Nu Online
Momenteel zijn er 141 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Silvia
misboekje
Hallo iedereen,Eindelijk ga ik echt eens werk maken van men misboekje. Waar ik al maanden uitstel omdat ik dit echt niet graag doe. Toch wil ik er iets mooi van maken. Alleen ontbreken me nog veel creatieve ideëen. Ik zou jullie dus willen vrage...
Voorbereiding Reacties: 1 10-2-2009 21:17:44

laurien
D'oude melkerie
Wij zouden graag trouwen in d'oude melkerie in Gits maar we kennen niemand die daar al is getrouwd.Weet iemand als dit een mooie locatie is, goede bediening, ...?
Locaties - Feestzaal Reacties: 0 10-2-2009 20:55:36

Sarah
Zaal Dennenhof Bokrijk
Hallo, wij trouwen in de zomer 2010 en dachten aan het Dennenhof in Bokrijk als locatie. Heeft iemand hier ervaringen mee? Vond het feest plaats in de grootste zaal of de kleinere zaal?Bedankt!Sarah
Locaties - Feestzaal Reacties: 10 10-2-2009 19:44:48

Evelien
taak bruidskindjes
Hallo,Ik heb een (misschien dom) vraagje. Ons bruidskindje is mijn verloofde zijn petekind en tegen ons huwelijk zal hij 8 jaar zijn. Nu vragen wij ons af wat zo'n kindje nog allemaal doet behalve, meelopen in de suite, bij ons in de ceremoniawagen z...
Ceremonie Reacties: 4 10-2-2009 19:36:14

Sofietje
intrede kerk
Hoi iedereen:-) Ik ben bezig met ons misboekje en ook met de muziek en we hebben al goeie muziek gevonden voor onze viering, maar ik blijf maar zitten met het feit dat ik geen vind voor als ik binnenkom in de kerk met mijn pa. Ik wil geen gewone br...
Andere Reacties: 8 10-2-2009 19:19:58

Joke
Juwelen
welke juwelen dragen jullie en waar gaan jullie die halen?Groetjes,Joke
Andere Reacties: 9 10-2-2009 18:16:30

evi
cadeau's kindjes
hey,ik zie hier dat velen onder jullie kijken om cadeautjes te geven aan de kindjes die naar de kerk komen! waarom doen jullie dit? en wat geef je dan? weten jullie al op voorhand dan dat er kinderen bij zullen zijn?groetjes
Ideeën Reacties: 7 10-2-2009 18:08:44

stefanie
kapsel
hoi, Ik zit een beetje met mijn handen in het haar... ik weet echt niet wat ik als kapsel wil ... Mijn haar is nu ongeveer schouderlang... Iemand een idee Stefanie
Verzorging - Kapsel Reacties: 6 10-2-2009 17:14:55

Nathalie
fotograaf
We kunnen maar niet kiezen tussen twee fotografen, misschien kunnen jullie ons helpen.Heeft iemand al ervaring met Jan Lodewijckx van Wilsele, of Fotografie Symons in Aarschot.Alvast bedankt!Nathalie en Bert
Fotografie Reacties: 8 10-2-2009 17:02:07

Tina
zaal zonder catering
Hallo, wij zijn op zoek naar een zaal(+- 150 personen)in de omgeving van Temse (Sint Niklaas) waar we de catering apart kunnen houden. Het mag ook een parochiezaal zijn die van interieur nog iet of wat gezellig is(aankleden kan je natuurlijk altijd z...
Locaties - Feestzaal Reacties: 2 10-2-2009 16:50:53

Ester
bruidsjuwelen
hey bruidjes,Ik geef zondag 15februari een juwelendemonstratie in de regio limburg en vind dat de collectie zeker past om bij je bruidsjurk te dragen.. ik wil er zelf ook het juweel kiezen om bij mijn kleedje te dragen, wie interesse heeft kan een ki...
Andere Reacties: 0 10-2-2009 16:31:32

Van Gelder
rieten manden voor cadeautjes
Enkele dagen geleden plaatste ik een berichtje met de vraag waar ik rieten manden kon vinden en gastenboeken. Velen onder jullie zeiden Ava, maar ik heb een probleem. Ik ben hier al verschillende malen geweest, maar vind nooit mijn zin. Ze hebben ...
Voorbereiding Reacties: 3 10-2-2009 15:45:13

Vanessa
het duurt zo lang...
HalloHeeft er iemand van jullie ook het gevoel dat het allemaal nog zo lang duurt en dat de tijd niet voorbij gaat? Wij trouwen op 24 oktober, en de belangrijkste zaken liggen vast. Omdat het nog zo lang duurt, liggen de voorbereidingen allemaal st...
Andere Reacties: 9 10-2-2009 15:19:33

Heidi
Twijfels om voor kerk te trouwen
Hey iedereen,in de zomer treden we ih het huwelijk voor de wet en kerk, stond daar toen 100% achter en nadat ik het Vaticaan heb bezocht wou ik absoluut voor de kerk trouwen.. Was erg onder de indruk en altijd al gelovig geweest.Langs de andere kant ...
Religie Reacties: 8 10-2-2009 14:39:20

Leen
bezoek bij priester
Wij moeten volgende week naar de deken in Waregem voor de bespreking van onze geloofswaarden. Zitten er hier nog bruidjes van Waregem en die toevallig al geweest zijn naar de deken? Zo ja, ben heel benieuwd hoe het was...
Religie Reacties: 2 10-2-2009 14:26:12
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...