Nu Online
Momenteel zijn er 167 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

mieke
Feestlocatie Brugge
Hallo,Kent iemand een leuke feestlocatie regio Brugge? Rond 100 personen. Hoeft geen echte feestzaal te zijn, mag gerust iets speciaals zijn. Fabriekspand, Hotel, Hoeve, ...graag in het centrum van Brugge.Dank!
Locaties - Feestzaal Reacties: 5 3-2-2009 20:49:45

wendy
VERSIERING FEETZAAL
HEY HEY,Vandaag eindelijk een parochiezaal gevonden , maar nu het grootste probleem , de versiering van de zaal . Hoe hebben of zijn jullie van plan om de zaal zelf toch mooi te versieren? en waar haal je die ingen allemaal ?
Locaties - Feestzaal Reacties: 6 3-2-2009 20:42:20

Wendy
@ Jill - 24 jan 09 - De Kloek Grobbendonk
Hey Jill,alvast mijn felicitaties met jullie huwelijk.Ik las in een berichtje van september dat jullie mss foto's gingen nemen in De Kloek in Grobbendonk. Hebben jullie dit effectief gedaan en zijn het mooie foto's?Wij wonen daar vlakbij en ik vind h...
Locaties - Fotografie Reacties: 1 3-2-2009 20:32:10

Wendy
hoe je kapsel verborgen houden na je proefkapsel?
Dag medebruidjes,Ik vraag mij af hoe je in godsnaam je kapsel voor iedereen verborgen kan houden als je een proefkapsel laat maken.Je moet toch een paar uur met het kapsel rondlopen om te weten of het blijft zitten?Heeft iemand tips?MercikesWendy16 m...
Verzorging - Kapsel Reacties: 5 3-2-2009 20:09:24

Wendy
@ Natalie -
Aan Natalie die mij een tijdje geleden een tekst voor de uitnodigingen heeft gegeven.Bedankt voor de tekstjes. We hebben het tekstje genomen: Jaren geleden is iets begonnen...Mercikes!Wendy16 mei
Uitnodigingen Reacties: 1 3-2-2009 19:50:32

an
zoontje 2 jaar aanwezig op avondfeest of niet?
Wie van jullie heeft ook kindjes van deze leeftijd?Zo ja, zijn deze dan aanwezig op het avondfeest??Wij dachten een babysit te nemen zodat onze zoon na de receptie met haar mee naar huis kan (bij ons thuis) zodat hij daar opt gemak in zijn bedje kan ...
Andere Reacties: 6 3-2-2009 19:47:11

Sabrina
livezang eaze??
hallo, ben volop aan het zoeken voor livezang tijdens onze huwelijksmis en ben op de site geweest "eaze ", het is een duo wat we zochten en hun repertoire lijkt me heel goed maar spijtig genoeg kan ik geen liedje beluisteren.Is er iemand di...
Muziek - Ceremonie Reacties: 5 3-2-2009 18:00:03

Kathleen
(prive)dansles regio Mol (prov. Antwerpen - regio Kempen)
HalloWeet er iemand of je dansles ergens in Mol of omstreken kan gaan volgen. Liefst privé want mijn vriend is niet echt een danser, maar hij moet er wel staan in juni en liefst met de nodige flair ;-)Groetjes
Openingsdans Reacties: 5 3-2-2009 17:47:03

Cindy
Aanraders: Suitekledij Ann-Sophie & lingeriewinkel Caress
Hey lieve mede-bruidjes,Ik wou even met jullie delen dat wij dit weekend héél leuke ervaringen hebben gehad qua service en aanbod:Voor suitekledij is mijn getuige gaan zien in Ann-Sophie outlet in Brasschaat en twas echt super. Hele goede u...
Andere Reacties: 3 3-2-2009 16:38:00

Evy
feestzaal groot genoeg??
Wij trouwen binnen 3 weken (inderdaad, paniek!! ;)) in salons ter roest. We doen daar onze feest in de middelgrote zaal. Normaal voor 11O personen, maar wij zullen er 145 trachten in te proppen. De mensen van de zaal zelf zeiden dat dit te doen moest...
Locaties - Feestzaal Reacties: 5 3-2-2009 16:36:04

nathalie
huwelijksfoto's cyprus
ik heb net vernomen dat ons hotel in cyprus geen fotograaf heeft.Weet iemand van jullie of er in paphos een goeie fotograaf zit? Heeft iemand ervaring? zouden jullie dan terplaatse kijken voor fotograaf?
Andere Reacties: 1 3-2-2009 16:19:51

Renate
Andere priester dan die van de kerk waar je trouwt?
Hoihoi,ik zit met een lastig vraagje.wij zijn volop ons kerkelijk huwelijk aan het regelen voor mei, maar we hebben een probleempje bij de priester. Bij het doopsel van ons dochtertje was hij nogal vergeetachtig en heeft hij de helft van het doopboek...
Andere Reacties: 8 3-2-2009 15:51:27

Marieke
Eretafel
Hey,We zijn met +- 65 mensen voor het avondeten.Alle tafels zijn ronde waar 8 à 10 mensen aan kunnen zitten (ik verkies 8).Nu had ik gedacht voor de eretafel.- Ik en m'n man - Mijn ouders- Zijn ouders- M'n zus & haar vrienden dan de grootoud...
Andere Reacties: 8 3-2-2009 15:30:17

Ellen
Help ik kan niet kiezen :-(
Hallo iedereen,Misschien hebben jullie het ook meegemaakt?Ik twijfel enorm tussen 2 kleedjes!Het ene is sober en klassiek met een Grace Kelly gehalte,het andere is speelser met een jaren '20 look.Wij gaan trouwen in Vegas en het 2e kleedje leunt er m...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 5 3-2-2009 15:25:37

Van Gelder
rieten mand en gastenboek
Voor de cadeautjes in te doen voor de kindjes aan de kerk ben ik nog op zoek naar een mooie rieten draagmand alsook een mooi gastenboek. Weet er iemand een winkel waar je hierin ruime keuze hebt? regio antwerpenGroetjes Caroline
Voorbereiding Reacties: 5 3-2-2009 14:29:39
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...