Nu Online
Momenteel zijn er 161 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

May - W.
Bruidskleed Ian Stuart Lafayette Ivory
Hey, De trouw is geannuleerd en we zijn uit elkaar.Nu heb ik alwel mijn trouwkleed in de kast hangen. Nog niet gedragen of aangepast. Het is maatje 38, maar valt eerder als een 40. Is er misschien iemand geintresseerd? Of weet iemand waar ik hem kan ...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 4 14-9-2008 13:27:49

Hilde
Ceremoniemeesters Wuyts - De Vooght
Hallo! Heeft er iemand ervaring met het ceremoniepakket van wuyts-de vooght (www.huwelijksorganisator.be).Zij bieden voor 600 EUR het volgende aan: Ceremoniemeester + butlerservice (verzorgt verwelkoming gasten + eten 's morgens bij de mama thuis) + ...
Ceremonie Reacties: 2 14-9-2008 13:01:02

Elisabeth
cadeautjes kindjes
Wat geven jullie aan de kindjes aan kerk/gemeentehuis en wat is de kostprijs hiervan? Waar kopen jullie dit?
Andere Reacties: 8 14-9-2008 12:40:44

greet
Ervaring met DJ van zaal de Vesten in Laakdal?
Hoi,Heeft iemand ervaring met de vaste DJ('s) van zaal De Vesten in Laakdal? Wij zijn een jong koppel en houden van allerlei muziek en natuurlijk willen wij graag een swingend feest.Ik heb enorm veel bang dat we de foute DJ kiezen en dat het feest ee...
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 2 14-9-2008 12:01:36

kristel
visagiste omgeving westerlo
hallo,Ik trouw volgend jaar in juli en ik zoek nog iemand die dan de make - up kan verzorgen. Het gemakkelijkste is natuurlijk dat deze aan huis komt maar als het niet ver is dan wil ik me ook gerust verplaatsen. Ik hoop dat iemand me kan helpen.groe...
Verzorging - Make-Up Reacties: 3 14-9-2008 11:16:33

XXXXXX
Knuffelbeer bruid en bruidegom te koop
Knuffelbeer bruid en bruidegom te koop. Ideaal om bijvoorbeeld de ringen aan te hangen of om aan de kindjes te geven die voorlopen. Indien je een foto wenst kan je steeds mailen.Ik had graag voor elke beer 15 euro gehad.
Andere Reacties: 7 14-9-2008 10:32:33

Maud
vrijzinnige relatieplechtigheid
Hallo iedereen!Wij trouwen niet voor de kerk, enkel voor de gemeente, maar we zouden graag een ceremonie houden. Heeft er iemand ooit een vrijzinnige relatieplechtigheid gehouden? Zo ja, hoe gaat dat in zijn werk?Wij willen het echt heel persoonlijk ...
Andere Reacties: 8 14-9-2008 10:31:00

Sharon
misboekje, voorbeeld???
hallookesWij trouwen op 14 februari 2009. We hebben een afspraak met onze daiken in oktober. Zouden wij dan al een voorbeeld van ons misboekje moeten bijhebben? Heeft iemand een voorbeel? En is dit in alle kerken een beetje hetzelfde?alvast veel dank...
Andere Reacties: 2 14-9-2008 0:08:14

petra
"rent a priest" in het buitenland?
Hallo;"rent a priest" bestaat dit in het buitenland?Wij willen namelijk voor de kerk trouwen in het buitenland,maar moet dit in de kerk zelf?We willen graag een kleine cermonie op een mooie locatie.
Andere Reacties: 2 13-9-2008 22:44:56

petra
"rent a priest" in het buitenland?
Hallo;Bestaat "rent a priest" in het buitenland?Wijzouden willen trouwen voor de kerk in het buitenland,maar moet dit in de kerk zelf?We hadden namelijk gedacht om een kleine cermonie op een mooie locatie te doen.
Andere Reacties: 0 13-9-2008 22:40:10

Cindy
okt 2009 - wanneer trouwkleed kopen?
hoi,wij trouwen 31 oktober volgend jaar. September - oktober van dit jaar komt er een nieuwe collectie uit. Is dit voor mij niet wat vroeg om al naar een bruidswinkel te gaan of kan dit al?Komen er nog collecties uit, of is dit de enige? Want ik wil ...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 2 13-9-2008 19:32:04

katelijne
blauwhuis izegem
Hallo iedereen!mijn vriend en ik zijn op zoek naar een zaal. We wilden eerst het fabriekspand in roeselare, maar dat is al volgeboekt voor 2009! Nu dachten we aan het Blauwhuis in Izegem. Is er daar al iemand getrouwd of positieve reacties van gehoor...
Locaties - Feestzaal Reacties: 8 13-9-2008 19:02:18

Kay
@ Lien blauwe trouwjurk
Je mag mij gerust een bridezilla noemen.En Ik hbe misschien niet gepast geantwoordt maar dit is niet de eerste keer dat ik zo'n antwoordt krijg op sommige onderwerpen.Mijn excuses he
Andere Reacties: 3 13-9-2008 17:32:20

Marlies
Muziek
Hallo iedereen,wij zijn in onze zoektocht naar live muziek de groep amantes tegengekomen. Heeft iemand met hen ervaring of al eens een mis door hen gezongen gehoord?Of hebben jullie nog andere voorstellen?Dank u voor jullie reacties,Marlies 6/6/2009
Muziek - Ceremonie Reacties: 6 13-9-2008 17:17:15

KELLY
"marisma" van la Sposa
Hey,Bij het rondneuzen op internet kwam ik mijn droomkleed tegen: model "Marisma" van La Sposa. Kent iemand de kostprijs van dit juweeltje? En de eventuele levertijd voor La Sposajurken? Wij zouden nl in mei trouwen en vroeg mij af of ik mi...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 1 13-9-2008 16:45:47
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...