Nu Online
Momenteel zijn er 191 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Cindy
Huur Jacquet - regio Limburg
Hallo, mijn toekomstige wil graag een jacquet huren.Heeft er iemand ervaring met Smets Tailors NV of Sodermans NV in Hasselt? Of kan je me een andere winkel aanraden?Alvast bedankt.GroetjesCindy
Kledij - Bruidegom Reacties: 2 21-7-2008 22:26:49

Sharon
iemand ervaring met de visscherie in Oostrozebeke
halloheeft iemand soms ervaring met de visscherie in oostrozebeke. wij trouwen daar op valentijn volgend jaar. heb nog niet veel reacties gelezen over deze feestlocatie.groetjes
Locaties - Feestzaal Reacties: 6 21-7-2008 22:17:14

Sharon
heeft er iemand ervaring met discobar sounddelight
halloheeft er iemand ervaring met discobar sounddelight, met dj michiel. We hebben een gesprek met die dj gehad en het klikte wel, maar heeft iemand al ervaring met hen.groetjes
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 10 21-7-2008 22:09:40

Sharon
wanneer uitnodiging best versturen?
hallowij trouwen op 14 februari 2009. Ik vroeg me af wanneer wij best ons uitnodigingen versturen. De kerstperiode valt er juist tussen.
Uitnodigingen Reacties: 5 21-7-2008 22:05:35

Nele
(Nederlandstalige) duetten
Voor ons huwelijksfeest zijn wij op zoek naar, bij voorkeur nederlandstalige, duetten (man-vrouw). We vinden er niet zo heel veel, hebben jullie ideeën? NB: Veel te mooi van Erik en Sanne komt (begrijpelijker wijze) niet in aanmerking!Dank u!
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 4 21-7-2008 21:30:50

Chantal
Leuke ideëen voor trouw
Ben op zoek naar leuke Ideëen voor onze trouw. Daarbij bedoel ik teksten voor in de mis, leuke plaatsen voor ons feest (regio overpelt en omstreken), leuke bedankjes, goede DJ, Traiteur,... Heb nog niet veel huwelijken meegemaakt dus nogal een g...
Andere Reacties: 4 21-7-2008 21:17:53

wendy
ik zoek
hallo wij trouwen 23/08/08en nu ben ik op zoek na schilders ezels en doek maar ...ik ben al na de ikea ge weest.. en ze krijgen ze niet meer binnen ..kunnen jullie ons helpen heb er 2 nodig ..groetjes en al vast bedankt xx
Andere Reacties: 7 21-7-2008 21:01:46

Kathleen
foto's trouw 4/7
Hey,dit zal één van de laatste keren zijn dat ik deze site bezoek.Toch wil ik jullie nog even mee laten genieten van onze fantastische trouwdag.Enkele foto's zijn te bekijken op onze huwelijksite www.dirkenkathleen.bruiloftsite.nlGroetjesKa...
Andere Reacties: 1 21-7-2008 20:40:54

Inge
misboekje
Hallo allemaal, Ondertussen is de vraag hier al vaak gesteld, maar vandaag stelt ze zich pas bij ons. We vinden niet altijd mooie teksten voor ons misboekje. In eerdere vragen is ook sprake van een bundel, als je die hebt, of andere misboekjes mag je...
Religie Reacties: 4 21-7-2008 20:23:58

Elke
Kinderen verboden
hallo allemaal,Even mijn frustraties uitwerken hoor.Volgend jaar huw ik met mijn vriend en binnen twee maanden huwt zijn broer. Nu hebben ze ons voor een voldongen feit gezet: onze 2 kinderen zijn niet welkom op die dag (ze mogen wel een bloemetje ko...
Andere Reacties: 20 21-7-2008 20:22:15

kathy
make up oost vl zele naar huis
weet er iemand dat naar huis voor make up komt en met proef blijft deze dan er een hele dag op ik ben heel wit van huid ga poging doen om veel te zonenbanken want 11 oktober trouwen we en het prijskaartje?
Verzorging - Kapsel Reacties: 8 21-7-2008 20:22:09

kathy
allemaal verschillend
zouden jullie je dat aantrekken de dames zijn ver uiteen gekleed van kleur iemand vuurrrood iemand zwart blauw en ieman paarsmet een schijn ze mochten doen wat ze wouden
Kledij - Suite Reacties: 19 21-7-2008 18:57:01

kathy
kledij suite allemaal verschillend
hallo mijn suite van de dames van kledij ligt ver uiiteen iemand vuurrood iemand blauwzwart en iemand zo paars met weerschijn zouden jullie je dat aantrekken wij trouwen op 11 oktober
Andere Reacties: 1 21-7-2008 18:55:20

Bethy
kostuum huren gent
Beste bruidjes,Weet er iemand waar je in regio Gent een kostuum kan huren ? Alvast heel erg bedankt !!
Andere Reacties: 4 21-7-2008 18:12:25

Ilka
@Evelyn van www.nielsenevelyn.be ;-)
Evelyn...Dat is enkel en alleen omdat ik een superfan ben van jullie website :-)Eens wat anders! Ik ben ondertussen al getrouwd maar ik vind het nog heerlijk om hier rond te kijken (lezen) om te zien hoe andere bruidjes met hun huwelijk bezig zijn! E...
Andere Reacties: 3 21-7-2008 17:47:16
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...