Nu Online
Momenteel zijn er 114 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Gitte
Pastoor zelf kiezen?
hoi,Weten jullie eigenlijk of je sowieso verbonden bent aan de 'vaste' pastoor van de kerk of heb je hier vrije keuze in? Wij trouwen in Rijkevorsel, en ik heb gehoord dat de pastoor nogal dikwijls moeilijk doet, dus daar heb ik niet al te veel zin i...
Andere Reacties: 5 5-2-2009 19:08:57

Gwendolyn
Rembo Styling - Sophie
Hey!Trouwt er hier nog iemand in het kleed Sophie van het merk Rembo Styling?Ik zou graag ook eens iemand anders in dit kleed zien!!Groetjes
Kledij - Trouwjurk Reacties: 8 5-2-2009 18:51:38

Ilse
Richtprijs suitekleding LR
Hoi bruidjes,heeft er iemand een idee van de prijs van een suitekleed van Linea? Mijn zus vind ze prachtig, maar ik heb echt geen idee van de prijs.Dankjewel alvast!Lieve groetjesIlse
Andere Reacties: 3 5-2-2009 18:49:52

Sara
Hoe dag indelen;wet+kerk op zelfde dag
Hoi allemaal,wij trouwen op 12/09/09 voor de wet en kerk. Maar we kunnen pas om 13.30 voor de wet trouwen, hoe moeten we dit dan doen?Ons eigenlijk plan was, om 12u voor wet, om 12u voor kerk, lunch, foto's, receptie, diner.Moeten we dan eerst voor d...
Ceremonie Reacties: 7 5-2-2009 18:32:11

Heidi
Laat iedereen huwelijk filmen??
Hey bruiden en ex-bruiden,ik kom er maar niet uit of ik mijn huwelijksdag wil laten filmen of niet.Er zijn mensen die zeggen dat je de film toch nooit veel zal bekijken...Wat is jullie mening hierover??Groetjes.
Video Reacties: 20 5-2-2009 18:10:07

Wendy
Versieren van parochiezaal
Hey,Ik zoek me suf op het internet naar adressen om de parochiezaal te decoreren naar een gezellige trouwzaal. Kan me iemand helpen aan adressen waar de prijzen ook betaalbaar zijn én uit België voor decoratiemateriaal (ballonnen, slingers...
Andere Reacties: 1 5-2-2009 17:45:48

Tamara
aankleding tuin
Hoie, Heeft iemand leuke ideeën voor onze tuin aan te kleden voor onze ceremonie met het uvv?
Ceremonie Reacties: 1 5-2-2009 17:24:26

Linda
budgetplanner
Hello medebruidjes!Ik heb ergens op deze website een link gevonden naar een super handig document om het budget te plannen.Maar ik vind het niet meer terug! Kan iemand me hier eventueel mee helpen?Mag gerust gestuurd worden naar linda_vandevenne@hotm...
Voorbereiding Reacties: 1 5-2-2009 15:47:30

Tessa
Something old, something new, something borrowed and something blue
Hey,Zijn er mensen die zich aan deze traditie houden? Zoja, wat hebben jullie hiervoor allemaal gebruikt?Something old?Something new?Something borrowed?Something blue?Alvast bedanktGr.Tessa
Ideeën Reacties: 8 5-2-2009 15:29:07

Elke
Plantenverhuur?
Hallo medebruidjes,Heeft er onder jullie iemand een idee waar ik terecht kan voor plantenverhuur (kleine boompjes)? Wij wonen in Lier dus liefst binnen de provincie A'pen.Groetjes, Elke16/05/2009
Andere Reacties: 4 5-2-2009 15:19:08

Karen
Tafelschikking
Hallo! Wij laten de mensen op een liedje naar de tafels gaan. Vermits we de titelsong nog niet willen verklappen bij het binnenkomen, hebben we nog niet echt een idee om de mensen duidelijk te maken welk liedje hun liedje is. Iemand een idee?
Andere Reacties: 2 5-2-2009 15:18:53

daisy
valentijn
hallo iedereen,ik ben nog volop bezig met een uitstap te plannen voor valentijd, ik weet het véél te laat.ik dacht om te gaan eten, maar zou hem daat dan ook zelf ten huwelijk vragen.ik moet het zelf doen want anders kan ik er naar fluiten,...
Andere Reacties: 1 5-2-2009 14:30:44

Liesbet
bloemen in het haar
Hallo bruidjes, mag ik vragen wie er bloemen in zijn haar steekt in zijn kapsel?Of wie heeft er hier ervaringen mee?Kan dit wel?Ik had gedacht om mijn haar op te steken en dan kleine rode roosjes erin steken. Of misschien wat gipskruid?Wat denken ju...
Verzorging - Kapsel Reacties: 5 5-2-2009 13:47:19

Natacha
Huren van een wagen voor het bruidspaar
Wij zouden graag budgettair een auto (cabrio) willen gebruiken voor ons huwelijk op 30/04/09!We zouden hem enkel nodig hebben als vervoermiddel tussen loppem en Torhout om dan voor het Stadhuis te huwen en na de viering naar de feestzaal te gaan!Kenn...
Andere Reacties: 2 5-2-2009 13:42:28

Natacha
locaties gezocht in de omgeving van Torhout
Hallo toekomstige bruidjes,Wij wonen in Torhout en huwen in datum van 30/04/09!Wij zoeken nog een originele binnen-en buitenlocatie voor onze foto's in de buurt van Torhout!Iemand leuke ideetjes?GrtzNatje
Locaties - Fotografie Reacties: 2 5-2-2009 13:34:32
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...