Nu Online
Momenteel zijn er 139 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

inneke
Buxusboompje/Laurierboompje huren
Hallo iedereen,Wij zouden graag aan de inkom van de kerk 2 laurier of buxuxboompjes zetten, versierd met witte lintjes. Ik weet dat je deze dingen kan huren maar ik vind hier niets van terug? Wij trouwen in de provincie Antwerpen. Kan iemand mij hier...
Andere Reacties: 2 24-7-2008 21:54:12

Tine
Dennenhof / Krekelhof
Dag trouwertjes, wij zijn sinds een paar weken druk op zoek naar een geschikte locatie om ons huwelijksfeest te geven. We hopen ergens in augustus 2009 te kunnen trouwen. We zijn in de buurt van Hasselt al enkele zalen gaan bezoeken, en de twee zalen...
Locaties - Feestzaal Reacties: 2 24-7-2008 21:26:33

Evi
wijn en champagne
Hoi,Wij hebben een zaal waar we zelf voor de wijn en de champagne moeten zorgen, maar nu vroegen wij ons af hoeveel dat we moeten aanschaffen. Op de receptie zal een honderdtal gasten zijn en op het avondfeest honderdvijftig.Kan iemand ons wat tips g...
Voorbereiding Reacties: 2 24-7-2008 21:08:57

sarah
's graevenhof te schilde?
we zijn net terug van een bezoekje aan 's graevenhof te schilde. heeft iemand daar zijn diner en/of avondfeest gedaan? is het de centjes waard om ons droomhuwelijk te creeren? *
Locaties - Feestzaal Reacties: 3 24-7-2008 21:00:47

Sofie
Ideeën voor persoonlijk tekstje op bedankingsfoto's?
Hallo,Zijn er onder jullie die een leuk tekstje weten voor op de bedankingfoto's? Ik zou er voor de nabije vrienden en familieleden graag iets persoonlijks opzetten. Ideeën?Bedankt!GroetjesSofie
Ideeën Reacties: 2 24-7-2008 20:29:13

Tilly
Ballondecoratie
Iemand een adres voor ballondecoratie in West-Vlaanderen, Oost-Vlaanderen???groetjes
Andere Reacties: 6 24-7-2008 20:04:49

Els
Make-up Regio Gent-Zomergem-Nevele
Hallo,kent iemand een goede visagiste in de regio Gent-Zomergem-Nevele voor mijn make-up? Liefst iemand die graag naturel werkt.
Andere Reacties: 5 24-7-2008 19:43:18

Stéphanie
locatie foto's Grimbergen
Ey bruidjesIk ben op zoek naar een geschikte lokatie voor foto's in de regio Grimbergen. Misschien ook een plaats binnen, gezien het weerStéphanie
Fotografie Reacties: 2 24-7-2008 19:35:08

Inge
Ceremoniemeester gezocht (Noord-Antwerpen)
Dag toekomstige of reeds gehuwde bruidjes,Wij zijn nog op zoek naar een ceremoniemeester regio Noord-Antwerpen. Kent er iemand een goede én betaalbare referentie? Alle reacties op jouw ceremoniemeester-ervaringen zijn welkom.Alvast bedankt voor ...
Ceremonie Reacties: 10 24-7-2008 19:08:16

Mieke
Persoonlijke touch aan misviering
Dag medetrouwertjes,Ik zou graag onze misviering iets extra geven, iets persoonlijks. Maar ik heb niet direct een ideetje. Kan er mij iemand helpen? Alle ideetjes zijn meer dan welkom!Bedankt!Mieke
Ceremonie Reacties: 7 24-7-2008 18:50:14

Ilka
08/08/08
Ik vond net een leuk artikel over 8 augustus :-)http://www.hln.be/hln/nl/35/Seks-Relaties/article/detail/349525/2008/07/16/08-08-08-werkt-als-magneet-op-trouwkoppels.dhtmlGroetjesIlka
Andere Reacties: 0 24-7-2008 17:58:26

Annick
"Den Hof" Zelzate en "De Lozen Boer" Lochristi
Beste mede-trouwers ;) Wij zijn momenteel volop op zoek naar een feestzaal voor ons huwelijk. We zouden willen trouwen in mei 2009, maar dat blijkt al niet zo eenvoudig meer te zijn: veel zalen zijn reeds (bijna) volboekt in deze periode. We bezoeken...
Andere Reacties: 6 24-7-2008 17:37:42

Hélène
Balpen laten bedrukken voor kado getuigen
Wij zouden onze getuigen graag een mooie balpen kado doen met iets opgedrukt (onze trouwdatum of "bedankt dat je onze getuige was" of zo). Kent iemand bedrijven met een redelijke prijs om drie keer één balpen te bedrukken? Bij de ...
Andere Reacties: 3 24-7-2008 17:11:20

Debby
een koor voor de kerk.
Hey iedereen,Ik was op zoek naar een zanger of zangeres voor in de kerk, maar ik dacht ineens aan een koor...kent er iemand een jongerenkoor?Wij trouwen in de kerk in Antwerpen Carrolus Borromeus.Groetjes,Debby8/8/2009
Muziek - Live Reacties: 9 24-7-2008 16:35:19

Elke
iemand ervaring?
Hallo medebruidjes,heeft er iemand van jullie al ervaring of iets gehoord over Foto Katrijn uit Duffel? Wij zijn daar namelijk al eens langsgeweest voor wat informatie en we voelden ons daar wel op ons gemak. Alleen heb ik de indruk dat ze misschien ...
Fotografie Reacties: 2 24-7-2008 16:31:59
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...