Nu Online
Momenteel zijn er 135 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Chantal
fotolocatie
Hallo,Zijn er hier al "getrouwde vrouwen" of brides to be die hun trouwreportage gaan doen in het centraal station van Antwerpen? Moet je inderdaad toestemming hebben? Zo ja, wie moet je dan aanschrijven?Bedankt op voorhandChantal
Fotografie Reacties: 2 22-7-2008 11:55:15

Sofie
Ceremoniewagens - Wat kiezen ??
Hallo forumbezoekers, -sters,Wij trouwen 19/09/2009, nog efkes dus, maar we zitten vast met onze ceremoniewagen(s).Ik ben altijd zot geweest van een bruidswagen met volgwagens, totdat ik de prijs ervan zag !Het is wel de belangrijkste dag uit je leve...
Ceremonie Reacties: 8 22-7-2008 11:42:06

Nathalie
trouwwagen omgeving Sint-Truiden
Wij zijn op zoek naar een ceremoniewagen die niet te duur is voor ons huwelijk op 3 juli 2009 liefst niet te ver van Sint-truiden. Heb al in de goudengids gekeken maar vind niets interessants. Kent iemand van jullie een persoon met een oldtimer (maak...
Andere Reacties: 3 22-7-2008 11:12:35

Amber
sluier optillen...wanneer?
Hey bruidjes,Nog een dikke 2 weken en het is onze beurt! Ik draag een sluier, en wil hem ook tijdens de ceremonie in de kerk voor mijn gezicht dragen. Weet er iemand wanneer die dan moet opgetild worden? Na de ringen, of na de geloften?? En tijdens h...
Andere Reacties: 3 22-7-2008 10:50:08

Liese
Ervaring met winkels waar ze Pronovias verkopen?
Dag lieve brides to be,ik ben helemaal weg van de kleedjes van Pronovias en heb even op hun site enkele verkooppunten opgezocht. Heeft iemand (positieve of negatieve) ervaringen met één van onderstaande bruidswinkels?- Le Chapeau (Bree)- Ko...
Andere Reacties: 11 22-7-2008 10:31:23

janne
fotolocatie in en rond kortrijk
Hey,Wij trouwen in september en ik heb nog geen idee waar we de foto's zouden kunnen nemen.Iemand van jullie een ideetje?Liefst in de omstreken van Kortrijk!Bedankten succes met jullie voorbereidingen!
Andere Reacties: 6 22-7-2008 10:29:30

dorien
Fotolocatie boerderij - manège O-Vl
hallo iedereen,wij zijn op zoek naar een boerderij-manege in Oost-vlaanderen als fotolocatie. Wij wonen in Ninove maar willen gerust iets verder rijden om onze foto's te gaan trekken. Iemand ideetjes? Of eventueel andere locaties in de buurt?Bedankt!...
Locaties - Fotografie Reacties: 2 22-7-2008 10:18:49

Griet
trouwjurk linea raffaelli collectie 2008 te koop
Dag bruidjes,Ik ben op 7 juni 2008 getrouwd en verkoop mijn trouwjurk. Ik heb maat 40 en ben 1m69 groot. Het is ivoorkleurig en komt uit de collectie 2008. Interesse? Mail me maar en ik stuur je alle gegevens en een foto door.Nog veel succes met ...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 1 22-7-2008 9:55:58

Sofie
Reis naar de Malediven
Kan er iemand me vertellen hoe zijn huwelijksreis naar de Malediven geweest is?Wij hebben geen idee van prijs enz..Kan je daar 'n hele week vullen, of is 10 dagen ook te doen?Hartelijk dank allesinds!LiefsSofie
Andere Reacties: 4 22-7-2008 9:14:00

Dorine
speech
Over 25 dagen trouwen we en mijn vriend is volop bezig met zijn speech. Nu vraag ik mij af of dat ik ook een speech moet doen...is dat de traditie dat ook de bruid dat doet?Groetjes!Dorine
Andere Reacties: 5 22-7-2008 9:08:46

Joke
suite: lang of kort ?
Dag allemaal,Ik had graag even jullie mening gehad. Alle mannen van de suite zullen bij ons in jacquet zijn. Wat dragen de dames volgens jullie dan best, iets lang of kort (knielengte ongeveer) ?Alvast bedankt voor de reacties,joke
Kledij - Suite Reacties: 4 22-7-2008 8:26:39

Geert
Kado ouders
Hallo, we hebben alle kadootjes al gekocht, alleen voor de ouders weten we nog steeds geen raad. Heeft er iemand een origineel ideetje, wat doen jullie zoal ? Liefst geen bongobon :-)A&G26/07/08
Andere Reacties: 10 22-7-2008 8:24:26

Heidi
Ervaring met airbruche ?
Hallo bruidjes,Heeft er iemand ervaring met airbruche bij Some Body in Antwerpen?Ik heb nu donderdag een afspraak maar iedereen brengt mij aan twijfel.Graag reacties
Andere Reacties: 2 21-7-2008 23:11:28

Annelies
GEloften of BEloften?
Een beetje een stomme vraag, maar ik geraak er niet goed uit: zijn het trouwGEloften of trouwBEloften. Mijn vriend zegt overtuigend het eerste, maar mijne vrouwelijke sensor is nog niet heel zeker.Weten jullie het?groetjes Annelies
Ceremonie Reacties: 4 21-7-2008 22:48:50

Eva
Ik verkoop mijn kleedje!
Hallo, 38 dagen geleden zijn wij getrouwd. Het was een geweldige dag, en ik heb altijd gezegd dat ik mijn kleedje niet verkoop. Maar bij nader inzien is dit mss toch het beste want het hangt echt in de weg, ik kan het niet in de kast hangen (geen pla...
Voorbereiding Reacties: 0 21-7-2008 22:27:09
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...