Nu Online
Momenteel zijn er 161 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Toekomstig bruidje
dankjewel woordje
Dag iedereen, ons misboekjes steekt bijna in elkaar. Enkel het dankjewel -woordje op het einde van het boekje wil niet lukken. Ik zou er graag iets origineels van maken, maar kan niet direct iets vinden. Ideetjes zijn dus meer dan welkom. Alvast ...
Ideeën Reacties: 3 14-9-2008 20:58:40

Laura
Bali
Hey,Wij zijn van plan om Bali als huwelijksreis te nemen. Zijn er mensen die hier ervaring mee hebben? Tips? Kan je er 's avonds rustig buiten komen? Kan je op eigen houdje uitstapjes doen? Is het daar mooi (strand met mix uistappen/cultuur/natuur)? ...
Andere Reacties: 5 14-9-2008 19:38:22

Ilse
Kastanjehof Pellenberg
Wie kan mij iets vertellen over de zaal Kastanjehof in Pellenberg?Lekker eten, sfeer, bediening, prijs, enz...?
Locaties - Feestzaal Reacties: 3 14-9-2008 19:05:23

Vanessa
Hoe lang op voorhand afspraak maken?
Ik ben van plan om in november of misschien begin december te gaan kijken voor mijn trouwkleed. Hoe lang op voorhand moet ik hiervoor een afspraak maken?Grtjes,Vanessa
Andere Reacties: 3 14-9-2008 18:47:30

katleen
premies?
Een trouw kost veel geld dat weet iedereen. En wij hebben ondervonden dat mensen niet echt vrijgevig zijn in het avondfeest ed.Weten jullie hoe of waar wij ergens premies kunnen vastkrijgen? Hoe en waar we op kunnen besparen? Eventueel een idee om ge...
Andere Reacties: 3 14-9-2008 18:18:30

Tabitha
Trouwjurk Venus Bridal prijs
Halo dames,Ik ga volgend jaar trouwen en heb een jurk van Venus Bridal op het oog. Heeft iemand ervaringen met dit merk en dan vooral wat betreft de prijsklasse van dit merk?
Kledij - Trouwjurk Reacties: 2 14-9-2008 18:11:40

Heidi
13/09/2008
Vanaf gisteren Mevrouw Royer…Vrijdagavond alles nog naar de feestzaal gedaan (hebben alles zelf gedaan, behalve het hoofdgerecht en BBQ). Daarna nog die kleine dingen thuis zoals: drank koud zetten, gang poetsen (het had wel erg geregend), weer...
Andere Reacties: 1 14-9-2008 17:28:26

Hilde
Make-up (omgeving Lier)
Hey allemaal!Kan er mij iemand een goede visagiste aanbevelen in de omgeving van Duffel/Lier. Liefst iemand die aan huis komt.Alvast bedankt!Groetjes,Hilde
Verzorging - Make-Up Reacties: 6 14-9-2008 16:58:20

Kimberley
12/09/2008 was perfect!+tips voor trouwers uit Lier
Hallo iedereen. Vrijdag 12/09 was onze dag en hij was de mooiste dag van ons leven(lekker cliché). Bij deze een verslagje en tips, de foto's volgen nog.De donderdag hebben wij allebei nog een "vrijgezellenavond gehad". Het is absoluut ...
Andere Reacties: 2 14-9-2008 16:50:29

Liesbet
vervoer in Hasselt centrum?
Hallo allemaal,mijn vriend en ik trouwen op 20 december, tijdens het laatste weekend voor kerstmis dus. We trouwen in het centrum van Hasselt en we vrezen een beetje voor parkeerproblemen door de grote (shopping)drukte. Heeft er iemand een origineel ...
Andere Reacties: 4 14-9-2008 16:24:27

sofie
@Ellen ontwerpster Ann Huybens
Dag Ellen,Een tijdje geleden meldde je op deze site dat je een kijkje ging nemen bij ontwerpster Ann Huybens uit centrum Gent. Hoe viel het mee? HEb je een idee van de kostprijs? Zal je daar je kleed laten ontwerpen?Zijn er andere mensen die ervaring...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 3 14-9-2008 15:50:56

Nele
Huwelijksreis USA
Hoi bruidjes,Mijn grote droom is om een rondreis te maken in de Verenigde Staten. Is er iemand van jullie hier al geweest? Ik weet niet goed waar beginnen te zoeken. Ik zou heel graag New York bezoeken, maar ook LA, Las Vegas, Florida,... Dit ligt he...
Huwelijksreis Reacties: 7 14-9-2008 15:36:49

debbie
wat een drukte, tijd tekort
hey hey,ik heb nog is een paar minuutjes tijd gevonden om hier wat rond te hangen.er zijn 2 collegas weg gevallen waardoor ik lange dagen heb en dus enorm weinig tijd heb, en das zeker niet makkelijk met 2 kleine kindjes en al die voorbereidingen.met...
Andere Reacties: 2 14-9-2008 15:36:17

carine
naar voorbrengen van trouwringen
Hallo,wij trouwen op 4 oktober 2008.alle voorbereidingen verlopen naar wens, enkel ben ik nog op zoek naar een originele manier voor het naar voorbrengen van de trouwringen.alvast bedankt voor de suggestiescarine
Ideeën Reacties: 8 14-9-2008 14:10:49

Natasha
Goedkoop vervoer
Hey,Om ons budget een beetje in het oog te houden, zouden we graag besparen op het vervoer. Heeft er toevallig iemand ervaring of tips met wagen/bussen van privé personen of goedkope maatschappijen - we hebben zelf iemand die kan rijden.Bedankt ...
Andere Reacties: 1 14-9-2008 14:01:01
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...