Nu Online
Momenteel zijn er 187 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Lore
bloemen in haar bruidskindjes
Hoi bruidjes, ik zou graag nepbloempjes in de haren doen van mijn bruidskindjes. Hebben jullie een idee waar ik dat kan vinden? Wij trouwen op 22/08/08 dus ben hier dringend naar op zoek. Alvast bedankt voor jullie reacties. Groetjes, Lore
Kledij - Accessoires Reacties: 2 27-7-2008 21:30:56

Annelies
Voor- en achterblad misboekje
Hey bruidjes,Hebben jullie ideetjes voor het voor- en achterblad van het misboekje? Kunnen jullie me indien mogelijk een voorbeeldje sturen.annelies_vancleemput@hotmail.comAlvast bedankt!Annelies
Andere Reacties: 3 27-7-2008 21:02:48

Elke
Visagie/kapsel ervaring???
Hallo iedereen,heeft er iemand al ervaring met Le visage of Semia M'Hiri van Skin(ofzoiets??) op de Italiëlei in Antwerpen??Let me know!!
Verzorging - Make-Up Reacties: 2 27-7-2008 20:59:33

Annelies
besparingen op eigengemaakte uitnodigingen
hoi bruidjes,Een aanrader voor wie wil besparen en een beetje creatief en handig is aangelegd: maak je uitnodigingen zelf!Ik heb net alles eens uitgerekend en onze uitnodigingen kosten per stuk 0,97 € (inclusief printerinkt en lijm). Als we dit...
Uitnodigingen Reacties: 3 27-7-2008 20:58:10

Elke
Visagie en kapsel ervaring??
fiogf49gjkf0d
Verzorging - Make-Up Reacties: 0 27-7-2008 20:55:00

Annelies
Vrijbroekpark
hoi bruidjes van Mechelen en omstreken,Wij zijn deze namiddag voor onze trouwfoto's op prospectie geweest in het vrijbroekpark in Mechelen en het is er prachtig. Ik hoop alleen dat we volgend jaar op goed weer kunnen rekenen, anders zal het maar een ...
Locaties - Fotografie Reacties: 4 27-7-2008 20:24:23

XXXXXX
Bruidegomschoenen te koop
Mijn man draagt nooit een kostuum in het dagdagelijkse leven en daarom verkoop hij zijn schoenen van ons huwelijk. Kleur: donderbruinMaat: 43Wij wonen in Gullegem.Aan de schoenen is er helemaal niets en hij had er graag 75 euro voor gehad. In de wink...
Kledij - Bruidegom Reacties: 0 27-7-2008 19:52:33

Liesbet
stola Linea Raffaelli
Dag allemaal,Ik heb mijn trouwkleed gevonden bij linea raffaelli. We trouwen in de winter en ik moet dus nog een stola kopen om mijn schouders toch iets of wat te bedekken. Kan iemand mij vertellen hoeveel zo'n stola ongeveer kost? Ben ons budget aan...
Kledij - Accessoires Reacties: 6 27-7-2008 16:50:10

Dorine
2de liedje
HalloWe zijn beetje in de war over de 2de dans.. moet ik dan met mijn vriend zijn vader dansen en hij met mijn moeder? of ik met mijn vader en hij met zijn moeder? En hebben jullie tips voor een liedje? GroetjesDorine 16/08/08
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 3 27-7-2008 16:37:06

Sarah
feestzaal buurt van Merelbeke
HalloWe zijn begonnen naar de zoektocht naar een leuke feestzaal voor onze trouw.En daarbij hadden we graag jullie hulp gehad.We zouden trouwen in Merelbeke en zoeken daarom een feestzaal in de buurtKan iemand ons zijn ervaringen delen?En hoelang op ...
Locaties - Feestzaal Reacties: 11 27-7-2008 15:41:13

KATLEEN
trouw
Hallo iedereen, gisteren was het onze dag.Ik heb er echt van genoten. De hele dag gestraald.'s morgens om 7u bij de kapper, 9u30 bruidsboeket werd opgehaald door mijn man, 10u30 aankomst familie, 11u mannen kleden zich aan+ bruidskindjes+bruid, 11u30...
Andere Reacties: 3 27-7-2008 14:27:56

aline
Prijzen
Hallo,Heeft er iemand prijslijsten van trouwjurken? Of kan iemand mij zeggen wat een Linea Raffaelli jurk gemiddeld kost?Wij moeten alles zelf betalen en hebben dus géén immens budget...thx
Kledij - Trouwjurk Reacties: 8 27-7-2008 14:19:15

Liesbeth
Hof van welde
Hallo bruidjes in spe.Heeft er iemand positieve of negatieve opmerkingen over 't hof van welde in Nossegem?Groetjes
Locaties - Feestzaal Reacties: 0 27-7-2008 13:49:10

Liesbeth
Hof van welde
Hallo bruidjes in spe.Heeft er iemand positieve of negatieve opmerkingen over 't hof van welde in Nossegem?Groetjes
Locaties - Feestzaal Reacties: 0 27-7-2008 13:49:10

Evy
huwelijkskaars
Hallo,Heeft iemand adressen waar je huwelijkskaars kan kopen? Ooit al iemand kaarsen aangekocht via internet op de website van beautycandles? bedanktEvy
Andere Reacties: 4 27-7-2008 13:45:40
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...