elke Alen? Jullie zouden me hier alvast super mee kunnen helpen!Thanks,GroetjesSophie
Verzorging - Make-Up Reacties: 1 11-6-2008 12:34:49

sylvia
te veel nichten en neven
Hallo,Ik heb hetzelfde probleem als Inge maar niet met collega´s maar met nichten en neven mijn schat en ik hebben nogal wat nichten en neven echt niet normaal en die hebben ook nog eens allemaal ne resem kinderen. maar de kwestie van heel de za...
Uitnodigingen Reacties: 13 11-6-2008 12:28:05

Jennifer
Visagist en kapper aan huis omgeving Kalmthout
Hey iedereen, Ik ben nog op zoek naar een visagist en kapper aan huis voor 5 september in de omgeving van Kalmthout (Brasschaat, Kapelle, Wuustwezel, Essen...). Blijkbaar is dit niet zo gemakkelijk. Kan iemand mij verder helpen?Alvast bedankt!Groetje...
Andere Reacties: 3 11-6-2008 12:26:52

Ilka
Regenweer verpest echt je dag niet!! (bruidje van afgelopen zaterdag)
Hoi,Ik lees hier vaak dat toekomstige bruidsjes angstvallig het weerbericht in het oog houden.. Ik heb dat ook gedaan, een week op voorhand voorspelde ze nog mooi weer (via de site van HLN waar je tien dagen op voorhand het weer kan bekijken), tot he...
Andere Reacties: 5 11-6-2008 11:59:51
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...