Nu Online
Momenteel zijn er 191 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

kim
Mandjes voor bedankingen
Hey allemaal,Weten jullie soms waar je leuke manden kan kopen of huren om de bedankingen in te leggen? Ik woon in Gent.GroetjesKim
Andere Reacties: 1 20-7-2008 23:39:12

Annelies
website klaar
ik heb er de hele dag aan gewerkt en is nog niet helemaal voltooid, maar onze huwelijkswebsite is eindelijk voor publicatie vatbaar. De nieuwsgierige mogen gerust een kijkje nemen en een berichtje achterlaten. Op- of aanmerkingen zijn altijd welkom!G...
Andere Reacties: 5 20-7-2008 22:51:33

Laura
Restaurant regio Edegem- Morstel -...
HeyAangezien wij onze burgerlijk trouw in ons nieuwe gemeente gaan doen (Edegem) zijn wij nog op zoek naar een goed restaurant om dit met de suite te vieren. (de kerk en het echte feest is de dag erachter). We kennen Edegem nog niet zo heel goed dus ...
Locaties - Viering Reacties: 2 20-7-2008 22:46:13

Sabine
ceremoniemeester?
Hey, ik heb enkele vraagjes ivm een ceremoniemeester. Ik zou natuurlijk graag hebben dat alles goed verloopt dus kan ik denk ik wel een ceremoniemeester gebruiken. Maar wij gaan de suite niet voorzien van allemaal een auto met chauffeur. Het is eigen...
Ceremonie Reacties: 6 20-7-2008 22:38:16

kim
Bedankingen
Hey,Kennen jullie nog enkele leuke sites met leuke bedankjes voor de gasten of waar jullie je bedankjes gekocht hebben? Kan je ook even vermelden wat jullie gekocht hebben of gaan kopen als bedanking voorde gasten?groetjesKim
Andere Reacties: 4 20-7-2008 22:14:48

sofie
korte bruidsjurk
Waar vind ik een korte bruidsjurk? Ik stel me iets voor tot aan de knie ongeveer. Ik zoek in Oost Vlaanderen. Hopelijk kan iemand me helpen. Het lijkt erop dat alle winkels alleen lange jurken verkopen...
Andere Reacties: 7 20-7-2008 22:03:26

sandy
tattoo
Hallo,Ik heb op mijn schouder een beauty tattoo en ik zou deze graag willen verbergen met strass steentjes.Weet er iemand waar ik deze kan vinden?Alvast bedanktGroetjes
Verzorging - Make-Up Reacties: 6 20-7-2008 19:58:15

Liesbeth
Kerkviering
Hallo bruidjes,Kan iemand mij zeggen of je moet betalen om voor de kerk te trouwen? Indien dit zo is, over hoeveelheid gaat het dan?Bedankt!
Andere Reacties: 13 20-7-2008 19:48:07

Dorien
Bruidsmake-up
Hoi allemaal,Kent iemand een goede visagiste omgeving Meeuwen-Gruitrode?
Andere Reacties: 2 20-7-2008 19:01:41

Tilly
spaans liedje voor in kerk???
halloik wou even weten of er iemand een ideaal spaans liedje kent voor in de kerkmijn nicht zou dit zingenmaar we ontbreken een leuk liedje die ook gepast isideetjesof andere liedjes in het engels anders???mercikes
Muziek - Live Reacties: 4 20-7-2008 17:22:27

kathleen
bedankjes
Hallo, weet er iemand een adres waar we leuke bedankjes kunnen vinden voor een schappelijke prijs? Liefst een adres in Belgie, want we hebben een adres in Nederland maar het is zo een eind rijden en de tijd ontbreekt ons in deze drukke periode. Alvas...
Ideeën Reacties: 7 20-7-2008 17:03:59

Kelley
Koramic als fotolocatie
Hallo,Wij zouden graag onze fotoreportage laten doorgaan bij oude gebouwen Koramic (Kortrijk). Zijn er koppels die daar reeds reportage hebben gedaan? Moet er eventueel toestemming gevraagd worden om daar foto's te mogen nemen. Andere fotolocaties re...
Fotografie Reacties: 2 20-7-2008 16:12:57

sarah
Alternatieve viering,misboekjes
Hey iedereen,Voor ons huwelijk hebben wij gekozen voor een alternatieve viering omdat mijn vriend niet gelovig is.Zijn er hier toekomstige of reeds getrouwde die zo vriendelijk willen zijn om mij hun boekje door te mailen, zo heb ik een idee van hoe ...
Andere Reacties: 2 20-7-2008 15:52:39

kim
bespreking met ceremoniemeester
Hey,Wat bespreken jullie allemaal met jullie ceremoniemeester?Ik trouw op 29 augustus en heb over 2 weekjes nog een afspraak met de ceremoniemeester. Er zijn volgens mij nog zoveel details die moete overlopen worden maar ik weet niet goed welke en ik...
Ceremonie Reacties: 2 20-7-2008 15:09:05

Vicky
Gemixte gevoelens bij vrijgzellenavond
Al maanden maakte ik me er wat zorgen in want ervaring leert mij dat vrijgezellenavonden bij vrouwen vaak moeilijk liggen..en die van mij was niet anders..Bij de voorbereidingen zaten er al wat haren in de boter waar ik dan regelmatig over hoorde...E...
Andere Reacties: 10 20-7-2008 14:59:24
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...