Nu Online
Momenteel zijn er 182 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

ulrike
Kaars
Hoi,Heb vorige keer een paar goeie adressen doorgekregen van huwelijkskaarsen maar ik vroeg mij af hoe lang op voorhand je de kaars moet bestellen. Er is nl nog een winkel vlakbij waar we wonen waar we graag eens zouden gaan kijken maar die zijn in v...
Andere Reacties: 2 25-7-2008 17:14:22

vanessa
receptie (drank inschenken zonder vragen)
dag iedereenwe zijn nu een maand getrouwd en ik heb een vraagje,schonken ze bij jullie receptie drank in zonder vragen? wij zijn getrouwd in maelstede en zonder vragen schenken ze wijn in de glazen , ik drink dat al niet graag en voila mijn glas was ...
Locaties - Feestzaal Reacties: 6 25-7-2008 17:06:56

Katrien
originele geschenken
Heeft iemand een idee voor een goede winkel waar je geschenken voor de getuigen kan halen? Voor onze ouders hebben we al een leuke foto van ons genomen en op canvas laten drukken. Voor de getuigen willen we echter vb. een gepersonaliseerde wijnset ...
Andere Reacties: 3 25-7-2008 16:16:01

Els
@Sofie: ceremoniemeester gezocht
@ Sofie:Dat zijn inderdaad geen manieren!! En moet eerlijk zeggen: ik ben daar ook vrij gevoelig aan, dus t zal bij hem niet worden, denk ik! Wie hebben jullie dan gekozen? Ik vind het heel moeilijk om iemand te vinden waar ik goeie commentaren over ...
Ceremonie Reacties: 3 25-7-2008 15:44:54

Laetitia
Huwelijksstudio
Hey,Heeft er iemand ervaring met de fotograaf van huwelijksstudio te Lier? Meer bepaald, formele/informele omgang, mooie foto's, originele foto's, houdt rekening met wensen, correcte behandeling, e.d.???Alvast bedankt voor jullie reacties!Groetjes,La...
Fotografie Reacties: 0 25-7-2008 15:10:22

Ester
08/08/2008
hallo medebruidjesvandaag 2 weken is het zover!!! Niet te geloven dat de tijd zo snel is voorbij gegaan. De zenuwen beginnen mij nu echt wel parten te spelen.Zijn er dingen waar ik nog aan moet denken? Alle tips zijn welkom!!
Voorbereiding Reacties: 2 25-7-2008 14:34:57

Shirley
fotograaf antwerpen
HeyWeet er iemand een goede fotograaf in de regio Antwerpen?Thanks
Fotografie Reacties: 14 25-7-2008 11:31:38

sharon
liedje whitney houston
ik zou graag het liedje van whitney houston gebruiken in de kerk. Maar ik weet niet waar ik da liedje bij kan afspelen. Da ga nie he om da te laten af spelen als ik met men pa binnenkom in de kerk? groetjes sharon.6 september 2008
Andere Reacties: 6 25-7-2008 11:13:01

Katrien
oude - nieuwe collectie bruidsjurken
Hallo,Wij trouwen in augustus 2009. Ik heb dus nog tijd om de nieuwe collectie van bruidsjurken af te wachten, maar ik vroeg me af hoe het zit met de vroegere collecties. Ik heb al wat jurken van collectie 2008 (Linea raffaeli) gezien die ik heel m...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 6 25-7-2008 9:41:04

Darcy
08/08/08: geen mooi weer??
Hallo mede- bruidjes,Wij trouwen op 08/08/08 en onze huwelijksviering is in de tuin van onze feestzaal (alles is al besteld,stoelen,lopers enzo..) Nu hoor ik deze morgen op Q music dat ze een lange termijnvoorspelling gedaan hebben i.v.m. het weer op...
Andere Reacties: 8 25-7-2008 9:39:11

peggy
snoepjes kindjes
Hallo toekomstige bruidjes, ik heb een vraagje. Worden er altijd snoepjes gegeven aan de kindjes na de misviering?Bij ons zullen er max 5 kindjes aanwezig zijn en die gaan dan direct mee naar de receptie dus ik vroeg me af of ik dan wel snoepjes moet...
Locaties - Viering Reacties: 6 25-7-2008 9:37:56

Jolien
tekstje schieting
Hallo, een paar maand geleden heb ik hier een tekstje gelezen om in de brievenbus van de buren te steken om te laten weten dat er een schieting zal plaatsvinden. Kan er mij iemand dit tekstje bezorgen?groetjes Jolien
Andere Reacties: 0 25-7-2008 9:20:03

Jennifer
Gelnagels Antwerpen
Hallo, Kent er iemand een goed adres voor gelnagels in Antwerpen of Hoboken? Iemand die nagels aan huis komt zetten zou ook wel praktisch zijn.Alvast bedankt.Groetjes, Jenny
Andere Reacties: 2 25-7-2008 9:18:33

Geertrui
cadeau voor de toekomstige bruidegom
hallo,binnenkort zijn we een jaar verloofd. Ik heb van mijn 'toekomstige' een ring gekregen, maar nu zou ik hem ook heel graag een zogezegd 'verlovingsgeschenk' willen geven. Jammer genoeg vind ik nergens leuke ideeën. Horloges heeft hij al geno...
Andere Reacties: 3 25-7-2008 9:00:25

Sandra
TROUWKLEED
Wij trouwen op 23 aug en gisteren moest ik mijn kleed gaan passen voor de veranderingen aan te brengen, dus ik goed gezind mijn kleed aan het aandoen kijk ik in de spiegel en naar mijn mama is dat niet het kleed wat ik gekozen had, die mevrouw in de ...
Andere Reacties: 5 25-7-2008 8:50:39
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...