Nu Online
Momenteel zijn er 195 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

audrey
@ Karen demo Michael Houston
Dag Karen,wij trouwen op 31/10 van dit jaar en heb vaak gehoord dat Michael Houston super is voor de misviering.Kan je mij de demo opsturen? En als ik een bericht laat op zijn gsm, belt die dan terug of is het beter dat ik hem ga opzoeken?Mail: audre...
Muziek - Live Reacties: 1 11-2-2009 14:49:33

Matty
Kinderwens
Vanavond wel, schatLiefde is een werkwoord. Eerst is er die hevige verliefdheid. Je bedrijft de liefde intens. Na een tijdje maakt die passie plaats voor echte liefde. Als koppel voel je dat je klaar bent voor een volgende stap in je relatie. Wat is ...
Andere Reacties: 13 11-2-2009 14:35:15

Kim
Make-up regio Aalst
Hoi,Ik ben op zoek naar iemand die make-up aan huis doet regio Aalst.Zijn er mensen die iemand goed weten?BedanktKim
Verzorging - Make-Up Reacties: 7 11-2-2009 14:24:20

Joke
haaraccesoires
Ik kom net terug van de kapper en ben super tevreden met mijn kaspel.Ik heb wel huiswerk gekregen...ik moet op zoek naar mooie haarspeldjes.Weet er iemand van jullie waar ik die kan vinden of waar hebben jullie je haaraccesoires gevonden?Groetjes,Jok...
Verzorging - Kapsel Reacties: 6 11-2-2009 13:28:13

Marieke
Spelling??
Hey,Zeg je:1) Viering om 16u30 met aansluitend receptie OF2) Viering om 16u30 met aansluitendE receptie???Ik weet het niet,...Marieke18/04/2009
Andere Reacties: 7 11-2-2009 13:05:41

Veerle
Trouwkleed te koop
Hey allen, Door omstandigheden heb ik een trouwkleed te koop. Het is nooit gedragen geweest, is er eentje van Mathyro/Van Kets van de vorige collectie. Maatje 38/40. Wie foto's wil zien mag zijn e-mailadres doorgeven, dan stuur ik ze met plezier door...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 3 11-2-2009 12:36:22

heidi
radeloos
hallo, ik trouw over 3 maanden, maar ben wat bang van wat de familieleden van mijn familie gaan vinden. onder andere van mijn jongste zus dan, als er nu al feestjes te doen zijn kleden zij en haar vriend zich echt onmogelijk en opvallend, nu heeft ze...
Andere Reacties: 6 11-2-2009 12:09:24

k
godshuis
Hallo Bruidjes,Heeft er iemand een idee over de prijzen van een menu in het Godshuis? We krijgen hier niet echt een duidelijk beeld over.Alvast bedankt!
Locaties - Feestzaal Reacties: 2 11-2-2009 12:07:37

stefanie
vrijgezellen verloofde
hoi hoi Ik zit een beetje in met het vrijgezellenfeestje van mijn verloofde... Zijn vrienden zijn echte 'zwiens' tzal zeker met alles erop en eraan zijn vrees ik. Ik ben een beetje bang wat er daar allemaal gaat gebeuren en in welke staat ik hem ga t...
Andere Reacties: 22 11-2-2009 12:05:40

annelies
prijs ceremoniemeester
Hallo,Kan er ons iemand vertellen hoeveel een ceremoniemeester ongeveer kost. We hebben daar geen flauw idee van hoeveel ze ongeveer vragen.Alvast bedankt.Annelies.
Ceremonie Reacties: 4 11-2-2009 10:54:54

ellen
@muriel - reizen
hey, las in een ander topic dat je geinteresseerd bent in een 'exotische' bestemming. als azie je aanspreekt kan ik je alvast als tip geven dat, als jullie dat zien zitten natuurlijk, heel goedkoop op reis kan gaan als je alles tenminste zelf regelt ...
Andere Reacties: 5 11-2-2009 10:32:50

lies
toch nog voor de kerk
Help! wij trouwen op 24juli. en we gingen normaal niet trouwen voor de kerk. maar nu hebben we toch besloten om dit wel te doen. hoe begin ik hieraan omdit te regelen??? Ik ken daar dus niks van he. wij trouwen om half 3 voor de gemeente en ons feest...
Andere Reacties: 5 11-2-2009 10:08:06

inge
sluier of geen sluier??
Hallo iedereen,Ik heb al een eindje mijn kleedje en ik was ervan overtuigd dat ik geen sluier wilde hebben... Plots begin ik te twijfelen... Mijn kleedje kan perfect samengaan met een 'eenvoudig, niet te grote sluier'. Wie draagt er van jullie allema...
Andere Reacties: 13 11-2-2009 10:07:46

inge
sluier of geen sluier??
Hallo iedereen,Ik heb al een eindje mijn kleedje gekocht... Eerst was ik van plan om geen sluier te nemen maar ik begin plots zo te twijfelen. Mijn collega is getrouwd met een sluier en ze was prachtig. Het mag voor mij een heel eenvoudig eentje zijn...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 0 11-2-2009 10:05:55

Dorien
Aanraders huwelijksreis?
Hoi allemaal , Ik ben wat landen en hotels aan het vergelijken voor onze huwelijksreis. Nu , we hebben nog wel tijd genoeg maar ben een keertje alle opties aan het bekijken. Deze keer geen spanje turkije egypte tunesie enz... maar echt iets exotisch!...
Huwelijksreis Reacties: 6 11-2-2009 9:46:44
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...