Nu Online
Momenteel zijn er 136 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Wendy
bruidskapsel
hoi iedereen, zijn er nog (toekomstige) bruidjes met een kort kapsel? ik had graag enige ideetjes gehad hoe ik mijn haar zou kunnen doen op 25 juli. Als ik foto's van bruidskapsels bekijk is het praktisch allemaal opgestoken lang haar!! Wil dat ze...
Andere Reacties: 2 8-2-2009 10:58:38

Marieke
HELP! Uitnodigingen verkeerd
HELP!Gisterenavond gingen we onze uitnodigingen eens in elkaar knutselen, bleek dat we de DATUM!!! vergeten zijn, hoe dom dom dom.Alle in de vuilbak dus.Nu ga ik toch even van de gelegenheid gebruik maken om nog iets aan te passen dat me al wat stoor...
Andere Reacties: 6 8-2-2009 10:07:54

Annelies
Traiteur Mechelen - Willebroek
Hoi iedereen,Mijn vriend en ik trouwen deze zomer op 25 juli. Onze receptie gaat door bij een tante van mij thuis. Nu zijn wij nog op zoek naar een traiteur die onze receptie kan verzorgen. Ik heb er al een paar gecontacteerd, maar die zijn allema...
Andere Reacties: 6 8-2-2009 10:01:57

Graziella
Originele feestzaal gezocht (Houthalen - Genk)
Hey Hey !!Wij zijn op zoek naar een originele lokatie om ons feest te houden, zouden dit toch stilletjes aan moeten vastleggen (we trouwen pas op 12-06-2010) Heeft iemand Enig idee waar het mooi, gezellig en toch groot genoeg is (Zo'n 200 pax) ...All...
Locaties - Feestzaal Reacties: 10 8-2-2009 0:57:48

katrien
misboekje engels
Wij trouwen deze zomer in Italië, de mis wordt in het engels gedaan,kan iemand mij helpen met het vinden van engelse geschikte mooie teksten of evt een vb-misboekje in het engels?Thanks:-)
Ceremonie Reacties: 4 7-2-2009 22:43:27

Inge
Drukker regio antwerpen
Hoi, wij trouwen op 1 augustus, en zijn op zoek naar een drukker voor onze uitnodigingen, wie kan ons helpen? liefst omgeving Lier, boechout, mortsel
Andere Reacties: 6 7-2-2009 22:32:10

annen mark
Goede dj
Hey,Kan er ons iemand advies geven voor een goede dj? Hoe vind je die? Tips? Goede ervaringen? Ons feest gaat door in Torhout (West-Vlaanderen).Alvast bedankt
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 13 7-2-2009 22:23:26

Fanny
kapper aan huis
Dag iedereen,Ik trouw op 13/6 en ben nog opzoek naar een kapper/kapster die aan huis komt. De plaats waar mijn haar zou moeten gedaan worden is Ternat. Wie zou mij kunnen helpen?Alvast bedanktFanny
Andere Reacties: 0 7-2-2009 19:46:22

Sharon
OH MY GOD!!! rush rush. HULP GEVRAAGD
Hoi iedereen,mijn verloofde en ik hadden gepland om te trouwen op 14/08/2010, nog zeeën van tijd dus. Deze morgen hebben we toch even een andere beslissing genomen. Nu trouwen we 28/08/2009!! Er is nog helemaals niets in orde. Behalve dat we wel...
Andere Reacties: 19 7-2-2009 18:54:36

Amaryllis
topdagje
Gewoon effe melden dat ik vandaag een klein topdagje had...ha!Ik wou gewoon nog in de solden een paar laarzen gaan kopen en vond onderweg de perfecte enveloppedoos voor den trouw...puur toevallig. De laarzen die ik op 't oog had pasten perfect en war...
Andere Reacties: 3 7-2-2009 18:38:52

K
muziek ingaan kerk
Hallo allemaal Ik ben bezig met mijn misboekje en vraag me af welk liedje jullie gebruiken als intredenummer. Ik heb in gedachte om een traditionele weddingmars te nemen maar kan dit voor we effectief voor de kerk getrouwd zijn of kan dit enkel bij h...
Muziek - Ceremonie Reacties: 11 7-2-2009 17:42:49

Sandra
trouwkleed Linea Raffaelli
hoi,ik verkoop mijn kleed van LR, cremekleurig, maat 42.Wij hebben enkel een etentje gegeven, er is dus niet gedanst met het kleed. Het is als nieuw. Foto's kunnen gemaild worden.groeten
Kledij - Trouwjurk Reacties: 4 7-2-2009 16:24:52

Sabrina
kledij bruidskindjes meisje 5 jaar jongen 9 jaar regio brabant ??
hallo, mijn kindjes zijn onze bruidskindjes , waar kan ik leuke kledij voor hen vinden mag van aalst tot brussel zijn maar ik zou graag een winkel vinden waar ze verschillende merken hebben zodat ik hen allebei direct kan kleden en dat de kledij een...
Kledij - Suite Reacties: 3 7-2-2009 16:20:35

Geert
Help auto's gezocht regio Lanaken!
Wie kan ons helpen ?! Wij hebben enkele wagens voor onze bruidsstoet, allemaal ford mondeo's (nieuw model). Nu komen we 4 auto's te kort omdat er enkele hebben afgezegd! Wij zijn van Rekem (Lanaken). Het mogen eventueel ook andere wagens zijn als we ...
Ceremonie Reacties: 5 7-2-2009 15:13:28

Ans
Tekst trouwringen
Hoi allemaal, wij hebben gisteren onze trouwringen gaan kiezen en besteld. Dus die knoop is ook weer doorgehakt. Nu zijn we op zoek naar originele ideeën om er in te laten graveren. We zouden graag iets anders hebben dan namen en datum. Eerder e...
Ideeën Reacties: 2 7-2-2009 14:48:33
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...