Nu Online
Momenteel zijn er 161 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Sarah
teveel origineel
hallo allemaalIk heb een rare vraag maar kan je zoiets hebben als teveel originele gedachte?we hadden iets origineels voor de gastenboek en nu gaf iemand me een leuke idee voor fotos van de gastenmaar is dat allemaal niet téveel?dank u voor jull...
Andere Reacties: 4 15-9-2008 12:15:16

Karen
hotel (omgeving Massenhoven)
hoi iedereen,Wij geven ons avondfeest in de feestzaal "La Grange". (Massenhoven)Weet er iemand een goed hotel in de omgeving? (Massenhoven, Schilde, Zoersel,...)gr Karen
Andere Reacties: 3 15-9-2008 11:42:50

Kay
Turkse bruidswinkel
Dag bruidjes Allemaal,Weet er misschien iemand van jullie een Turkse of Marrokaanse bruidswinkel in Antwerpen zijn?Alvast bedanktKayhttp://guyenkay.bruiloftsite.nl
Andere Reacties: 4 15-9-2008 11:41:29

de
ceremoniewagens omgeving Affligem
Hallokan iemand me ev. helpen met een adres voor verhuur ceremoniewagens, meerbepaald bus in de buurt?GroetjesDé
Ceremonie Reacties: 1 15-9-2008 11:33:44

de
Fotolocatie omgeving Affligem
HalloEffe vraagje, aangezien noch m'n vriend noch ik van Affligem of uit de buurt zijn en we daar ons feest zullen laten doorgaan, is er iemand die leuke locatie(s) in de buurt weet om foto's te laten nemen? En kan iemand me ev. helpen met een adres ...
Locaties - Fotografie Reacties: 2 15-9-2008 11:32:57

Lieve
Bruidjurk, verschillende winkels doen en overal passen: niet onbeleefd??
Hey Bruidjes!Ik ga binnenkort op jacht naar mijn trouwjurk en dus heb ik al wat zitten rondsurfen op internet. Zo zijn er verschillende merken die ik heel mooi vind, zoals pronovias en demetrios en nog enkele. Maar al deze merken verkopen ze in ver...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 7 15-9-2008 11:05:59

Valérie
c'est moi wernhout (Zundert)
Hallo bruidjes,iemand ervaring met de bruidswinkel c'est moi in Zundert?Groetjes,Valérie 08/08/09
Kledij - Trouwjurk Reacties: 1 15-9-2008 10:58:24

Liese
kostuums huren suite
Hoi bruidjes,ik vind het mooi als de heren uit de suite hetzelfde kostuum aanhebben, dus ik zou dit graag gaan huren, maar ik heb hierrond nog enkele vragen:- hoe wordt dit financieel meestal geregeld? Want ik veronderstel dat dit toch 75 euro pp zal...
Andere Reacties: 5 15-9-2008 10:04:29

Greet
Trouwkleed te klein?
Hey hey,Binnen twee weken moet ik voor de eerste keer mijn trouwkleed gaan passen en ik ben nu al één brok zenuwen. Ik ben enkele weken geleden gestopt met roken, (een trouwjurk aan en dan een sigaret vast, lijkt me vreselijk) en ondanks he...
Andere Reacties: 4 15-9-2008 9:47:33

Gwendolyn
Teksten voor in het gemeentehuis
Hallo iedereen!Ik ga volgend jaar trouwen, maar ben nu al op zoek naar leuke, grappige, ontroerende, tekstjes. Wij trouwen enkel voor de wet, maar zouden deze 'ceremonie' toch nog wat persoonlijker willen maken door enkele vrienden/familieleden te la...
Ceremonie Reacties: 1 15-9-2008 9:38:53

Gwendolyn
DJ Concordia
HalloHeeft iemand ervaring met de feestzaal Concordia in Peer? Iemand die de dj van daar heeft genomen? Tevreden hierover?Groetjes
Locaties - Feestzaal Reacties: 0 15-9-2008 9:32:40

Tiffany
wegschenken vader
Wie weet een mooi tekstje of andere waarmee ik mijn vader kan vragen om me weg te schenken op ons huwelijk? Om mij te vereren om met me naar het altaar te lopen?Bedankt alvast!GroetjesTiffany
Andere Reacties: 1 15-9-2008 9:07:19

brendy
Verslagje van onze dag: 13 sept!!
Dag allemaal,Al 2 dagen getrouwd en ik wil jullie dolgraag vertellen hoe onze dag is geweest.Vrijdag heb ik nog een halve zenuwinzinking van de stress gekregen toen ik bij mijn mama aankwam, maar mijn 2 beste vriendinnen hebben mij gewoon meegenomen ...
Verslag Huwelijksdag Reacties: 6 15-9-2008 9:04:31

an
Onze foto's staan online !
Hallo allemaalwij zijn getrouwd op 30-08-08 !En we hadden een hele toffe fotograaf .Hij heeft een slideshow , en wat foto's voor ons op zijn blog gezet . Super !Voor de nieuwsgierigen :http://www.fotold.be/fotold_blog/An en Danny
Fotografie Reacties: 4 15-9-2008 0:26:14

ANNELIES
trouwen in namiddag
Hello medebruidjes,Ik zou graag in de namiddag( en dan liefst in de late namiddag, om een uur of 3 ofzo) i.p.v. in de voormiddag willen trouwen.Ik veronderstel dat dit van gemeente tot gemeente afhangt. Kan je ook 's middags vr de kerk trouwen?Zijn e...
Ceremonie Reacties: 10 14-9-2008 21:38:11
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...