Nu Online
Momenteel zijn er 139 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Tineke
nagels
In welke kleur lakken jullie je nagels?Ik twijfel tussen gewoon naturel doorzichtig, of heel licht roze...Heb een nagellak van Chanel die bijna hetzelfde lichtroze is als mijn boeket...Wat doen jullie?Groetjes, Tineke14/08/08
Andere Reacties: 4 24-7-2008 16:10:47

Claudia
frustraties burgerlijk huwelijk !
Dag mede bruidjes, Er moet me even iets van 't hart. Wij trouwen op 27 juni volgend jaar in HAsselt. Nu konden wij vanaf 1 juli naar het stadhuis bellen om het uur vast te leggen. Dus 2 juli belt mijn vriend en nu zeggen ze daar dat wij niet om half ...
Andere Reacties: 22 24-7-2008 15:32:40

Sylvie
Uitnodigingen omgeving Hasselt
Dag iedereen,Kent iemand een goede drukker uit de omgeving Hasselt die stijlvolle, simpele en toch creatieve uitnodigingen heeft?Alvast bedankt,Sylvie
Uitnodigingen Reacties: 0 24-7-2008 15:17:20

Katrien
Het Aulnenhof
Heeft iemand ervaring met het " Aulnenhof ' in Walshoutem, Landen? Groetjes Katrien
Locaties - Feestzaal Reacties: 3 24-7-2008 14:53:21

sandra
suikerbonen?
Hallo,ik heb ergens opgevangen dat er suikerbonen gegeven worden na het trouwfeest ter bedanking?is dit dan gewoon een zakje boontjes, of is het de bedoeling dit aan het bedankje te hangen???Hoe doen jullie dit?
Andere Reacties: 8 24-7-2008 14:27:42

nele
middel tegen zweet
een tijdje geleden stond hier op het forum een middeltje tegen zweten (ik zweet nogal vlug onder mijn oksels en dat brengt dan vlug kringen teweeg in mijn kledij, ben dus bang voor mijn kleed)weet iemand nog de naam van dat middel? (heb al gezocht op...
Andere Reacties: 11 24-7-2008 14:10:32

Bie
feestzaal zonder catering - kempen
hallo bruidjes in spéop 12/06/2010 geven wij ons ja-woord en de week erop willen wij een trouwfuif geven. Maar we zijn ook van plan om op het feest een "viering" te doen met alle genodigden. Daarom zou ik toch graag een iets mooiere lo...
Locaties - Feestzaal Reacties: 2 24-7-2008 14:02:25

lies
binnenlocatie roeselare
wij trouwen op 8 november en zoeken nog een mooie locatie om trouwfotos binnen te nemen in de streek van Roeselare-Hooglede
Locaties - Fotografie Reacties: 1 24-7-2008 13:28:07

Caroline
feestzalen rond Sint-Niklaas
Hallobij ons is de knoop doorgehakt na ongeveer 2 weken van bekijken van feestzalen.Wij hebben gekozen voor het Hof van Keulen in Kallo. Deze zaal voldoet aan onze wensen en het is iets minder duur dan Hof ten Damme. Zowel de broer als de zus van mij...
Locaties - Feestzaal Reacties: 0 24-7-2008 13:13:15

Claudia
Live muziek voor in de Kerk (Limburg)W
Hallo, Weet er iemand regio Limburg een zanger/zangeres voor De huwelijksmis te voorzien van mooie muziek. Alle reacties zijn welkom. X
Andere Reacties: 3 24-7-2008 11:53:06

Katrien
Trouwen op vrijdag
Hallo,Wij willen trouwen in augustus 2009 en zijn nu op zoek naar een zaal. Alleen zijn er al heel wat zalen reeds bezet op zaterdag, dus overwegen we om op vrijdag te trouwen. Redelijk wat dichte vrienden en familie staan in het onderwijs of hebbe...
Voorbereiding Reacties: 9 24-7-2008 11:50:45

Katrien
Betekenis weggooien van jartiere/kousenband
Hey bruidjes,Hebben jullie enig idee welke betekenis achter het weggooien van de kousenband zit?Ikzelf zou een boeketje weggooien tussen de nog niet getrouwde vriendinnen.En mijn ventje zou dan een kousenband weggooien. Maar ik heb geen idee of dit ...
Kledij - Accessoires Reacties: 3 24-7-2008 11:35:27

kristien
morgen is het zover
Hallo,Morgen, na een dik jaar van voorbereiden is het eindelijk onze grote dag. De zenuwen gieren door mijn keel, heel de week voorspellen ze goed weer en nu spreken ze over morgen al van bewolking.Ik ben echt ongerust, ik weet het , je mag je dag er...
Andere Reacties: 4 24-7-2008 11:34:40

Claudia
Boetiek Lief Halen
Hallo mede-bruidjes in spe ! maandag is het zover ! Mijn eerste zoektocht naar het perfecte kleedje. Iemand al ervaring met Boetiek Lief in Halen? Aan de telefoon waren ze in ieder geval erg vriendelijk. Zijn er dingen die ik zeker in gedachte moet h...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 3 24-7-2008 11:31:54

britt
Misboekjes
Hallo bruidjes!Zijn er mensen die hun misboekje op hun pc hebben staan? Zouden jullie dit misschien willen doormailen om ideetjes op te doen?Alvast bedankt!Britt.torfs@hotmail.comxxx Britt
Ceremonie Reacties: 3 24-7-2008 11:21:14
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...