Nu Online
Momenteel zijn er 141 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

vanessa
schoenen LR .. te klein .. ???
hej bruidjes, op 31/12 kocht ik bij gabrielli mijn trouwschoenen van linea raffaelli .. prachtig en echt wat ik wouze staan in hun doosje mooi te wachten tot ik mijn eerste pas mag doen begin maartnu zag ik ze gisterenochtend staan en dacht ik .. 'ik...
Andere Reacties: 7 9-2-2009 15:00:47

julie
alternatieve locatie
hallo, wij trouwen in juni en zijn nog steeds op zoek naar een feestzaal. we zoeken iets in west-vlaanderen, voor ong. 150pers. We hebben al veel zalen gezien maar ze zijn toch allemaal wat te klassiek. Eerder zoeken we een rustige locatie, misschien...
Locaties - Feestzaal Reacties: 6 9-2-2009 14:58:50

julie
alternatieve bruidskledij
hallo, ik ben nog op zoek naar een trouwjurk, maar al die klassieke zie ik nie zitten. ik zoek iets feestelijks maar toch niet te chique, kan iemand mij helpen?
Kledij - Trouwjurk Reacties: 5 9-2-2009 14:51:27

daisy
gezocht student
hallo iedereen,kent er iemand een student die tegen een lage prijs fot's zou willen komen maken op ons avondfeest , zo vanaf 21u tot ...indien jullie ook iemand kennen die bereid is om te filmen ( enkel thuis , stadhuis , kerk en receptie 11u tot 18u...
Fotografie Reacties: 2 9-2-2009 14:47:19

daisy
aanzoek
hallo iedereen,ik ben al maanden hopeloos aan het wachten op mijn huwelijksaanzoek,maar tevergeefs.nu dacht ik van niet bij de pakken te blijven zitten en zelf het heft in handen te nemen.ik zou dus graag mijn ventje graag ten huwelijk vragen.misschi...
Andere Reacties: 7 9-2-2009 14:34:35

Caroline
inspiratie trouwuitnodiging
Kent er iemand leuke sites waar ik inspiratie kan op doen voor het ontwerpen van onze uitnodiging of kan je alleen bij de drukker in kaften voorbeeldjes vinden ? je mag ook altijd een mailtje sturen: Karo.082009@gmail.com
Andere Reacties: 1 9-2-2009 14:06:27

jessy
Goeie fotograaf
Hey,Moesten er mensen nog een fotograaf zoeken regio west-vl, ik weet een hele goeie fotograaf-grafisch ontwerper die goedkoop en professioneel werkt, en waar je alle foto's op dvd afgewerkt meekrijgt, ook kun je bedankingen, fotoboek, en canvas kade...
Fotografie Reacties: 0 9-2-2009 13:47:41

liesje
corsages
Hallo medebruidjes,Heeft iemand een idee wat een corsage kost? Ik wil het gewoon simpel met wat groen en een gebera. Wat kost jullie bruidsboeket?Groetjes,Liesje.
Bruidsboeket Reacties: 1 9-2-2009 13:20:31

sarina
fotolocatie limburg
Hallo medebruidjes in spéMijn vriend en ik trouwen op 19 september 2009 en nu zijn we nog op zoek naar een geschikte fotolocatie in de buurt van zonhoven waar we niet hoeven te betalen?Waar zijn jullie zoal Geweest? Alvast bedankt
Andere Reacties: 1 9-2-2009 13:08:15

Kim
bruidstaart
hallo iedereen,Mijn vriend en ik trouwen in juni maar zijn op zoek naar een leuk muziekje voor de intrede van de taart tijdens het avondfeest!! heeft iemand van jullie enige suggesties?groetjes,
Andere Reacties: 3 9-2-2009 12:42:46

vanessa
vreemd ... joka kaarsen roeselare
ik heb begin december onze huwelijkskaars daar besteld (langsgeweest, niet via internet)ze beloofden me dat de kaars half januari klaar zou zijn en dat ze me zouden opbellen, ik heb geen voorschot moeten betalen, wat ik wel raar vond, gezien je tegen...
Andere Reacties: 12 9-2-2009 12:34:15

Claudia
kapsel en make up
Hallo allemaal, Ik ben de dagindeling aant opmaken. Hoelang moet ik tellen voor make-up en kapsel? Visagiste komt aan huis maar kapster niet. Is in t zelfde dorp dus verplaatsing valt goed mee. Merci ! X
Verzorging - Kapsel Reacties: 2 9-2-2009 12:27:02

Claudia
Uitnodigingen
Hoi bruidjes,afgelopen vrijdag kwam mijn verloofde thuis van 't werk en hij had een doos bij met onze uitnodigingen. De drukker die ze gedrukt had is op hun een behoorlijk grote klant van onze zaak. We kregen een 6tal weken terug een proefdruk waar w...
Andere Reacties: 13 9-2-2009 10:53:57

Claudia
Op maat gemaakte lingerie?
Hallo mede bruidjes. Ik trouw op 27 juni. Ik heb al lingerie besteld (poirier) maar nu moet ik begin maart mijn maatjes laten opnemen. De levertijd zou ong.1 maand zijn. Maar ik zou tegen de trouw nog een vijftal kilo willen afvallen. Is dit dan gee...
Andere Reacties: 3 9-2-2009 10:15:01

Debby
onze dag
Wij gaan trouwen, maar door omstandigheden moet dit veel vervroegd worden want eigenlijk waren wij maar van plan om in 2010 te trouwen.Nu gaan wij voor enkel een burgerlijk huwelijk (dus geen kerk). Voor nadien zouden we een zaaltje willen huren om a...
Ceremonie Reacties: 11 9-2-2009 9:55:28
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...