Nu Online
Momenteel zijn er 187 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Zonnebloem
Intredelied
Hey allemaal,ik zou heel graag de kerk binnenkomen op Johan Pachelbel's Canon in D. Nu ben ik op zoek naar een mooie -modernere- versie hiervan. Zou iemand een idee hebben waar ik kan zoeken? Thanx!Daisy
Muziek - Ceremonie Reacties: 2 27-7-2008 13:42:53

Amber
vrijgezellen was super!!
Hey bruidjes,Gisteren mijn vrijgezellenavond gehad, en echt, het was de MAX!Ondanks het weinige volk(ik, mama, mijn getuige, en mijn beste vriendin) hebben we ons rot geamuseerd. Ik wist uiteraard niet wat me te wachten stond. Om 18.30u kwam mijn get...
Andere Reacties: 5 27-7-2008 12:18:31

Marieke
Thema sprookjes
Hallo bruidjes!Het thema sprookjes vind ik wel leuk, maar ik wil alles wel zo wat "eenvormig" houden, dus de uitnodigingen, menu's, bedankingen in dezelfde stijl.Menu's heb ik wel al een idee'tje, maar voor de uitnodigingen zit ik wat vast....
Uitnodigingen Reacties: 3 27-7-2008 9:41:47

Patricia
gastenboek
Hallo,Waar kan je best een gastenboek kopen?Bij AVA zijn ze uitverkocht ...Groetjes,Patricia
Andere Reacties: 7 27-7-2008 9:15:50

ulrike
tekst gezocht
Hoi, we zijn bezig met ons misboekje op te stellen en zitten een beetje vast bij het onderdeel van de kaars .... kan er mij iem een gedichtje of website aanraden hieromtrent? Ik heb al in veel misboekjes de tekst van "mijn vlammetje wil erbij zi...
Andere Reacties: 4 27-7-2008 1:24:10

Sofie
Amateur cameraman/vrouw omgeving duffel
Hallo,Wij trouwen 13/09/2008. Wij zouden graag hebben dat deze mooie dag gefilmd wordt. Maar mijn vriend (m'n toekomstig mannetje dus) is zelf monteur en zou dus deze film zelf willen monteren. Kent iemand een amatuer-cameraman die dit voor een klein...
Video Reacties: 1 26-7-2008 22:16:03

Sarah
ringkussen / gastenboek
Hallo iedereen!Nog 21 dagen te gaan en ik moet dringend werk maken van de details. Zo heb ik nog steeds geen ringkussen of gastenboek. En ik heb totaal geen idee waar ik die kan vinden.. Weet iemand winkels waar dat gekocht kan worden in West-Vlaande...
Andere Reacties: 5 26-7-2008 21:18:38

Farah
Winkel Farah Love een aanrader
Allen, lang ben ik op zoek geweest naar een geschikte bruidsjurk en had van velen horen zeggen dat ik zeker een kijkje moest nemen bij Farah Love in zwijndrecht. Na vele andere zaken bezocht te hebben heb ik hier mijn droomjurk echt wel gevonden. ...
Andere Reacties: 8 26-7-2008 19:12:03

nathalie
Ik kan het niet meer aan
Ik trouw op 8 augustus, en ons feest zal doorgaan op zaterdag 9 augustus, binnen 2 weken dus.Vandaag moesten we naar de feestzaal gaan met de menu's en de tafelschikking/gastenlijst.De eerste keer dat we naar de feestzaal gingen hadden we al meteen d...
Locaties - Feestzaal Reacties: 12 26-7-2008 17:53:17

Sabine
in de knoei met uitnodiging van collega´s
Ik had even een vraagje in verband met ons trouwfeest en de gasten... Ik heb vnl. een vraagje ivm de uitnodiging van collega´s ik heb een 20 - tal collega´s van onze eigen dienst (eigenlijk mijn echte collega´s). Verder heb ik nog een ...
Uitnodigingen Reacties: 8 26-7-2008 17:48:06

Sandra
bongo bonnen
Hoi, weet er iemand waar je (in de buurt van Genk) ergens bongo bonnen kan kopen ? Wij trouwen op 30/08, zijn er nog Limburgers die dan de grote stap wagen ? Groetjes Sandra
Ideeën Reacties: 9 26-7-2008 16:35:19

Annemie
lingerie Poirier gezocht
Hallo,Ik vroeg me af of iemand me kan vertellen waar in België lingerie van Poirier verkocht wordt? Bij voorkeur in Oost-Vlaanderen, maar als jullie ergens anders in ons landje een adres weten... Dankjewel!
Kledij - Accessoires Reacties: 2 26-7-2008 15:28:29

Karen
Aanrader: DJ
Wij boekten een dj via de zaal.DJ Destin was zalig!!!www.destin.djEen jonge dj die snelle wissels doorvoert en heel veel rekening houdt met wat je vraagt! Wij raden hem ten zeerst aan!Karen en Arnold8 dagen getrouwd!
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 2 26-7-2008 14:33:19

Kristien
Bruid is groter dan bruidegom...
Hallo iedereen! Heeft er nog iemand van jullie volgend "probleem": ik ben namelijk groter dan mijn toekomstige! Zonder schoenen is het verschil 2 cm maar nu heb ik schoenen gekozen (en mijn jurk is er op afgestemd qua lengte) met een hak ...
Andere Reacties: 12 26-7-2008 13:51:43

Karen
@Vi Michael
ViIk wil je bedanken omdat je me Michael aanraadde via deze site. Ik was geïntrigeerd door je berichtje en het was zalig. De mis was zoo speciaal. Ik ben leerkracht en er waren heel veel kinderen (40tal)Ik weet uit ervaring dat kinderen beginnen...
Locaties - Viering Reacties: 4 26-7-2008 13:33:18
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...