Nu Online
Momenteel zijn er 48 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

cien
hoever kan je met een koets?
hey bridesies:)voor de koppels onder jullie die voor een koets kiezen,hover rijden jullie daarmee?ik vond ergens online dat een koets ongeveer 6 a 8 km per u gaat..onze kerk en zaal liggen 12km van elkaar dus men schoonouders zeiden dat dit zeker te ...
Andere Reacties: 7 4-6-2008 22:41:33

betsy
huwelijk komt hééééééél dichtbij!!!!
hoi iedereen!!!!vrijdag is het zo ver voor ons!!!!!!de stress giert door mn hele lichaam!!!!héééééééééééééééééééééééélp!en dan dat...
Andere Reacties: 9 4-6-2008 22:25:13

Sarah
Beelden afspelen bij intrede...
Hoi, Ik trouw in een zonnetent aan de feestzaal. Nu had ik gedacht om in plaats van een intredelied, foto's te laten projecteren op een doek boven het altaar. Ik heb van mij en mijn vriend zo een samenstelling van foto's gemaakt via photostory en daa...
Ceremonie Reacties: 2 4-6-2008 22:19:10

Vicky
Bloemen/versiering
Dag Bruidjes!!Zaterdag zit ik samen met mijn twee tantes die gaan zorgen voor de bloemen op onze mooie dag.Ze gaan bloemen voorzien in de kerk en ik ga hen ook vragen wat te voorzien bij mijn ouders thuis en op de hoedenplanken van de wagens.Mijn tan...
Ceremonie Reacties: 1 4-6-2008 22:16:32

liesbeth
Aanwezigheid gasten
Beste allemaal,Buiten het feit dat we nog steeds geen zaal hebben gevonden :( zitten we nog met een prangende vraag. We komen aan een totaal van een 150 personen voor het avondfeest. Maar we zijn nuchter genoeg om te weten dat ze niet allemaal zullen...
Uitnodigingen Reacties: 9 4-6-2008 22:16:18

Frieke
huwelijksuitnodiging
hey iedereen,weet er iemand een originele site waar ik voorbeelden kan vinden van huwelijksuitnodigingen?
Uitnodigingen Reacties: 1 4-6-2008 22:01:12

bettina
vraagje
Hallo allemaal Heeft er iemand van jullie ervaring met Gasthof ter Venne in langdorp?
Andere Reacties: 5 4-6-2008 21:54:21

WANDA
foto's lage polder te Duffel
Hallo,Ik heb een vraagje?! Kan er mij iemand foto's bezorgen van de feestzaal "De Lage Polder" netelei 26 te duffel.De foto's die ik vind op het internet zijn net niet genoeg voor een duidelijk beeld te vormen voor de scikking voor de tafel...
Andere Reacties: 0 4-6-2008 21:06:57

karlien
Mijn verhaal
Hallo allemaal.Ik volg hier al een tijdje het forum, en zie van tijd tot tijd slechte reacties van winkels voorbijkomen. Ik vind dit zeer goed, om anderen van een slechte ervaring te behoeden.Ook ik heb een zeer slechte ervaring.Ik ben reeds in oktob...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 8 4-6-2008 21:03:47

Riet
5OO euro voor dj. Duur?
Hallo,Onze dj kost 500 euro. Hiervoor speelt hij van het begin van het avondfeest tot het einde. Wat vinden jullie hiervan? Is dit duur of valt dit mee?Vriendelijke groeten Riet
Andere Reacties: 12 4-6-2008 20:05:03

Riet
5OO euro voor dj. Duur?
Hallo,Wij betalen 500 euro voor onze dj. Hierbij speelt hij van het begin van het avondfeest tot het einde. Wat vinden jullie van deze prijs? Is dit duur? Valt dit mee?Vriendelijke groeten Riet
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 7 4-6-2008 20:03:33

Nathalie
Hoe rozenblaadjes maken?
Hey,Wij zouden graag door ons bruidsjongetje rozenblaadjes laten strooien op de loper als we binnenkomen. Wat wordt hiervoor gebruikt: gedroogde blaadjes of gewoon vers geplukt van roosjes. Ik heb ook ergens gehoord dat ze ze in de oven steken??? Kan...
Andere Reacties: 5 4-6-2008 19:15:24

evelien
fotolocatie Stekene
Hallo,Weet er iemand een mooie fotolokatie in de buurt van Stekene? Graag een binnen- en/of buitenlokatie.alvast bedankt,groetjes Evelien -xxx-
Locaties - Fotografie Reacties: 1 4-6-2008 17:48:25

evelien
ervaring met cartarosa.be
Hallo,Nu zocht ik op internet wat op over leuke huwelijksuitnodigingen. Ik kwam zo op de site terecht van cartarosa.be. Heeft iemand hier ervaring mee?Alvast bedankt,groetjes Evelien -xxx-
Uitnodigingen Reacties: 1 4-6-2008 17:38:06

vicky
rozenblaadjes
HalloBij ons mag men geen rijst gooien aan de kerk, dus ik had gedacht om rozenblaadjes te voorzien. Hebben jullie hiermee ervaring? Kan je hiervoor stoffen rozenblaadjes gebruiken? Of is dat maar niks. Als ik dit combineer met bellenblazen. Wordt he...
Andere Reacties: 6 4-6-2008 17:35:08
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...