Nu Online
Momenteel zijn er 114 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Isabelle
niet te koud?
Hallo, ik vraag me af of ik het niet te koud ga hebben in mijn trouwjurk. Zijn er nog mensen die gaan trouwen op 4/10/2008 of later? Wat dragen jullie? Mijn rug is bloot en heb nogal een decollete. En mijn armen zijn ook bloot. Ik heb wel zo'n doek (...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 10 17-9-2008 11:14:03

Muriel
20 september in zicht
Hoi, zijn er nog bruidjes van 20 september online? het komt echt wel dichterbij hé. En het belooft redelijk goed weer te worden heb ik gehoord. Laat zaterdag maar komen. Moeten jullie nog veel doen? Ik gewoon nog eens naar de pastoor, de zaal en...
Andere Reacties: 3 17-9-2008 11:00:29

Ibele
fotolocatie Brugge
Ola, ik vroeg mij af waar je mooie foto's kan trekken in Brugge. Je hebt uiteraard de toeristische trekpleisters zoals het begijnhof, de burg... maar zijn er ook industriële of andere originele plaatsen die heel mooi uitkomen op foto?
Andere Reacties: 2 17-9-2008 10:52:12

Geertrui
"alternatieve bruidskledij"
hallo allemaal, wij trouwen in mei 2009 en ik ben nu al inspiratie aan het zoeken voor mijn kleren. Ik wil absoluut niet in het wit trouwen en ook niet met een lang kleed. Rok, korte(re) jurk, broek, alles kan zolang het maar geen traditioneel lang w...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 6 17-9-2008 10:51:53

Dorine
16/08/08..een geslaagde dag en een aantal aanbevelingen
Hallo!Mijn trouw is inmiddels achter de rug en ik moet zeggen dat het heel goed geslaagd is. Ik krijg niks anders dan hele goeie reacties over dat het lekker eten was, chance met het weer, goeie sfeer, goeie dj, mooie mis,... niks anders dan geslaagd...
Andere Reacties: 1 17-9-2008 10:41:12

annelies
bruidswinkel Deinze
Hallo,Heeft er iemand ervaring met bruidscouture Elena in Deinze? Psoitieve en negatieve ervaringen. En qua prijsklasse?Alvast bedankt,grt Annelies
Kledij - Trouwjurk Reacties: 2 17-9-2008 10:28:08

Tim
Kent er iemand de DJ van DSO Music
Kent er iemand de DJ's van DSO music? Ze werken constant samen met drie DJ's (Manu, Danny en Patrick), ze brengen al hun materiaal mee en hun referenties zijn goed bijv trouw van Daisy Van Cauwenberg. Maar ik had graag nog reactie gehad van deze trou...
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 3 17-9-2008 10:19:56

Katleen
Party DJ Wim?
Heeft iemand ervaring met deze discobar?We zouden een trouwfuif geven ipv een traditioneel avondfeest, en dan is muziek toch wel belangrijk...Zowel positieve als negatieve ervaringen welkom!
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 3 17-9-2008 10:04:19

Sofie
Pottemaeckershoeve
Hallo hallo,wij hoorden al hier en daar van de Pottemaeckershoeve in Meetkerke, ik vind echter nergens contactgegevens terug, kan iemand me daarbij helpen?Bedaaaankt!Sofie
Locaties - Feestzaal Reacties: 4 17-9-2008 10:00:41

Petra
Den Orchidee - Lokeren
Hallo iedereenwij hebben besloten om ons feest in Den Orchidee in Lokeren te geven.Heeft iemand hier positieve of negatieve ervaringen mee?GroetjesPetra
Locaties - Feestzaal Reacties: 9 17-9-2008 9:49:01

Debby
Bruidsparadijs en THe London Ceremony Bus
Hey iedereen,Gisteren even bij het Bruidsparadijs geweest, voor vervoer....Nu echt een paradijs was het zéker niet!!Heel onvriendelijke mensen....moesten toch een 15 minuten wachten voor dat er iemand met ons naar de bussen ging zien (terwijl er...
Andere Reacties: 4 17-9-2008 9:19:58

Liesbet
ervaringen witte loper?
Hallo iedereen, zijn er nog personen die een witte loper gebruikt ipv een rode loper in de kerk. Ik vind dit echt heel mooi! Maar ik ben een beetje bang dat die witte loper meteen "zwart en vuil" gaat worden? ZIjn er bruidjes die daar erv...
Ceremonie Reacties: 5 17-9-2008 9:19:30

Goele
Binnenkomen Kerk
Mijn vader gaat met mij de kerk binnen en geeft mij aan mijn toekomstige man. Is het de bedoeling dat er dan een kus wordt gegeven aan vader en/of aan man?! Of aan geen van beiden?! Hoe doen jullie dit?
Andere Reacties: 5 17-9-2008 1:05:15

annelies
Veerle Praet Brugge
Hallo allemaal,Heeft iemand ervaring of info ivm Bruidsjurken Veerle Praet inBrugge. Ik heb daar al enkele pracht exemplaren in de etallage gezien, maar je moet een afspraak maken om te gaan en ik heb totaal geen idee van de prijzen, en durf dus nie...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 7 16-9-2008 22:39:11

annelies
Veerle Praet Brugge
Hallo allemaal,Heeft iemand ervaring of info ivm Bruidsjurken Veerle Praet inBrugge. Ik heb daar al enkele pracht exemplaren in de etallage gezien, maar je moet een afspraak maken om te gaan en ik heb totaal geen idee van de prijzen, en durf dus nie...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 0 16-9-2008 22:39:10
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...