Nu Online
Momenteel zijn er 139 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

sarah
huwen op vrijdag of zaterdag?
wij trouwen op zaterdag 16 mei 2009. gisteren zijn we enkele zalen gaan bekijken en 'de groene jager' in brasschaat was gewoon perfect! maar in de zomermaanden doen zij pas diners vanaf 110 pers, wij willen het diner louter met familie doen (rond 40 ...
Voorbereiding Reacties: 19 24-7-2008 10:50:19

Charlotte
geschenkjes
Hallo, ik ben getuige op mijn moeders toruw binnen twee weken. En ik wee tnog steed sniet wat ik ga geven als geschenk. Ze hebben een boot (ze huwen ook op de bootclub) en daar ga ik een fles champagne en glaasjes en zo de boot gezeliig romantisch ma...
Andere Reacties: 2 24-7-2008 10:43:59

vanessa
Rode loper te koop
Hoi,Afgelopen zondag hadden wij onze dag, en hij was fantastisch! Ik heb zo'n spijt dat het alweer voorbij is!Wie interesse heeft, kan onze rode loper overkopen:http://www.kapaza.be/detail/10547048/
Andere Reacties: 1 24-7-2008 10:11:58

Annelies
Versiering
Hallo allemaalWij zijn reeds getrouwd, een fantastische dag die ik iedereen toewens!!!!Nu trouwt in augustus mijn beste vriendin. Bij ons had ze ons huisje mooi versierd en ik wil natuurlijk iets terug doen voor haar.Weet er iemand een leuke spreuk o...
Andere Reacties: 1 24-7-2008 9:36:26

Tilly
rode loper
hoihoistress stress stresser komen overal problemen bijvandaag: vrouw die voor rode loper ging zorgen, kan er niet meer voor zorgen.....waar kun je voor een redelijke prijs rode loper aankopen???zuid-west-vlaanderengroetjes
Andere Reacties: 2 24-7-2008 8:52:49

Hanne
help... dagindeling
Hallo allemaalzit zodanig met mijn handen in mijn haar.. trouw je best nét voor de receptie van 17u of trouw je best net nà de wettelijke trouw die in de voormiddag is. Ik denk nu dat als we net voor de receptie trouwen (dus van kerk echt ...
Andere Reacties: 19 24-7-2008 7:51:35

michelina
nog precies 31 dagen
hoi hoi,NOg een maandje en het is zover, kan niet meer wachten word erg ongeduldig en zit maar elke dag aan het weer te denken. wie trouwt er nog op 23/8/2008Ben nog niet echt zenuwachtig maar voor mij duurt het wachten echt te lang. de 15de gaat mij...
Andere Reacties: 5 23-7-2008 23:32:59

Sharon
eerst liedje from this moment van shania twain dan overgang tot thriller van micheal jackson,
we gingen eerst dirty dancing proberen, maar leek me erg moeilijk, ik heb eens op you tube zitten kijken en thriller van micheal jackson sprak me aan om dan met enkele mensen samen te dansen, we zouden eerst met een slow beginnen, van shania twain, d...
Openingsdans Reacties: 4 23-7-2008 22:50:12

Sharon
videograaf of iemand die dit doet voor zijn hobby
wij trouwen op valentijn, en hebben al een fotograaf, maar we zouden alles graag op video vasthebben. er zijn niet veel of bijna geen mensen in de familie die een camera hebben, dus zou het jammer zijn als we geen beelden hebben. kent iemand een lief...
Andere Reacties: 4 23-7-2008 22:27:28

isabel
Dj gezocht voor zuid west-vlaanderen
Hallo bruidjes in spe!22/11/08 is onze grote dag en we zijn nog op zoek naar een Dj voor ons feest 's avonds. Heeft iemand ervaring met iemand van de regio qua prijs en kwaliteit?Alvast van harte bedankt!!Vele groetjes,Isabel.
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 12 23-7-2008 22:18:06

annelies
rob de nijs - ster
Ik ben op zoeknaar het nummer van rob de nijs , ster.Ik wil het op cd zetten, en ik vind het nergens, normaal lukt alles steeds via limewire maar dit nummer nietKan mij iemand helpen?
Muziek - Ceremonie Reacties: 4 23-7-2008 21:58:42

Annemie
Julia-Rosa Mooi Niet duur
Hoi BruidjesVandaag heb ik mijn bruidsjurk gevonden! Na nachtenlang surfen op het internet, heb ik hem toch gewoon bij ons in de buurt gevonden en dan nog wel in de solden...Heel mooi en binnen (beperkt) budget, geweldig dus!Maar via dat vele surfen ...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 3 23-7-2008 21:52:36

Patricia
tafelindeling
Hallo,Aangezien mijn verloofde carrossier is, hadden wij het idee om op elke tafel een foto te plaatsen van een auto onderdeel zoals bv een spiegel, deur, motorkap, ...Iedereen krijgt bij aankomst een kaartje met het auto onderdeel op zodat ze weten ...
Andere Reacties: 2 23-7-2008 21:28:02

Siska
Tips voor toekomstige bruidsparen
Hallo,we zijn 18 dagen getrouwd en het is fantastisch!! Een kort overzicht van hetgene we meegemaakt hebben en geweldig vonden.- We zijn uitermate tevreden van onze fotograaf (Artxpo). Hij heeft een heel klantvriendelijke aanpak en zijn foto's zijn f...
Andere Reacties: 7 23-7-2008 21:13:58

C.
foto's van onze huwelijksdag
Hallo iedereen,Voor ons is het voorbij en het was een prachtige dag! We zijn getrouwd op 4 juli. We hebben ondertussen onze dvd al en ik zou het ook iedereen aanraden om een dvd te laten maken want het is echt een leuke herinnering!! wij hadden ieman...
Andere Reacties: 6 23-7-2008 20:50:09
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...