Nu Online
Momenteel zijn er 136 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

kim
trouwlocaties
hallo iedereen op onze trouwdag 13 juni 2009 is een van onze beste vrienden de fotograaf maar we moeten dringend binnen en buiten locaties vinden rond Lommel, Overpelt,..hopelijk kan iemand mij helpen want ben al een hele tijd op zoekgroetjes kim
Fotografie Reacties: 1 7-2-2009 14:36:00

karen
leuk activiteit na het trouwen voor de wet
hoi hoi hier ben ik weer ;-)Zoals ik al zei in mijn vorig bericht,gaan we dit jaar trouwen voor de wet en een jaar later voor de kerk.Maar we zijn wel van plan om dan na het trouwen voor de wet, iets uit te gaan eten met onze ouders en dan de getuige...
Andere Reacties: 0 7-2-2009 14:08:10

karen
trouwringen bij het trouwen voor de wet?
hoi hoiIk en mijn toekomstige zijn van plan om binnen een maand voor de wet te trouwen en dan een jaar later voor de kerk. (het is allemaal een beetje in versnelling door de aankoop van ons huis): daarmee nu eerst voor de wet en dan kunnen we op ons ...
Andere Reacties: 2 7-2-2009 14:04:39

wendy
veilinghuis sint truiden
hello,Is er soms iemand die ervaring heeft met de feestzaal de borreman in het veilinghuis te sint truiden ?bye bye
Locaties - Feestzaal Reacties: 3 7-2-2009 13:32:04

Els
Feestzaal
Hallo,Wij huwen eind dit jaar. Waarschijnlijk zijn we al laat om nog een degelijke feestzaal te vinden. Heeft er iemand tips voor ons voor een niet al te dure maar gezellige feestzaal?GroetjesEls
Locaties - Feestzaal Reacties: 13 7-2-2009 12:14:24

Freija
sutie vervoer
hoe regelen jullie het suitevervoer op jullie dag? we zien dat onze ouders en wijzelf daarover verschillende ideeen hebben:1) suite komt zelf naar het ouderlijk huis van de bruid, worden daar opgepikt met ceremoniewagens, naar de kerk, worden terug n...
Andere Reacties: 6 7-2-2009 11:30:53

Ann
Even een bedenking van een rare bruid...
Hoi allemaal,Binnen 2 weken is het onze dag... Ik hang hier ondertussen al meer dan een jaar op het forum rond.Wat me opvalt, is dat er hier de laatste tijd veel vragen gesteld worden waar ik nooit heb over nagedacht.. Zouden mensen aanstoot nemen aa...
Andere Reacties: 23 6-2-2009 23:59:28

Sara
Bruidshuis Merksem
Hey allemaal,weet er iemand of het bruidshuis in merksem ook kleedjes verhuurt of is het enkel voor verkoop?Groetjes
Andere Reacties: 2 6-2-2009 22:49:52

franca
internet liefde tekst uitnodiging
hallo,ik en mijn vriend hebben ons leren kennen via het internet, en wou dat in een leuke rijm of zo op de uitnodiging zetten of misboekje, wie heeft er een leuke tekstgrts
Andere Reacties: 1 6-2-2009 22:28:09

Nancy
Iemand ervaring met Elke Wambacq
Wij trouwen 30 mei 2009 en hadden gedacht om Elke Wambacq te nemen,iemand een ervaring met haar?Haar prijs is 350 euro voor de hele dag en foto's op DVD.Wij hopen op veel reacties:-)
Fotografie Reacties: 0 6-2-2009 21:25:05

Marie
@ Bart ivm binnenlocatie Leuven
Dag Bart,een paar topics geleden stelde je als binnenlocatie het provinciehuis of de arenbergbib voor. Heb je al info of je daar binnen mag?Bedankt!
Fotografie Reacties: 2 6-2-2009 20:58:21

Annelies
trouwjurk jaren '20 of '30
Hoi iedereen,wij willen ons trouwfeest graag in de sfeer van begin 20ste eeuw laten doorgaan.Een feestje uit de oude doos dus.Kunnen jullie mij tips geven ivm mijn trouwjurk? Waar vind ik zo'n jurk in de regio van Antwerpen?Andere tips ivm muziek, d...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 4 6-2-2009 20:42:13

Vanessa
Spelletjes op trouwfeest
Ik zou graag een aantal spelletjes doen tijdens het feest maar kan er zelf geen bedenken. Iemand een idee?grtjes,5/9/2009
Andere Reacties: 2 6-2-2009 20:38:56

Veerle
TEKST TE LEZEN DOOR DOCHTER VAN 6 JAAR
Wij willen ons dochtertje van 6 jaar die in het eerste leerjaar zit graag een tekstje laten voorlezen in de kerk maar we vinden geen tekstje dat aan haar leesniveau is aan gepast.Wie kan ons helpen aan een gemakkelijk tekstje?
Religie Reacties: 4 6-2-2009 20:17:56

Tessa
Feestzaal in de omgeving van Kapellen, Ekeren, Merksem, Deurne, Schoten
Hallo iedereen,wij trouwen in mei 2010 en zijn op zoek naar een niet al te dure, maar gezellige feestzaal voor een 60-tal personen...Heeft er iemand misschien ideetjes voor ons?Groetjes Tessa
Locaties - Feestzaal Reacties: 5 6-2-2009 19:50:10
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...