Nu Online
Momenteel zijn er 163 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Liesbet
getuige
Hallo allemaal,Ik ben van plan om mijn broer morgen als getuige te vragen voor mijn huwelijk. Mijn zus gaat ook mijn getuige worden, maar enkel voor wat betreft het burgerlijk gedeelte. Haar heb ik al gevraagd.Iemand een origineel idee hoe ik het aan...
Ideeën Reacties: 4 6-6-2008 10:11:15

Tilly
geen bloemen als cadeau
welke verschillende vriendelijke tekstjes kun je op de uitnodiging zetten om geen bloemen als cadeau te krijgen???EN kan iemand uit ervaring zeggen of je dan werkelijk GEEN krijgt, en als je het niet vraagt dan wel bossen met bloemen krijgt?werkt het...
Andere Reacties: 8 6-6-2008 10:08:22

Amber
vervoer
Hallo allemaal,Wij trouwen op 2 augustus 2008. Mijn vriend is verzot op Mini, we hebben er zelf ook een, daarom zouden we graag ons suite vervoeren met mini's. Maar de tijd begint te korten en we hebben er nog maar 2. Als jullie een Mini hebben en be...
Ceremonie Reacties: 1 6-6-2008 10:00:50

Evi
vriendinnen als ceremoniemeesters
Hallo,We hebben als ceremoniemeesters 2 vriendinnen genomen van mij die dat heel leuk vonden dat we het aan hun hebben gevraagd.Maar nu wil ik hen dan ook bedanken met iets, maar weet niet met wat en wanneer. Zouden we dat op de dag zelf doen of iets...
Ceremonie Reacties: 2 6-6-2008 9:07:57

vanessa
alleen moeten gaan voor pasbeurt
dag bruidjes gaan jullie ook alleen voor pasbeurt?ik ben de vorige keer ook alleen moeten gaan, mijn familie heeft er geen intresse in en vrienden ook niet echt.nu moet ik morgen weer gaan passen voor de laatste keer en zie er zo tegenop, weer alleen...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 12 6-6-2008 7:37:49

vanessa
acrylnagels RAMP
hallo ik heb nu acrylnagels laten zetten, het is verschrikkelijk lelijk, die vrouw heeft dan een diploma, en is zelfstandig bezig 45 euro en het is niet om aan te zien, nu nog 14 dagen te gaan.... en moet dringend iemand anders vinden die zijn job we...
Andere Reacties: 8 6-6-2008 7:35:48

betsy
nog 15 minuutjes...
dag dames!!!nog enkele minuutjes en the day is aangebroken...stress is beetje weggezakt...ik probeer er het beste van te maken!!!hopelijk besparen ze me de regenbuien...tis eigelijk te mooi om waar te zijn...en ik vrees dat ik mn traantjes zal kunnen...
Andere Reacties: 6 5-6-2008 23:54:20

patricia
hellllllllllllllllllllllllpppppppp
we zijn vanavond ons zaal gaan vast leggen ,in augustus was den 22 ste nog vrij .wij content....ik bel na men schoon thuis die zijn net op reis dan .maar de zaal is pas terug vrij in oktober .wat moeten we nu doen ?????????wat zouden jullie doen????...
Andere Reacties: 11 5-6-2008 21:24:46

Desirée
gemeenthuis huwlijksbelofte?
ik heb een vraagje moet ge in het gemeentehuis een huwlijksbelofte zeggen of niet? ik trouw over acht dagen en heb zelf eigenlijk nog nooit een trouw gezien alleen in het gemeentehuis dus weet niet hoe dat zit. alvast bedankt
Andere Reacties: 3 5-6-2008 20:37:45

Sofie
make-up aan huis
Hallo iedereen,Ik trouw volgend jaar maar vroeg me af of er iemand iemand kent in de buurt van Edegem die voor de make-up aan huis kan zorgen voor de grote dag?
Andere Reacties: 4 5-6-2008 20:09:42

Sofie
maku
Andere Reacties: 0 5-6-2008 20:07:56

stefanie
openingsdans
hallo allemaal,mijn vriend en ik twijfelen nog altijd over onze openingsdans.we hebben er momenteel 2 die we wel leuk vinden, Everything & more van Natalia, of Iris van Goo goo Dollnaar welke zou jullie voorkeur uitgaan? Mercikes
Andere Reacties: 3 5-6-2008 19:36:53

sylvia
AAAHHHH nu zegt dien boer nee!
Hallo, Ik draai hier eventjes door niet normaal.We wouden dus ons feest doen in een tent naast ons huis omdat we tussen de weiden wonen en nu laat dien boer weten dat hij dat toch niet zo eeb goed idee vindt want waar een tent heeft gestaan groeit ge...
Andere Reacties: 13 5-6-2008 19:10:57

liesbeth
locatie in het antwerpse gezocht?
We zoeken in regio Antwerpen een originele locatie, voor 150 mensen dus! In eerste instantie hadden we zo een beeld in ons hoofd van een lange witgedekte tafel met stoelen allerhand errond, ergens onder een mooie boom met zicht op een weide (diner vo...
Locaties - Fotografie Reacties: 3 5-6-2008 18:57:03

WANDA
Vrijgezellenavond???
Ben bang voor de vrijgezellenavond van mijn ventje... Zijn getuige is nen deugeniet en een beetje zot van vrouwen(beetje véél)Heb het al duidelijk laten horen dat ik niet graag zou hebben dat er vrouwen of strip-acts aan te pas komen, maar ...
Andere Reacties: 15 5-6-2008 18:20:48
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...