Nu Online
Momenteel zijn er 114 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Ann
Kapsel HELP
Hoi bruidjes,Ik vind maar geen mooi proefkapsel en als ik er ééntje heb dat ik mooi vind, zijn de meningen verdeeld in de familiekring.Zouden jullie mij eventueel een voorbeeld van jullie kapsel kunnen doormailen? Ik zou het liefst opgestok...
Andere Reacties: 3 16-9-2008 13:30:44

Lien
verloop kerk en wet
Hallo bruidjes, Met nog 17 dagen op de teller begin ik nu en dan een beetje in paniek te geraken, Wij touwen om 14u voor de wet en om 15u voor de kerk op 03/10/08.Kunnen jullie mij helpen met hoe het naar binnen gaan in het gemeentehuis en kerk verlo...
Ceremonie Reacties: 3 16-9-2008 13:22:28

Patricia
@ Gwen - vervolg zandceremonie
Gwen: hoe deed jouw zus dat dan met die kaarsen? Want parafine moet je toch warm houden? Had zij vuurtjes gezet ofzo?? Was dit geen knoeiboel?
Ceremonie Reacties: 3 16-9-2008 13:01:05

Heidi
Verloop trouwdag
Dag liefste bruidjes,ik ben een beetje aan het piekeren over hoe mijn trouwdag zou moeten verlopen; We trouwen op zaterdag 4 juli 2009 om 13u voor de wet.De kerk zou ik rond 15u willen vastleggen. Van 13u30 tot 14u30 zou ik willen gaan eten met een b...
Ideeën Reacties: 6 16-9-2008 11:28:44

Sofie
verslag trouwdag 13/09
Hallo bruidjesOnze trouwdag zit er op! Het was gewoonweg schitterend, het heeft niet geregend tot we aan de feestzaal toekwamen meer kan een mens toch niet wensen hé!S morgens onze fotoreportage in Brugge, het was gewoonweg schitterend, t was ec...
Verslag Huwelijksdag Reacties: 2 16-9-2008 9:52:01

ils
traiteur
ik ben op zoek naar een goede traiteur, voor walking dinners. liefst van de kempen.weet er iemand een aanrader?bedankt!
Andere Reacties: 4 16-9-2008 9:46:44

katelijne
verlovingsring én trouwring?
Hallo iedereen,ik zie zelf wel graag zo'n ouderwetse verlovingsring die dan samen met de trouwring aan dezelfde vinger wordt gedragen. Maar als ik wat rondsurf naar trouwringen, zie ik voornamelijk iets bredere, speciale ontwerpen, die ik ook wel moo...
Kledij - Accessoires Reacties: 19 16-9-2008 8:55:01

Soraya
Ian Stuart Sancerre (kleur van de jurk honey)
Afgelopen week heb ik gekozen voor de Sancerre van Ian Stuart. Deze heb ik gepast in de kleur "ivory". Nu moet er ook een kleur met "honey" zijn in combinatie met "ivory". Volgens de bruidszaak zijn dit bijna exact dezel...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 5 16-9-2008 8:02:39

Sara
kerk vastleggen -hoe?-wat?
Hoi allemaal,onze trouw is op 12 september 09, moeten we dan nu al de kerkdienst vastleggen enzo? Gaat dat al? Want ik wil toch liever niet laat in de namiddag trouwen.Maar ik las net, dat als we willen trouwen, dat we dan een soort van cursus of zoi...
Andere Reacties: 11 15-9-2008 23:17:31

Els
Menukaart
Hey, Ik maak mijn menukaarten zelf. Op zich niet moeilijk, maar ik weet nie goed waar of hoe ik de wijnen erop moet vermelden, en wat er op het eten na er nog moet opstaan! Is het mogelijk om julie menukaarten door te mailen naar mij aub? Ik trouw vr...
Andere Reacties: 1 15-9-2008 23:10:16

Marijke
Plots andere Dj
Hallo medebruidjesWij trouwen in juni volgend jaar en hebben 3 maand geleden onze dj Geboekt. Wij hebben onze dj geboekt bij Gi Van Aalst en hij heet dj Andy. Wij wilden perse dj Andy omdat we hem al aan het werk zagen en hem erg goed vonden. Hij was...
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 8 15-9-2008 23:05:16

ann
knusse feestlocatie West-Vl
hai,wij zijn op zoek naar een leuke locatie voor ons trouwfeestje in mei volgend jaar. Geen groots gedoe, een 60-tal mensen denken we... Ergens iets met een tuin of gezellig groot terras. Regio Torhout - Brugge - Roeselare. Bedankt voor je reactie ! ...
Locatie Reacties: 2 15-9-2008 22:23:16

Sophie
Enveloppendoos
Hallo, iemand een leuk idee om als enveloppendoos te gebruiken?
Ideeën Reacties: 7 15-9-2008 22:09:20

sarah
Mijn website
Wie geraakt er van jullie op mijn website ik druk daar elke keer op maar dat geraak niet open moet je daarvoor iets speciaals doen?
Andere Reacties: 4 15-9-2008 21:51:01

Ann
Help - huwelijkskaars
Hey allemaal,Ik trouw binnen 2 weken en heb nog steeds geen huwelijkskaars. Waar kan ik op deze korte tijd nog een huwelijkskaars vinden (Liefst in het Antwerpse)Ann (bijna in paniek)27/09/2008
Andere Reacties: 8 15-9-2008 21:47:51
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...