Nu Online
Momenteel zijn er 191 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

chrisje
halsketting bij halterjurk???
Hallo medebruidjes, ik weet nog altijd niet of ik een halsketting zou dragen bij mijn halterjurk, ik mag ze pas volgende week maandag gaan passen, maar zou dan graag een bijpassend juweeltje hebben om een beetje een totaalbeeld te krijgen, heb ook al...
Kledij - Accessoires Reacties: 1 19-7-2008 23:55:59

Claudia
DJ Michel Smeets
HAllo, heeft iemand ervaring met DJ Michel Smeets. Wordt aangeraden door De Barrier in Houthalen, Kasteel van Rullingen en Stiemerheide in Genk. IEmand deze DJ al aan het werk gehoord? Laat maar horen wat je van hem vind. Mercikes xxxx
Andere Reacties: 1 19-7-2008 21:55:46

Tilly
hobbyvideograaf
hallomijn schoonouders vragen nog om een extra videograaf voor op ons huwelijk 23/08/2008het liefst iemand die dit doet voor hobbyzaterdag 23/08 in HulstegroetjesTilly
Video Reacties: 3 19-7-2008 21:16:24

Bianca
fotgraaf en/of videoreportage te oostkamp
Hallo,wij zijn een jong koppel met 4 toffe kids die op dinsdag 09/06/2009 (een ongewone datum,vandaar dat we nu al op zoek zijn!)een kerkelijk huwelijk aangaan in oostkamp.We zijn op zoek naar een betaalbare (we hebben nog 2 communies dat jaar),leuke...
Fotografie Reacties: 4 19-7-2008 21:09:52

Tilly
liedje ouders
hallohoe geven jullie het cadeau aan de ouders?op het avondfeest?met een speciaal liedje?Vader Abraham, bedankt lieve oudersik dacht eraan om dit samen te zingen met verloofde/man.........zou dit iets zijn?andere ideeen???
Andere Reacties: 3 19-7-2008 21:04:00

Gwendy
trouw 08.08.08
Hallo bruidjes,Ik vroeg me af, wie trouwt er net zoals wij 08.08.08?Wij trouwen om 12u in Hoboken?Groetjes,Gwendy
Andere Reacties: 7 19-7-2008 20:26:47

cynthia
Even een dipje...
Hey,Wij huwen op 9 aug en ik heb nog niks zenuwen, maar zit wel met een knoop in mijn maag... Wij wonen reeds 7 jaar samen en hebben een prachtzoon van 3. Wij trouwen dus niet van thuis uit en hebben dus onze ouders weinig betrokken bij onze voorbere...
Voorbereiding Reacties: 5 19-7-2008 18:50:34

Lieslot
bruidsjurk Benjamin Robert (930)
Beste,Ik ben op zoek naar een bruidsjurk van Benjamin Roberts (930) (liefst tweedehands).Zou iemand mij kunnen helpen? Groetjes,Lieslot
Kledij - Trouwjurk Reacties: 3 19-7-2008 16:52:55

els
kleed gescheurd
Hey,Ik heb mijn kleed in de wassalon laten wassen,ik moest drie weken wachten en 75 euro betalen daar voor.Toen ik thuis kwam haalde ik het uit de plastiek en dacht ga het nog is aantrekken,daarbij draai ik het om om mijn riits open te doen, zie ik ...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 2 19-7-2008 16:51:05

kim
alternatief avondfeest
Hallo,Iemand een ideetje om iets te doen ipv een traditioneel avondfeest.We hebben besloten om onze trouw alleen met onze beste vrienden en familieleden te vieren, dus niet in een feestzaal.Daarom zoek ik jullie hulp om een beetje inspiratie te kunne...
Ideeën Reacties: 6 19-7-2008 14:33:49

kim
locatie receptie
Hallo,Volgend jaar trouw ik en ben op zoek naar een lokatie om de receptie met aansluitend diner te houden. De lokatie zou in Antwerpen of omgeving Kapellen moeten zijn.Iemand een suggestie.Ik had liefst een plaats gehad met een tuin of eventueel zel...
Locatie Reacties: 0 19-7-2008 14:29:22

Sven
Enveloppendoos
Hallo,weet er nog iemand en andere winkel om een enveloppendoos te kopen want heb al naar 5 Ava's gebeld en die zijn allemaal uitverkoch...Groetjes, Annelies
Andere Reacties: 6 19-7-2008 13:56:32

sandra
taalknobbels?
hey bruidjes,kan iemand mij helpen? hebben volgend tekstje voor op onze uitnodigingen maar hebben een opmerking gekregen dat er waarschijnlijk taalfout instaat maar ik ben het niet zeker, is misschien dom maar ja.... d en t zijn niet mijn sterkste.on...
Andere Reacties: 5 19-7-2008 13:55:54

martine
openingsdans - merengue - my blue heaven
hallo,voor onze openingsdans zouden wij graag de merengue leren dansen. er is een liedje die we graag zouden gebruiken, maar ik vind de juiste uitvoerders niet. het wordt gepeeld in de film "My bleu heaven" met Steve Martin. In een scene wo...
Ideeën Reacties: 1 19-7-2008 13:22:05

Sven
Gelnagels
Hallo mede-bruidjes, Ik ben nog op zoek naar iemand om gelangels te plaatsen in de omgeving van Lier. Liefst ook tegen een redelijke prijs.Groetjes, Annelies
Andere Reacties: 2 19-7-2008 11:31:10
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...