Nu Online
Momenteel zijn er 143 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

patricia
HELP kinderboek gezocht om voor te lezen!
Hallo,Ik ben wanhopig op zoek naar het boek: 'omdat ik altijd bij jou wil zijn' van Katja Reider. Het kindje van mijn beste vriendin zou hieruit komen voorlezen tijdens de huwelijksviering. Maar ik kan het boek nergens meer verkrijgen. Is er iemand d...
Andere Reacties: 9 12-6-2008 12:48:11

Tamara
nog 100 dagen
gewoon om eens te melden dat ik superblij ben vandaag want we gaan de laatste 100 dagen in. JOepi!!!en zijn er nog andere bruidjes die ook een glaasje kunnen drinken op hun 100 dagen? groetjes
Andere Reacties: 9 12-6-2008 12:47:10

wendy
wie van de mannen heeft ook zoveel last van stress!
dag allemaal,het is nog 3 maanden te gaan en dan is het onze beurt. ik heb beetje last van stress maar op een gezonde manier. mijn ventje daarentegen is de laatste dagen gewoonweg ni te pruimen. onvoorstelbaar gewoon. krijg er grijs haar van .en als ...
Andere Reacties: 4 12-6-2008 12:02:13

Laura
Wals als openingsdans
Wij trouwen begin augustus maar zijn er nog altijd niet uit welke openingsdans we willen nemen: 'ons' liedjes is absoluut niet dansbaar (Heartbeat - Jose Gonzalez). We hebben vorig jaar ook dansles gevolgd en ik vond het altijd fantastisch om te wals...
Andere Reacties: 9 12-6-2008 11:18:01

mireille
WAT GEVEN AAN DE GASTEN ????
Wat geven jullie als bedankjes aan jullie gasten? Wij trouwen 20 december en zijn opzoek naar een leuk ideetje. We zouden op ons avondfeest een kerstman willen laten komen, vooral ter animatie voor de kindjes. Die zou dan aan de kindjes een leuk kado...
Ideeën Reacties: 6 12-6-2008 11:13:47

anuschka
Bruidsjurk
Hey iedereenWij trouwen op 30/08/08! Ik heb mijn bruidsjurk in januari al gekocht! Toen spande die nog!Nu zaterdag is het uur van de waarheid aangebroken! Ik mag hem eindelijk nog eens aan! Zaterdag zullen we zien of dak vermagerd, verdikt of gelijk ...
Andere Reacties: 3 12-6-2008 10:47:12

Kim
dvdbabbelbox
Hoi allemaalZijn er mensen die al ervaring hebben met de firma die babbelboxen verhuurd? Ze hebben volgende website www.dvdbabbelbox.be.We zouden dit graag doen op onze trouw. GroetjesKim
Video Reacties: 14 12-6-2008 9:54:16

Natasja
JUST MARRIED
Hey iedereen, ik vermoed dat dit één van de laatste keren is dat ik hier op het forum zal verschijnen... We zijn namelijk voorbije zaterdag getrouwd!!Ik wou toch een kort overzichtje en enkele tips meegeven.Als er iemand nog twijfelt om met...
Andere Reacties: 2 12-6-2008 9:51:38

Jurgen
Dringend binnen fotolocaties regio Westende
Hallowij trouwen op 28/06 en zijn nog opzoejk naar binnen lokaties in geval het slecht weer moest zijn kunnen jullie ons helpenalvast bedabky
Locaties - Fotografie Reacties: 1 12-6-2008 9:12:05

kim
bellenblaas van internet
Hey,We zijn van plan om bellenblaas via het internet te kopen en ook rozenblaadjes om te strooien als we buitenkomen.Maar ik vroeg me af als die bellenblazen speciaal voor het huwelijk echt wel niet afgaan op de kledij? Ik zou echt niet met vlekken o...
Andere Reacties: 4 12-6-2008 9:09:43

Karen
Aaaargh schoonouders !!!!!!!!!!
Heey,heeft er nog iemand het probleem dat je je schoonouders het liefst van al 'a one way ticket' naar de maan zou geven???'t Zijn echt zo'n bekrompen, gierige, wil-opleggende en kop-in-het-zand-stekende mensen!!! Jak!Ik heb het al een paar keer subt...
Andere Reacties: 4 12-6-2008 8:40:39

Isabelle
dragen kousen huwelijksdag raar of niet?
Hallo, Onlangs ben ik me 'stay up' kousen gaan kopen voor de grote dag. Toen ik dit vertelde aan een vriendin die binnenkort ook trouwt, begon deze nogal te lachten en vond ze het raar dat ik kousen zou dragen. Ter info: ik trouw op 6 september. Ze s...
Kledij - Accessoires Reacties: 12 12-6-2008 8:29:27

Isabelle
ervaring deken pastoor halle misviering
Hallo,Wie van jullie heeft er al een kerkelijk huwelijk opzitten in Halle of heeft dit binnenkort gepland? Ik ben momenteel een 1e versie van ons misboekje a/h opmaken (trouwen 6 september) en zou binnenkort de deken eens bellen om met hem een eerste...
Religie Reacties: 3 12-6-2008 8:26:41

vanessa
merken schuimwijn
dag iedereenwe geven volgende week een kleine receptie bij ons thuis, met schuimwijn en fruitsap...weten jullie welke schuimwijn ik zou serveren?ik ken daar helemaal niets vanalvast bedanktgrnog 8 dagen
Andere Reacties: 11 12-6-2008 6:44:09

Patricia
Vrijgezellenavond
Hallo allemaal,Ik wou even vragen of er nog bruidjes zijn die geen vrijgezellenavond krijgen en waarvan voor hun toekomstige wel een leuke vrijgezellenavond georganiseerd wordt?Mijn vriend mag op zaterdag 2 augustus op vrijgezellenavond. Ik gun het ...
Andere Reacties: 13 11-6-2008 23:22:15
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...