Nu Online
Momenteel zijn er 136 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Veerle
help
Bruidjes in spé, ik ben net terug van een tweede bezoekje aan mijn jurk...Het is er ééntje van Pronovias geworden. Ik was dus sedert oktober in de veronderstelling dat ik 'levante' gekozen had, en nu blijkt dat ik 'Navel' besteld heb.....
Kledij - Trouwjurk Reacties: 9 6-2-2009 19:47:40

Annelies
Bezinning
Hoi,Ik ben volop bezig met het maken van ons misboekje. Ik zou graag op het einde van de viering een bezinningstekstje laten voorlezen door één van onze bruidskindjes. Dat meisje is dan bijna 7 jaar en leest dus pas een jaar. Heeft er ie...
Andere Reacties: 0 6-2-2009 19:29:38

wendy
juwelen
hey hey, is er toevallig niemand die zijn juwelen van nicky vankets verkoopt ? Ik heb een model gezien zo van die ivore parels kort in de nek. Laat maar iets weten spreefke@hotmail.com
Kledij - Trouwjurk Reacties: 3 6-2-2009 17:47:17

Valerie
Trouwschoenen voor de man!
Waar vind ik schoenen voor mijn ventje? Volgende week gaan we shoppen in Antwerpen, kent iemand een adres in die grote stad? Zelf zijn we van Halle, ik denk dat dit nog een moeilijke opdracht zal worden, dus graag jullie hulp!BedanktValerie02mei2009
Kledij - Accessoires Reacties: 4 6-2-2009 16:02:40

an
tekstje voor opa
Hey bruidjes,Heeft er iemand een idee voor een tekstje voor op het graf van mij grootvader.Ik zou graag mijn bruidsboeket op het graf leggen met daaraan een klein tekstje.Ideeen altijd welkom.dank je
Religie Reacties: 3 6-2-2009 15:57:18

Tessa
Versiering appartement ouders
Hallo,De dag van de trouw komt mijn partner me bij mijn ouders ophalen, deze wonen wel op een appartement. Ik ben dus opzoek naar ideeën, voorstellen,... hoe ik de inkom enzo kan versieren?Want een bloemstuk vind ik dan niet zo leuk als het aan ...
Ideeën Reacties: 3 6-2-2009 13:37:52

Marieke
@ ANN 21/02/2009
Dag Ann,Je mag me mailen op honnay@hotmail.com.Was even hectisch op het werk, sorry, vandaar late reactie.GroetjesMarieke18/04/2009
Andere Reacties: 0 6-2-2009 13:26:35

Elke
Kasteel van Brasschaat of ...?
dag allemaal!mijn vriend en ik zouden deze zomer in het huwelijksbootje stappen. Wij zoeken een toffe zaal (voor 270 man avondeten...) Iemand een tip? We dachten zelf eventueel aan het Kasteel van Brasschaat? Kent iemand deze? Zoja: lekker eten? goed...
Andere Reacties: 6 6-2-2009 13:24:18

Sandra
Feestzalen Oost-Vlaanderen
Hallo bruidjes,Ons huwelijk is gepland voor augustus-september 2010. Momenteel zijn we rustig aan het kijken voor een feestzaal. Er zijn een aantal zalen die we interessant vinden:* Salons Mantovani in Oudenaarde* Huyze De Baere in Maldegem* Kasteel ...
Locaties - Feestzaal Reacties: 17 6-2-2009 12:50:31

Marie
tafelschikking
dag iedereen!ik heb een kleine vraag... hoe laten jullie aan de mensen weten aan welke tafel ze zitten??? vercshillende opties:Kaartje geven wanneer ze aankomenzo'n bord met tafelschikkingafroepen met microfoonIk hoor hier vaak dat de mensen op een s...
Voorbereiding Reacties: 9 6-2-2009 12:45:36

Mairjke
Huwelijkskaars
Hey mede-bruidjes...We zijn gisteren langs de priester geweest voor de ondertrouw. Onze misviering is goedgekeurd...jeeeeeej!!!Nu ben ik op zoek naar een mooie huwelijkskaars. Kennen jullie leuke adresjes (in provincie antwerpen)?Veel succes en genie...
Andere Reacties: 4 6-2-2009 12:40:47

Isabel
Verjaardag op huwelijksdag
HalloAls wij trouwen wordt mijn vriend 40. Leuk getal en we zijn dan ook 10jaar samen.We hebben reeds 2 schatten van kindjes.Hoe kan ik iets origineels - leuk doen voor zijn verjaardag? Iets in de feestzaal ofzo dat iedereen kan meegenieten, dat er w...
Ideeën Reacties: 0 6-2-2009 12:25:20

Kim
Huwelijksreis Brazilië of Thailand
Hoi Iedereen,Eerst hadden we besloten om geen huwelijksreis te maken, maar we zijn stilletjes op die beslissing aan het terugkomen. Nu zitten we wel met het probleem dat we absoluut niet kunnen kiezen tussen Brazilië of Thailand. Wat vinden jull...
Huwelijksreis Reacties: 10 6-2-2009 12:20:44

Sarah
burgerlijk trouw persoonlijk maken?
halloik ben zopas te weten gekomen dat je een burgerlijk trouw ook persoonlijk kunt makenen gezien we enkel voor de wet trouwen willen we er iets persoonlijk van makenmaar hoe begin je daaraan?heeft daar iemand ervaring mee?worden ook zo boekjes gema...
Ceremonie Reacties: 10 6-2-2009 12:07:35

Evi
Feestzaal rand rond Brussel / vrij te kiezen traiteur
Hallo,wij zijn op zoek naar een leuke feestzaal die we kunnen huren in de rand rond Brussel (op de as Aalst/Asse/Brussel) én waar we niet verplicht zijn om te werken met de traiteur die verbonden is aan de feestzaal. (we wensen samen te werken m...
Locaties - Feestzaal Reacties: 1 6-2-2009 12:05:30
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...