Nu Online
Momenteel zijn er 31 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Kristien
heeft iemand los haar? enkel bovenste haar opgestoken?
Is er iemand die een los kapsel wil?Waar enkel het bovenste haar is opgestoken?Vind iemand daar fotootjes van? Vind enkel volledig opgestoken kapsels :)groetjes,Kristien
Andere Reacties: 5 18-9-2008 13:28:02

Patricia
Gezocht: sluier & hoge hoed
Ik ben aan het denken om van al onze gasten(individuele) foto's te laten nemen. En om het toch niet al te stijf te maken, zou ik een sluier en hoge hoed willen klaarleggen zodat de gasten die willen hun kunnen 'verkleden'. Dat maakt de foto's toch wa...
Kledij - Accessoires Reacties: 3 18-9-2008 13:22:43

gina
Nu heb ik mooie tanden en mooie nagels
Nog 9 dagen en dan is het onze dag. 27/09/08.Tot vorige week had ik bruine tanden(rook 3 pakjes per dag) en nu zijn deze stralend wit.Heb gewoon bij de tandarts GOED laten poetsen en aanbevolen door mijn tandarts, thuis gepoetst met "Signal Whit...
Verzorging - Make-Up Reacties: 6 18-9-2008 13:17:09

Indra
Huwelijksreis
Hallo Medebruidjes, heb een vraagje i.v.m. de Huwelijksreis.Weten jullie welke Touroperators de meeste huwelijkskortingen en/of beste presentjes geven?Heb al gehoord dat sommige een fles Champagne op de kamer krijgen, de bruidssuite krijgen, serieuse...
Huwelijksreis Reacties: 5 18-9-2008 12:59:36

Soraya
Live-foto's Ian Stuart Sancerre, kleur ivory/honey/metallic lace
Heeft iemand live-foto's van deze jurk, kan tot nu toe alleen maar foto's vinden van de 'ivory-jurk'.
Kledij - Trouwjurk Reacties: 11 18-9-2008 12:54:19

Elke
2 paar trouwschoentjes maat 38
Ik heb nog 2 paar trouwschoenen die ik gratis weg wil doen.Ze zijn allebei wit van kleur, maat 38 en hebben een lage hak.Het ene paar is helder wit van kleur en is 1x gedragen.Het andere paar is een lakschoen van gebroken wit en is nog nooit gedragen...
Kledij - Accessoires Reacties: 5 18-9-2008 12:28:12

ellen
kledij bruidegom
hey allemaal, heb een vraagje. we zijn op zoek naar modernere kledij voor mijn ventje. hoeft zelfs geen kostuum te zijn. iemand ideeen voor winkels of merken. liefst in oost vlaanderen of antwerpen. hij is verzot op die hemd en vest die vincent kompa...
Kledij - Bruidegom Reacties: 3 18-9-2008 12:20:46

Kim
hof ter venne/Sparrenhof
Hallo allemaal,is er iemand die ervaring heeft met het hof ter venne/Sparrenhof? Ons feest zou misschien in het Sparrenhof doorgaan, maar ik vond het nogal zonde dat ze alleen "vaste" buffetten hebben, ze willen er niets aan veranderen...Zi...
Locaties - Feestzaal Reacties: 5 18-9-2008 11:49:45

vanessa
@Lydia & @Kelley ivm witte loper
in een eerder bericht vernam ik dat jullie je witte lopers hadden aangekocht...mag ik vragen waar en hoeveel dit kwam per meter?alvast dank voor jullie antwoord, groetjes vanessa
Andere Reacties: 6 18-9-2008 11:47:26

nathalie
huwelijksreis
waar gaan jullie op huwelijksreis? Wij hadden al gedacht aan kaapstad. heeft hier iemand ervaring mee en waar hebben jullie geboekt? Het is maar voor volgend jaar, heb nog tijd maar ben toch al eens benieuwd.groetjes
Huwelijksreis Reacties: 6 18-9-2008 11:47:12

Liesbeth
Kledij ouders en suite
Hallo,Wij trouwen in mei 2009. Nu vroeg mijn schoonmoeder deze week wanneer zij ongeveer moet beginnen uitkijken voor kledij voor haar. Ik weet dat eigenlijk zelf niet goed. Kan iemand mij daarbij helpen?Bedankt!
Kledij - Suite Reacties: 5 18-9-2008 11:45:14

Lorianne
modeshow nieuwe collectie
ik heb al gehoord dat er verschillende modeshows zijn met de nieuwe collectie. waar vinden deze plaats en wanneer?
Kledij - Trouwjurk Reacties: 4 18-9-2008 11:33:11

cynthia
witte paraplu's
Ik heb 4 grote witte paraplu's gekocht voor ons huwelijk, maar hebben ze gelukkig niet moeten gebruiken! Nog iemand op zoek? Ik kocht ze aan € 6,99/stuk. Je mag ze alle 4 hebben voor 20 euro. Wel af te halen regio Sint-Niklaas...
Voorbereiding Reacties: 4 18-9-2008 11:18:08

Ans
Maxims Couture - verschil tussen Mechelen en Aarschot
Hoi bruidjes in spé, zijn er grote verschillen tussen beide vestigingen? (collectie/keuze/vriendelijkheid...) Ik ben bezig met het maken van afspraken en ik weet niet goed in welke vestiging ik deze maak.In hoeveel verschillende winkels hebben j...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 3 18-9-2008 11:00:10

veronique
bedanking ouders
Wij trouwen op 12/09/2009 het is nog ver weg maar ik ben toch al begonnen met de voorbereidingen. ik ben namelijk op zoek naar een mooie tekst of liedje voor onze ouders te bedanken. het bedankingsmoment zal plaatsvinden op het avondfeest hebben jull...
Voorbereiding Reacties: 2 18-9-2008 10:54:59
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...