Nu Online
Momenteel zijn er 33 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Els
DJ turnhout
Hoi allemaal,Wij trouwen volgend jaar op 7 augustus in Ravels en zijn nog op zoek naar een leuke DJ. Voor ons is het heel belangrijk dat hij kan inspelen op het publiek... Leuke muziek uit jaren '70/'80, maar ook hedendaags... Wie kan ons een DJ aanr...
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 4 18-9-2008 9:48:57

Stephanie
(kanten) bolero gezocht HELP
nog 16dagen vol stress te gaanheb een prachtige jurk van canceritymaar mits het zeer slechte weer van afgelopen dagen/weken ben ik opzoek naar een noodoplossing mijn kleed is een bustierjurk met kanten bandjesnu ben ik voor hierop opzoen naar een wit...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 6 18-9-2008 2:37:21

Heidi
Digitaal foto-album
Dag bruidjes,ik zou graag een digitaal foto-album willen.Weet iemand hoeveel dit ongeveer zou kunnen kosten en hoeveel pagina's dit telt?Ik dacht aan 80 pagina's.Alvast bedankt!Groetjes xx
Fotografie Reacties: 21 18-9-2008 0:09:17

joke
Tektje voor vragen van getuigen
Hallo iedereen,wij zouden graag onze onze getuigen een soort oorkonde geven om hen te vragen als getuigen. Zijn er onder jullie die dit ook reeds hebben gedaan zo ja hebben jullie dan een leuke tekst of een voorbeeld?Je mag deze steeds even doormaile...
Ideeën Reacties: 0 17-9-2008 21:59:20

Gwen
Onze foto's staan online! Gemaakt door Jef Celen
Hallo allemaal,Het zit er alweer op voor ons, 12-9, het was een regenachtige maar oh zo prachtige dag! Dankzij de fantastische foto's kunnen we nog menig uurtje nagenieten. Een kleine selectie hiervan staat online, voor wie wil meegenieten.De foto's ...
Fotografie Reacties: 22 17-9-2008 21:32:16

Joke
ervaring ceremonie Oscar Spreutels ?
Hallo, onze ceremoniemeester belde net af, wegens dubbele boeking... Hij stelt wel zelf een andere collega voor, Oscar Spreutels uit Linden (bij Leuven). Heeft hier iemand ervaring mee ? Over de eerste hadden we zelf al veel goeds gehoord, maar over ...
Andere Reacties: 2 17-9-2008 19:16:37

katleen
dennenhof: barbecue voor huwelijk
Hey mensjesik vroeg mij af of er mensen zijn die hun feest hebben gegeven in het dennenhof in bokrijk?Het dennenhof biedt een formule aan: BBQ speciaal voor huwelijksvieringenHeeft ook hier iemand ervaring mee??Ook qua inrichting van de zalen , het p...
Locaties - Feestzaal Reacties: 2 17-9-2008 18:03:10

sven
cateringvrije locatie gezocht provincie antwerpen
wij trouwen volgend jaar in juli en zijn voor ons feest op zoek naar een locatie in de provincie antwerpen. Ik weet dat het niet evident is maar toch zijn wij op zoek naar een cateringvrije locatie met genoeg buitenruimte om een bbq te houden voor ee...
Locaties - Feestzaal Reacties: 4 17-9-2008 17:02:10

cynthia
decoratie voor tafelverdeling gasten
Mijn man vroeg mij ten huwelijk onder de Eifeltoren (origineel...) en wij headden onze tafelkaartjes voor de genodigden aan een eifeltoren uit organza en tafta op houten plaat gehangen. Indien iemand geinteresseerd is in deze torens, geef maar een se...
Voorbereiding Reacties: 0 17-9-2008 16:42:26

cynthia
ringkussen in doosje
Nog iemand op zoek naar een ringkussen? Ik doe het mijne weg samen met een doosje. Indien geinteresseerd, stuur een mailtje en ik stuur je de foto's. cynthiabemus@yahoo.com
Kledij - Accessoires Reacties: 4 17-9-2008 16:39:33

Daphne
Selmark Bruidslingerie
Voor alle geïnteresseerden: ik heb net een mailing ontvangen dat er een nieuw verkooppunt is voor Selmark Bruidslingerie, namelijk in de Sint-Pietersnieuwstraat in Gent.Ik heb zelf ondervonden dat het niet gemakkelijk is om geschikte bruidlinger...
Kledij - Accessoires Reacties: 3 17-9-2008 16:37:33

griet
speelgoed voor kindjes aan de kerk
beste bruidjeswij trouwen volgend jaar en ben op zoek voor speelgoed voor de kindjes aan de kerkwe willen geen snoep of koekjesmaar eens iets andersheeft er iemand leuke ideeen?
Ideeën Reacties: 6 17-9-2008 16:25:41

Valerie
thema
hoi iedereen,wij trouwen op 18/9/2009. We hebben reeds onze feestlocatie,fotograaf en bloemist. Maar we geraken er niet om een tof orgineel thema te vinden. Hebben jullie toffe voorstellen??Grtz Val & Dimi
Andere Reacties: 2 17-9-2008 16:21:52

wendy
live muziek voor huwelijksmis
Hoi iedereen, wij zijn nog op zoek naar live muziek voor de kerk, wij trouwen op 23 mei 2009.Het is voor de zone oost-vlaanderen.Iemand goede tips?
Muziek - Live Reacties: 17 17-9-2008 15:53:49

vanessa
gasten avondfeest ook op receptie of niet?
dag iedereen,vraagje over gasten receptie en/of avondfeestde mensen die jullie naar het avondfeest vragen, zijn die dan ook op de receptie aanwezig?wij hadden gepland 1 receptie te doen van 17u30 tot 19uavondfeest start om 19u30is het dan zo dat jull...
Andere Reacties: 7 17-9-2008 15:18:05
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...