Nu Online
Momenteel zijn er 160 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

annelies
vervoer
Graag had ik eens geweten hoeveel jullie betalen voor het vervoer, naar de kerk.Wij gaan hoogstwaarschijnlijk voor paard en koets. Maar wil eens weten of die prijzen normaal zijnWij zouden 600 euro moeten betalen voor 2 koetsen, 4 paarden, en in prin...
Andere Reacties: 6 4-2-2009 12:53:19

Liesbeth
Huwelijksreis
Hallo bruidjes,Voor onze huwelijksreis zijn we zwaar aan het twijfelen tussen 2 bestemmingen, Aruba en Bali. Wat denken jullie? Echt een moeilijke keuze :-)Groetjes,Liesbeth20/06/2009
Huwelijksreis Reacties: 6 4-2-2009 12:45:51

evi
uitnodigingen
hey,Vandaag nog 150 daagjes te gaan. zo zijn we nu begonnen met de uitnodigingen. Wat zetten jullie er zoal op? en op de kaartjes om erbij te steken van receptie en avondfeest.groetjes
Andere Reacties: 2 4-2-2009 11:19:22

Aline
In het wit zonder kerkdienst?
Hallo bruidjes, wij trouwen half september en ik vraag me af of je in het wit kan trouwen zonder een kerkdienst te hebben. Kan ik gewoon in een bruidskleed naar het gemeentehuis of wordt dat niet gedaan als het niet gevolgd wordt door een kerkdienst...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 11 4-2-2009 11:17:37

wij
Jo De Weerdt
Hallo allemaal,Wij trouwen binnen enkele maanden in de buurt van Leuven. Momenteel zijn we nog op zoek naar een DJ. Heeft er iemand ervaring met Jo De Weerdt (A-MAN)? Alvast bedankt voor jullie reacties!Groetjes,Lotte
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 6 4-2-2009 11:03:27

Annelies
Traiteur Pasko - Retie
Dag bruidjes,Heeft er iemand ervaring met traiteur Pasko uit Retie?Alle tips zijn welkom!Groetjes!
Locaties - Feestzaal Reacties: 1 4-2-2009 10:04:53

franca
nederlandse gasten
ik heb heel veel nederlandse gasten, en die zijn dat niet gewoon om zo te feesten als ons ook qua eten, is het stom als ik schrijf u bent uitgenodigd op ons dine met aansluitend dansfeestof weet iemand iets anders, wil gewoon niet dat ze die avond ko...
Andere Reacties: 4 4-2-2009 9:34:34

franca
tekst dessert buffet
hallo iedereen, kan er iemand me helpen voor een leuke tekst voor de gasten die op het dessert buffet uitgenodigd zijnik heb heel veel nederlandse gasten, en die zijn dat niet gewoon om zo te feesten als ons ook qua eten, is het stom als ik schrijf u...
Andere Reacties: 1 4-2-2009 9:33:26

Bart
HELP!!!probleem met zelfgemaakte tafelnamendecoratie
Hallo allemaal,We trouwen op vrijdag de 13de en hebben als thema voor onze tafels BIJGELOOF gekozen zoals zwarte kat, een spiegel breken etc..Ik heb al voor al die bijgeloofjes in stevig karton en gekleurd papier dan ook een afbeelding gemaakt van bv...
Andere Reacties: 3 4-2-2009 6:54:28

Gwendolyn
UVV - geloof?
Even een vraagje: wat voor geloof moet je eigenlijk hebben om met het UVV een viering t ekunnen doen?Groetjes
Ceremonie Reacties: 11 3-2-2009 23:07:07

Gunther
trouwdag
Welke maatschappij voor bus raden jullie ons aan; www.retro.be of the london ceremony ?
Ceremonie Reacties: 4 3-2-2009 22:01:01

Inge
haarstukken
hallo iedereen!Ik zou graag voor mijne trouw (25april 2009) mijn haar opsteken.. Alleen mijn haar is net te kort om er iets van te maken.Waar kan ik valse haarstukken kopen? Op het internet vind ik er genoeg maar dat is altijd gokken qua kleurschaker...
Verzorging - Kapsel Reacties: 6 3-2-2009 21:57:03

Tine
dansles voor beginners - Antwepen Berchem
Hallo medebruidjes, Wij zoeken een dansschool voor beginners om onze openingsdans aan te leren regio Antwerpen-Berchem. Kunnen jullie ons helpen? Alvast bedankt.Groetjes, Tine 06/06/09
Andere Reacties: 2 3-2-2009 21:42:27

Kim
Juwelen demonstratie
Hallo,Ik ben net gestart als consulente voor Victoria. Ik geef dus juwelen demonstraties bij de mensen thuis. Misschien is dit een leuk ideetje als start voor een vrijgezellenavond of gewoon om nog eens meiden onder elkaar te zijn en te kunnen ontspa...
Andere Reacties: 9 3-2-2009 21:28:23

wendy
citytrip leyten
hey hey,Naar het schijnt geeft de firma Leyten een citytrip kado als je daar een trouwjurk koopt. Heeft er iemand zoal een citytrip gemaakt? Wat vonden jullie ervan wat was allemaal incl. ?
Kledij - Trouwjurk Reacties: 1 3-2-2009 21:06:07
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...