Nu Online
Momenteel zijn er 199 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Debby
Fotograaf Enoa of Jef Celen?
Dag iedereen,een vraagje wie zouden jullie nemen?En wat zijn de plus en minpunten van de 2 verschillende fotografen?En hoe zijn de albums van Jef Celen?Groetjes,Debby8-8-2009
Fotografie Reacties: 13 28-7-2008 11:51:27

Elke
Bruidstoet volgorde!!
Hallo allemaal!!We geraken er maar niet uit... Hoe wordt de bruidstoet/suite gevormd en aan welke kant staan de mannen en vrouwen.Even een korte schets van onze situatie : we hebben een oldtimer bus voor de hele suite. Suite bestaat uit : ouders, br...
Voorbereiding Reacties: 3 28-7-2008 11:27:51

Kim
geloften
fiogf49gjkf0dDag bruidjes,nog even een praktisch vraagje: wij hebben de geloften zelf geschreven en die staan in ons misboekje. Hoe wordt dit nu gedaan? Moet je die vanbuiten leren of hou je het misboekje gewoon vast? En hoe zit het met het aanschuiv...
Ceremonie Reacties: 6 28-7-2008 10:55:06

sharon
liedje oferande
iedereen kent wel de film titanic. Er komt daar een liedje in voort met een fluit he, het moment dat ze de boot vinden denk ik. Zou iemand de naam weten van dat liedje? Omdat ik dat graag zou gebruiken in onze kerk voor mischien in de offerande. Ik k...
Muziek - Ceremonie Reacties: 7 28-7-2008 10:53:43

Kim
vrijgezellen
Dag medebruidjes,Het afgelopen weekend heb ik mijn vrijgezellen "weekend" gehad in Borgloon in een huisje en het was super!!! Ik kreeg een blindoek op en voor ik het wist stond ik aan de ingang van suikerrock!! zaterdag sauna, massage, schu...
Voorbereiding Reacties: 0 28-7-2008 10:53:02

Karen
Feestzaal in Oost-Vlaanderen
Hallo iedereen! Mijn kleine zus gaat volgend jaar trouwen en is op zoek naar een feestzaal in Oost-Vlaanderen, liefst onafhankelijk van catering... Heeft er iemand leuke tips? We zijn vooral op zoek naar iets origineels zoals een oude schuur ofzo...A...
Locaties - Feestzaal Reacties: 4 28-7-2008 10:46:38

Gwendoline
Bruidsjurk te koop Linea Raffaelli
fiogf49gjkf0dHallo bruidjesIk ben getrouwd op 7 juni 2008 en verkoop mijn trouwjurk. Het is maat 42 en ik ben 1m73 groot. Heb je interesse laat dan iets weten dan stuur ik je foto's en de prijs door via e-mail.Groetjes Gwendolinegwendoline_debeaussae...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 1 28-7-2008 10:22:11

sofie
dansles
fiogf49gjkf0dWij trouwen in mei, maar we kunnen allebei niet dansen... Een openingsdans zien we niet echt zitten. Dus zouden we graag dansles volgen. Waar kan dat in Gent? Heeft iemand al in Gent dansles gevolgd voor de openingsdans?
Openingsdans Reacties: 3 28-7-2008 10:16:14

sara
wat dragen de bruidskindjes
Wij hebben twee bruidskindjes, een meisje en een jongen. Nu vroeg ik mij af wat die kindjes kunnen dragen. Het jongetje zal de ringen dragen, maar voor het meisje hebben we niet echt een idee. Iemand tips?
Ceremonie Reacties: 3 28-7-2008 10:09:49

natacha
25/07/2008 was SUPER
fiogf49gjkf0dheyVrijdag was onze dag , het weer was ZALIG .HEt was een lange dag want het begon voor mij al om 5 u 's morgens maar alles is goed verlopen .Ik was doodnerveus maar toen ik mijn ventje zag verdwenen al mijn zenuwen.Eens de receptie was ...
Andere Reacties: 4 28-7-2008 9:40:49

Sofie
haarspeldjes - zilver
Hey,nog 19 dagen te gaan en het is zo ver... ik ben nog op zoek naar speldjes voor in mijn kapsel. Ik zoek van die kleine knijpspeldjes om de schuivertjes te verbergen. Ik heb ze nodig in zilver, maar niet "kitch" zilver, eerder mat zilver....
Verzorging - Kapsel Reacties: 2 28-7-2008 9:37:32

Carolina
originele uitnodigingen
Wij trouwen 01/08/09 Hiervoor ben ik op zoek naar originele uitnodigingen. Liefst niet met foto's. Iets om zelf te maken ofzo. Alle ideetjes zijn welkom.
Uitnodigingen Reacties: 3 28-7-2008 1:10:44

Evelien
Huwelijkskaars
Hallo,Nog twee weken te gaan!! De zenuwen beginnen te komen! :-)We zijn nog op zoek naar een mooie huwelijkskaars. Kennen jullie in de regio Vlaams-Brabant enkele adressen? Groetjes,Evelien (9/8/2008)
Locaties - Viering Reacties: 7 28-7-2008 0:59:41

greet
Bedankjes kindjes voetjes
fiogf49gjkf0dhallo bruidjes,Voor ons huwelijk op 29 augustus ben ik nog op zoek naar een aantal kleine dingen. Omdat ons "thema" samen op weg gaan is, hebben we op onze uitnodiging met schoenafdrukken gewerkt. Nu dachten we dat het wel leuk...
Andere Reacties: 2 28-7-2008 0:44:36

Claudia
Liedje Mexico gezocht
Hallo beste medebruidjesIk ben momenteel de laatste hand aan alle zaken aan het leggen voor ons huwelijk. Ik ben nu nog op zoek naar de titel/uitvoerder van "DE MEXICO". Het leuke dansje...Alvast bedankt voor jullie hulp.Claudia08-08-08
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 5 27-7-2008 23:20:29
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...