Nu Online
Momenteel zijn er 75 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Daphne
Transparante paraplu
Ik ben op zoek naar een plastieken transparante paraplu in koepelvorm. Liefst regio Gent. Kan iemand mij helpen?Groetjes,Daphne
Ideeën Reacties: 3 12-9-2008 15:47:45

nathalie
kinderakte
ik heb ergens iets gelezen om een kinderakte te gebruiken tijdens de ceremonie voor de aanwezige kindjes.heeft hier iemand een vb van?
Andere Reacties: 0 12-9-2008 15:09:21

Elien
kapsel - accessoires
Beste bruidjes,Laatst had ik een telefoongesprek met mijn kapster. Deze zei dat ik indien ik accessoires wou in mijn haar, deze moest meenemen voor mijn proefkapsel. Probleem is: ik weet totaal niet welk kapsel ik wil en bijgevolg ook niet welke acc...
Andere Reacties: 2 12-9-2008 15:04:33

Meilan
Bride run
Op 4 oktober vind in Antwerpen een Bride run plaats. De uitgelezen kans voor ex-bruiden om hun jurk nog eens aan te doen. Gaat er iemand meedoen? Ik ben nog aan het twijfelen.Groetjes.
Andere Reacties: 8 12-9-2008 12:43:37

Astrid
Fede di oro
Beste allen,Weet er iemand waar in de buurt van Aalst trouwringen van het merk 'Fede di oro' worden verkocht?Alvast bedankt voor jullie reacties,Johan en Astrid
Kledij - Accessoires Reacties: 5 12-9-2008 12:32:49

Lesley
Fotolocatie Zaventem
Hey bruidjes,Zou er iemand mij enkele leuke fotolocaties kunnen doorgeven voor Zaventem en omstreken (zowel binnen- als buitenlocaties)?Alvast bedankt.Lesley
Locaties - Fotografie Reacties: 3 12-9-2008 11:13:05

Patricia
Zandceremonie
Heeft er ooit al iemand een viering bijgewoont waar er zand gebruikt is (ipv kaarsen bv)? Bedoeling hierbij is dat enkele mensen, waaronder het koppel, (gelkeurd) zand in een vaas doen waardoor je achteraf per persoon een laagje ziet. Die vaas kan je...
Ceremonie Reacties: 3 12-9-2008 10:26:16

Debby
oldtimerbussen Nederland
Hey iedereen,Heeft er iemand ervaring met oldtimerbussen vanuit Nederland?Wij hadden een KEI mooie bus gezien op www.andere-weg.nl maar weten niet of ze tot in Antwerpen komen ;-)Iemand ervaring met bussen vanuit Nederland?Groetjes,Debby8-8-2009
Andere Reacties: 0 12-9-2008 10:15:56

joke
nog een dag!!!!!
hoihoi,pfff, nog een dag te gaan en de zenuwen gieren door mijn lijf. Ben ieder uur wakker gekomen deze nacht door de regen, mijn kat die opeens beslist dat hij aandacht nodig heeft ( kan het hem niet kwalijk nemen, de laatste tijd heeft hij nog niet...
Andere Reacties: 6 12-9-2008 8:43:48

franca
wpc hoeselt
hallo iedereen,wie heeft er ervaring bij het wpc in hoeselt? stoort het dat je niet naar buiten kan? en prijs, kwaliteit?? zaal in ieder geval is heel mooi.groetjes
Locaties - Feestzaal Reacties: 8 12-9-2008 6:21:37

Stephanie
bruidsparadijs
DE grote dag 4oktober kleed besteld 27maartzou binnenkomen begin augustusbinnengekomen en kunnen passen laatste week augustusverkoopster had besloten een maatje groter te bestellen = ik zwem in mijn kleed :svriedelijke verkoopster da nemen we wel in ...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 4 12-9-2008 1:21:00

Ilka
fotoboek zelf maken
Hoi,welke software gebruiken jullie om een album te maken? Ik zou graag een album maken voor onszelf, mijn getuige en onze ouders..Alvast bedankt,ilka
Andere Reacties: 8 12-9-2008 0:57:25

ilse
Ervaring met Big Daddy DJ?
Hallo, we overwegen om DJ Big Daddy als DJ in te huren voor ons avondfeest en ik vroeg mij af of iemand ervaring heeft met deze DJ?Alvast bedankt!Groetjes!
Andere Reacties: 1 12-9-2008 0:12:05

Goele
Ten einde raad: DJ
Volgende week zaterdag stappen we in het huwelijksbootje, maar nu blijkt dat onze DJ niet geboekt is!!!! Wat een ramp... Als jullie een goeie DJ in Limburg kennen -> stuur het mij door want we zijn ten einde raad.
Andere Reacties: 2 11-9-2008 23:11:00

nathalie
fotograaf
kent iemand een goede fotograaf in de omgeving van meulebeke? of een amateurfotograaf.
Andere Reacties: 5 11-9-2008 21:18:42
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...